Een FS1 kan 3 verschillende tandwielmontages hebben, één korte as met een moer direct op de secundaire as (buitenlands, Aandraaimoment 40-45 Nm), één korte as met circlipjes (2RU) en één lange as met circlipjes en een soort as met schroefdraad die geklemd wordt door een moer (voor trapsysteem).

De laatste 2 soorten zijn het meest waarschijnlijk op een Nederlandse FS1.

De korte as met circlipjes is het makkelijkste om te monteren. Hierbij wordt eerst op het lager een keerring geplaatst en vervolgens daarin een bus.
Hierna wordt er een bus in de keerring geplaatst en vervolgens wordt het tandwiel tussen twee circlipjes gemonteerd.

De lange as is een stuk ingewikkelder:



Er wordt ook eerst een keerring met een bus erin geplaatst en vervolgens een bus met schroefdraad (nr. 1). Deze wordt dan geklemd met 2 halve maantjes (nr. 2) en een circlip (nr. 3) en gezekerd met een moer (geen nr).

Ga naar stap 22: carterdeksels spuiten