Animo Meeting/rit 2015

Kondig hier ritten en/of beurzen aan
Plaats reactie
fs1man
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3862
Lid geworden op: 16 okt 2008, 23:31

Animo Meeting/rit 2015

Bericht door fs1man »

Ik moest gisteren weer eens ergens hier in de buurt wezen en de navi leiden me weer eens langs een mooie route.
Ik dacht meteen dat zou een mooie fs1 route zijn met ook wel wat mogelijkheden om even de rossi uit te hangen
maar het merendeel toch vooral natuur.
Het is een beetje het type rit van de enige echte fs1 meeting in Milsbeek die helaas niet meer bestaat.
Als er animo is voor een rit / meeting in deze omgeving ben ik best bereid om dit jaar wat mogelijkheden te bekijken.
ik denk dan aan verzamelen op de Waalkade In Nijmegen (dit jaar vrijwel onmogelijk vanwege bouw werkzaamheden)
Auto,s met aanhanger zouden dan elders geparkeerd moeten worden in verband met betaald parkeren ik weet wel een afgesloten parkeer terrein
maar dat moet ik dan met de eigenaar regelen of dat gebruikt mag worden.
Het gaat puur om een meeting en rit op een Zondag en dan alleen voor alle Yamaha schakel bromfietsen
natuurlijk zijn fs1 brommers met een motor plaat ook welkom.
De vraag is dus of er animo is voor een dergelijke meeting en rit er zijn hier tal van mogelijke mooie routes mogelijk en ik wil voldoende tijd hebben
om het een en ander goed te regelen zoals een of twee mogelijkheden onderweg om te stoppen om wat te eten en drinken en ook zal ik met de gemeente
wat af moeten spreken of dat er verzameld mag worden op de Waalkade.
Ik wil als er ook voldoende animo is en de rit word wat langer en er zouden ook Belgen willen komen eventueel eens kijken of er mogelijkheden zijn voor overnachten van zaterdag op zondag.
Het gaat dus over een eventuele meeting/rit in 2015 laat maar weten of er animo is.
ginofs1
Tombo is mijn testpiloot
Tombo is mijn testpiloot
Berichten: 14483
Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
Locatie: hilversum

Re: Animo Meeting/rit 2015

Bericht door ginofs1 »

ja dat is top. ik zeg doen :wink:
Gebruikersavatar
Jeti
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 19340
Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05

Re: Animo Meeting/rit 2015

Bericht door Jeti »

Voor een meeting of ritje is altijd interesse. Je hebt het voordeel dat het daar nog wel bekend staat als DE meeting, en wellicht de mensen die niet zo actief zijn op het forum, maar daar wel altijd waren, ook terugkomen op die rit of meeting. Die heb ik nooit gezien op mijn ritjes of in Maasbracht. (wat niet erg is uiteraard)

En goede veilige parkeerplaats voor de aanhangers gaat ook positief bijdragen. En een georganiseerde meeting met camping al helemaal.
Prachtige omgeving daar in ieder geval.
Laars
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3738
Lid geworden op: 11 jan 2008, 14:20
Locatie: Dordrecht

Re: Animo Meeting/rit 2015

Bericht door Laars »

Joske,
Goed idee.
Ik mis de enige echte FS1 meeting van Milsbeek ook.
Top dat je met dit idee komt en de wil ook om het te regelen.
Ben zeker van de partij
fs1man
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3862
Lid geworden op: 16 okt 2008, 23:31

Re: Animo Meeting/rit 2015

Bericht door fs1man »

Voor mij is het natuurlijk helemaal nieuw zoiets regelen en heb dan ook wel wat vragen
en ik weet ook niet of ik toestemming moet vragen voor het verzamelen op de Waalkade enzo.
maar daar kom ik wel achter, ik ga eens links en rechts informeren.
Gebruikersavatar
Tombo
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 18323
Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek

Re: Animo Meeting/rit 2015

Bericht door Tombo »

Toestemming vragen lijkt me wat overdreven, en als je dat doet weet je zeker dat het niet mag (je weet wie er in de gemeenteraad zitten in Nijmegen :(), elke zondag stikt het er van de motoren
Gebruikersavatar
Jeti
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 19340
Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05

Re: Animo Meeting/rit 2015

Bericht door Jeti »

Je kunt natuurlijk ook gewoon op die parkeerplaats verzamelen en naar de kade rijden, of als pauzeplaats.
Meesten zullen toch met de auto komen.
Of op de camping, als het een uitgebreide meeting wordt.
Gebruikersavatar
Wiking
500km gereden
500km gereden
Berichten: 597
Lid geworden op: 26 jul 2013, 00:51
Locatie: Oudenbosch

Re: Animo Meeting/rit 2015

Bericht door Wiking »

ik zou graag naar een meeting komen, lijkt me leuk om iedereen een keer in het echt te zien. Misschien nog ff slap ouwehoeren erbij :D
fs1man
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3862
Lid geworden op: 16 okt 2008, 23:31

Re: Animo Meeting/rit 2015

Bericht door fs1man »

Tombo schreef:Toestemming vragen lijkt me wat overdreven, en als je dat doet weet je zeker dat het niet mag (je weet wie er in de gemeenteraad zitten in Nijmegen :(), elke zondag stikt het er van de motoren

ja dat is wel waar maar wat ik begrepen heb maar dat kijk ik nog wel even na is de gemeenteraad na de laatste verkiezingen een stukje minder links
dus dat zou wel eens positief uit kunnen pakken voor Nijmegen.
Ik heb van middag al even via de telefoon contact gehad ze konden niet zeggen wanneer de Waalkade klaar was maar ze zeiden afhankelijk van de grote van de groep
was misschien kelfkesbos ook een mogelijkheid maar ik moest een mail sturen met wat de bedoeling was.
Ik zal aankomende weken ook wat campings polsen wat er mogelijk is en of er ook eventueel een barberque en kampvuur mogelijk is.
Gebruikersavatar
Tombo
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 18323
Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek

Re: Animo Meeting/rit 2015

Bericht door Tombo »

Ach, gewoon verzamelen ergens. In het verleden hebben we vaak zat grote ritten gehad (Teersdijk) waar we eerst met 30 kreidlers ofzo verzamelden op de Waalkade. Of met een stuk of 40 Kreidlers dwars door het centrum 'rijden' :shift:
wiebo
500km gereden
500km gereden
Berichten: 857
Lid geworden op: 01 dec 2006, 15:26
Locatie: Groesbeek, waar anders?

Re: Animo Meeting/rit 2015

Bericht door wiebo »

Goed idee Jos. Ik mis DE meeting/rit ook. Lekker met zijn allen naar het mooie Havanna aan de Waal. Het kan me niet links genoeg zijn :twisted:
Gebruikersavatar
marco
Sheriff of the Posbank
Sheriff of the Posbank
Berichten: 23402
Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam

Re: Animo Meeting/rit 2015

Bericht door marco »

Goed idee Jos!!
Plaats reactie