NHN rit 5 juli 2014

Kondig hier ritten en/of beurzen aan
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jeti
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 19340
Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05

NHN rit 5 juli 2014

Bericht door Jeti »

Na 2 jaar Veluwerit en 2 jaar Rivierenrit, is het voor mij weer tijd om dit jaar een ritje te organiseren: NHN RIT! (Noord-Holland-Noord-Rit)

De rit is op zaterdag 5 juli.
Start vanuit Edam om 12.30 uur, verzamelen vanaf 11.00/11.30 uur op de Standerdmolen (1135LS) in Edam.
Het wordt een mooie kust/polder/toeristische route van ongeveer 70-80 km met een aantal korte en langere pauzes.

Zoals jullie van mij gewend zijn: gewoon vanuit huis. Koffie staat klaar.
Gratis voldoende openbaar parkeren in de wijk.
Slaapplaats in huis in overleg beperkt mogelijk voor de mensen die van ver op de brommer komen (stuur me even een berichtje).

Rit is voor fs1 forum leden en introducees. Merk en type brommer niet van belang. (Lichte) motoren op eigen risico ivm fietspaden (vooral 60 wegen hier).
Als iemand wil (of geen rijdende brommer heeft tegen die tijd, en toch wil komen ;)), kan hij/zij zich aanmelden om als bezemwagen te rijden. Zo niet, dan is er geen bezemwagen.
Ik wil mijn trailer ter beschikking stellen, dus degene hoeft dan alleen met een auto met trekhaak te komen (+ witte/aanhanger kentekenplaat van die auto). Wel van te voren aangeven, dan kan ik van te voren de trailer ophalen.
Deelname aan de rit is gratis en op eigen risico.

Graag van te voren aanmelden.

Mijn nummer voor calamiteiten (bijvoorbeeld als je vertraagt bent) of voor vragen: 06-11205467 (+31611205467).
Gebruikersavatar
Jeti
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 19340
Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05

Re: NHN rit 5 juli 2014

Bericht door Jeti »

Nog 6 weken-1,5 dag!

Graag van te voren aanmelden
Gebruikersavatar
Jeti
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 19340
Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05

Re: NHN rit 5 juli 2014

Bericht door Jeti »

Ik heb ook een besloten facebook evenement gemaakt, aangezien een aantal mensen niet zo vaak op het forum kijken ;)
Als je geen uitnodiging hebt gehad: of ik heb je niet in mijn vriendenlijst, of ik ben je vergeten aan te klikken.

De aanmeldingen van daar en van dit topic/pm combineer ik op mijn eigen lijstje.

Verder komen er ook wat mensen uit het dorp en omgeving op uh.. Duitse oldtimers en nog wat FS1tjes uit het dorp (stad.. :roll: )
Gebruikersavatar
Jeti
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 19340
Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05

Re: NHN rit 5 juli 2014

Bericht door Jeti »

Dat rijtje aanmeldingen mag ook weg, was ter inventarisatie. Heb nu een nieuw lijstje met definitieve aanmeldingen:
1. Marco
2. Jet
3. Jens
4. David
5. Erwin
6. Mark
7. Kaat
8. Kenneth
FrankYamaha
Aan het inrijden
Aan het inrijden
Berichten: 46
Lid geworden op: 20 mei 2014, 13:22
Locatie: Hasselt, Overijssel (niet België)

Re: NHN rit 5 juli 2014

Bericht door FrankYamaha »

Beste Jeti, zou het super gaaf vinden alleen woon ik in overijssel, hoop dat jullie nog een keer in o ze buurt gaan rijden!
Gebruikersavatar
Jeti
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 19340
Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05

Re: NHN rit 5 juli 2014

Bericht door Jeti »

FrankYamaha schreef:Beste Jeti, zou het super gaaf vinden alleen woon ik in overijssel, hoop dat jullie nog een keer in o ze buurt gaan rijden!

Daar wonen niet zo veel (actieve) leden, maar je kunt een peiling doen om een keer een ritje daar te organiseren. Als er ergens een camping in de buurt beschikbaar is, heb je kans dat er meer mensen komen. Dat is de laatste tijd DIY (do it yourself), dus ieder neemt dan zijn eigen eten / drinken mee. Dan hoef je eigenlijk niet echt iets te organiseren verder ;-)
Of de brommer op een aanhanger knopen en naar NH komen natuurlijk! Zo groot is NL ook weer niet ;-)
Mihramoon
500km gereden
500km gereden
Berichten: 792
Lid geworden op: 29 aug 2013, 15:59
Locatie: Kruibeke

Re: NHN rit 5 juli 2014

Bericht door Mihramoon »

Jeti schreef:
FrankYamaha schreef:Beste Jeti, zou het super gaaf vinden alleen woon ik in overijssel, hoop dat jullie nog een keer in o ze buurt gaan rijden!

