foto's van enkele ritten die ik al heb gereden tot nu toe.

Heb je foto’s gemaakt tijdens een rit? Plaats ze hier
Plaats reactie
harmen251
1000km gereden
1000km gereden
Berichten: 1094
Lid geworden op: 14 jun 2006, 22:58
Locatie: oostakker

foto's van enkele ritten die ik al heb gereden tot nu toe.

Bericht door harmen251 »

foto van het oldtimer-moto-in-de-zak-team (was een rit met auto's en de anderen waren voor een keer met de auto)

Afbeelding

en natuurlijk de moto's die in de zak moesten, meer cc en nog trager dan ons, ze zij idd al een halve eeuw oud ook, er komt wel een tijd (mss als ik
de ts50 heb, dat ik meer gehecht ga geraken aan de esthetische waarde dan aan de snelheid)

Afbeelding


Afbeelding

ook ben ik eens naar een meeting geweest van de winkel waar mijn brommer toendertijd('86) gekocht is

zie je die fiets met het mandje? daar zit toch nog een redelijk snelle motor op achteraan op het rekje
Afbeelding

zie je die fiets met het mandje? daar zit toch nog een redelijk snelle motor op achteraan op het rekje
Afbeelding

bompa bedoening:lol: (de mensen, niet de jenever haha)
Afbeelding

het bekenste café van oost-vlaanderen "de reisduif" waar johan verminnen zich altijd komt zat zuipen
Afbeelding
Niels
Site Admin
Site Admin
Berichten: 11133
Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
Locatie: Den Haag

Bericht door Niels »

Mooie foto's! :D

Mogen jullie in België gewoon jenever drinken als je nog moet rijden?? :shock: :shock:
harmen251
1000km gereden
1000km gereden
Berichten: 1094
Lid geworden op: 14 jun 2006, 22:58
Locatie: oostakker

Bericht door harmen251 »

nee :lol:

we hadden daarvoor ook al een stop gedaan in dat cafee waar we al een paar pinten ophadden en daarvoor tijdens de middag ook nog een paar en na de meeting kregen we allemaal een fles augustijn(bier) van 75cl cadeau
de voorzitter is zelf gevallen, maar kweet niet of hij zat was

je moet je niet meer afvragen waarom dat mijn lievelingsrit is zeker,
Plaats reactie