Daar wonen niet zo veel (actieve) leden, maar je kunt een peiling doen om een keer een ritje daar te organiseren. Als er ergens een camping in de buurt beschikbaar is, heb je kans dat er meer mensen komen. Dat is de laatste tijd DIY (do it yourself), dus ieder neemt dan zijn eigen eten / drinken mee. Dan hoef je eigenlijk niet echt iets te organiseren verder ;-)
Of de brommer op een aanhanger knopen en naar NH komen natuurlijk! Zo groot is NL ook weer niet ;-)


Oh Jet moeten wij eten meenemen? Ik heb gigantische brommertassen dus daar past wel genoeg in, en anders gaan we daar in de buurt wel naar een winkel ofzo,
ik heb vernomen dat ze namelijk ook in Nederland met de euro betalen! :wink:
Gebruikersavatar
Jeti
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 19340
Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05

Re: NHN rit 5 juli 2014

Bericht door Jeti »

Mihramoon schreef:
Jeti schreef:
FrankYamaha schreef:Beste Jeti, zou het super gaaf vinden alleen woon ik in overijssel, hoop dat jullie nog een keer in o ze buurt gaan rijden!

Daar wonen niet zo veel (actieve) leden, maar je kunt een peiling doen om een keer een ritje daar te organiseren. Als er ergens een camping in de buurt beschikbaar is, heb je kans dat er meer mensen komen. Dat is de laatste tijd DIY (do it yourself), dus ieder neemt dan zijn eigen eten / drinken mee. Dan hoef je eigenlijk niet echt iets te organiseren verder ;-)
Of de brommer op een aanhanger knopen en naar NH komen natuurlijk! Zo groot is NL ook weer niet ;-)


Oh Jet moeten wij eten meenemen? Ik heb gigantische brommertassen dus daar past wel genoeg in, en anders gaan we daar in de buurt wel naar een winkel ofzo,
ik heb vernomen dat ze namelijk ook in Nederland met de euro betalen! :wink:

Dat DIY ging over de afgelopen meetings op een camping (in Maasbracht), waarbij iedereen dat voor zichzelf meenam. Ik zorg voor koffie / thee voorafgaand aan de rit, en 's avonds kunnen we naar de snackbar met wie wil. En tijdens de rit hebben we ook nog een snack stop.
FrankYamaha
Aan het inrijden
Aan het inrijden
Berichten: 46
Lid geworden op: 20 mei 2014, 13:22
Locatie: Hasselt, Overijssel (niet België)

Re: NHN rit 5 juli 2014

Bericht door FrankYamaha »

Jeti schreef:
FrankYamaha schreef:Beste Jeti, zou het super gaaf vinden alleen woon ik in overijssel, hoop dat jullie nog een keer in o ze buurt gaan rijden!

Daar wonen niet zo veel (actieve) leden, maar je kunt een peiling doen om een keer een ritje daar te organiseren. Als er ergens een camping in de buurt beschikbaar is, heb je kans dat er memensen komen. Dat is de laatste tijd DIY (do it yourself), dus ieder neemt dan zijn eigen eten / drinken mee. Dan hoef je eigenlijk niet echt iets te organiseren verder ;-)
Of de brommer op een aanhanger knopen en naar NH komen natuurlijk! Zo groot is NL ook weer niet ;-)


Zou gaaf zijn, alleen ben ik 16 8)
Gebruikersavatar
Jeti
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 19340
Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05

Re: NHN rit 5 juli 2014

Bericht door Jeti »

FrankYamaha schreef:Zou gaaf zijn, alleen ben ik 16 8)

Dan wordt het eerder een aanhanger achter de brommer :-P
Als je iemand kent met auto, aanhanger EN motor/brommer, mag je gerust samen komen hoor.
Gebruikersavatar
Jeti
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 19340
Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05

Re: NHN rit 5 juli 2014

Bericht door Jeti »

Nog aanmeldingen vanuit hier?
Gebruikersavatar
stellema
100km gereden
100km gereden
Berichten: 148
Lid geworden op: 21 feb 2012, 10:18
Locatie: friesland
Contacteer:

Re: NHN rit 5 juli 2014

Bericht door stellema »

Ik ga mijn best doen om ook met 2 man langs te komen alleen is dat de drukste tijd wat betreft werk dus is nog ff afwachten
Gebruikersavatar
Sjonnies
250km gereden
250km gereden
Berichten: 455
Lid geworden op: 20 dec 2009, 16:33
Locatie: Noord Holland

Re: NHN rit 5 juli 2014

Bericht door Sjonnies »

Ik zal kijken of het me lukt op 5 juli, ik laat het nog weten.
Gebruikersavatar
Jeti
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 19340
Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05

Re: NHN rit 5 juli 2014

Bericht door Jeti »

leuk, mannen!
laat tegen die tijd nog even weten of het definitief wel of niet is ;)
ginofs1
Tombo is mijn testpiloot
Tombo is mijn testpiloot
Berichten: 14483
Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
Locatie: hilversum

Re: NHN rit 5 juli 2014

Bericht door ginofs1 »

ik had je al geschreven dat ik misschien kom als het lukt met werk en tijd
Plaats reactie