FS-Jet GT PINK PANTHER

Post hier foto’s en een verhaal over jouw eigen Yamaha FS1

Re: FS-Jet GT PINK PANTHER

Berichtdoor fs-ael » 06 apr 2015, 12:00

marco schreef:
ginofs1 schreef:
marco schreef:Wel makkelijk zo

niemand ziet het :lol: , wel goed bedacht van een timmerman :wink:

Een laserwaterpas zo te zien :D goed idee, zat de tankstreep ook recht? :wink:
fs-ael
2000km gereden
2000km gereden

Berichtdoor Jeti » 06 apr 2015, 12:21

Niet gecontroleerd
Jeti
17500km gereden
17500km gereden

Berichtdoor Jeti » 06 apr 2015, 16:47

Even wakker geschud met een ritje naar Venhuizen.

Moet nu leren foto's van de linker kant te maken. Deed altijd de uitlaat kant

Image

Image

Image

Image
Jeti
17500km gereden
17500km gereden

Berichtdoor fizzie » 06 apr 2015, 18:19

Blijft vreemd een roze fs1.
fizzie
500km gereden
500km gereden

Berichtdoor Tombo » 06 apr 2015, 18:58

Jet rijdt er op, het zou nog vreemder zijn als Marco er op reed :lol: (alhoewel het een stuk stoerder blijft dan een sheriff)
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Berichtdoor Jeti » 06 apr 2015, 19:19

fizzie schreef:Blijft vreemd een roze fs1.

Nog vreemder is dat mij net voor een vent is gevraagd of ik hem wil ruilen voor een goud-witje/driftkicker, zoals hij het zelf noemde.. Ik denk ook nog een 4b.. :cry:
Heb ook al eerder serieuze biedingen gekregen van 500 euro (van iemand die wist wat mijn aanschafprijs was voor het wrak).

Vind dat eigenlijk ronduit beledigend.
Daarvoor bouwen mensen niet iets (uniek) op, om hem dan weer te ruilen voor iets wat voor mij absoluut geen meerwaarde heeft (en het niet zelf te koop zet). Zou sowieso niet weten welk type FS1 of andere brommer/motor/voertuig dat wel voor mij heeft; hier kan niets tegenop. En geld ook niet. Hij (zij!) gaat mee mijn graf in!

En nee, Marco rijdt er alleen heeeeeeeeeeel af en toe op om ff te testen. Maar het roze vloekt bij zijn rode jas, dus is geen gezicht inderdaad :mrgreen:

Oh ja, ik ga ook nog wat pootjes op de bovenkant van de tank plakken. Heb er nu eentje op mijn helm, maar "mis" nog iets op de brommer ervan.
Dan is het klaar hoor; het wordt geen stickerparadijs. Ik plak wel weer verder op andere brommers dan.

Oh, en over die tank en de ruimte tussen de tank en het zadel.. Dat rubber onder de tank bij het zadel is weg, daarom zit die tank zo raar. Kan ook zijn dat het naar voren is geschoven, of er dus af is gevallen, maar dat lijkt me ook wel sterk. Heeft er volgens mij wel tussen gezeten.
Die tank moet nog een cm hoger dus, dan sluit hij beter aan.
Overigens heb ik ook vernomen dat je verschillende lengtes plaatjestank hebt.Dacht dat die van de 69 (/70/71?) korter zou zijn. Kan goed zijn dat dat andere model erop zit, want heb toendertijd een nieuwe (lees: andere) tank moeten kopen omdat de originele nogal lek was (is).
Als iemand nog een rubber heeft liggen: heel graag.
Jeti
17500km gereden
17500km gereden

Berichtdoor Bob » 06 apr 2015, 21:03

nouw een goud witte.... had ik me toch eens goed over bedacht mits het een 5bak was :lol:
Bob
1500km gereden
1500km gereden

Berichtdoor Jeti » 06 apr 2015, 21:07

Bob schreef:nouw een goud witte.... had ik me toch eens goed over bedacht mits het een 5bak was :lol:

Je bedoelt als het echt goud en witgoud zou zijn? Is niet vooruit te branden man!
Ik wil rijjjjjjjjjjjjjjjjjjden!!
Jeti
17500km gereden
17500km gereden

Berichtdoor fs1man » 07 apr 2015, 07:37

Ik snap wat je bedoeld Jet eerlijk gezegd een Goud witje ???? die bestaan niet alleen rood witjes blauw witjes oranje witjes en groen witjes.
Die roze van jou is natuurlijk wel heel persoonlijk gemaakt in die kleur, daardoor is de markt en daardoor de waarde natuurlijk nogal beperkt voor anderen.
Daarnaast zit er een motor kenteken op daar zit ook niet iedereen op te wachten , al is dat voor sommige juist weer een plus.
Begrijp me goed ik zeg niet je brommer geen waarde heeft maar door de kleur en het motor kenteken is de groep liefhebbers kleiner denk ik.
Ik heb in feite hetzelfde met mijn chromen FS1 Verschil is alleen dat er in the seventies talloze zo rond reden daarnaast heb ik voor vrijwel alle onderdelen
de normale of voor enkele onderdelen de hoofdprijs betaald je kunt je afvragen of je dat gaat terug beuren geloof mij maar dat gebeurd vaak niet.
Toen ik in 2008 weer begon met de fs1 gekte heb ik 2 jaar bij gehouden wat het per brommer gekost heeft, ik ben er toen maar mee gestopt omdat ik er
maag pijn van kreeg :lol:
Wat plaatjes tanken betreft er zitten onderling wel wat verschillen in maar niet in de lengte een plaatjes tank heeft 5 rubbers de voorste 2 rubbers zijn gelijk
aan die van alle fs1 tankjes de achterste 2 zijn heel anders dan die van voor en de middelste is ook weer anders , het veradelijke is dat die van voor ook aan de achterkant passen maar daardoor ligt de tank wel losser op je frame.
Als ik zo naar je zadel kijk lijkt het er op dat het zadel voor een ander type tank is van de andere kant foto,s kunnen natuurlijk bedriegen dat is van achter de pc niet echt goed te beoordelen natuurlijk.
ik heb ergens in mijn p,tjes topic foto,s staan van de juiste rubbers misschien kun je daar even kijken.

Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
fs1man
2500km gereden
2500km gereden

Berichtdoor Jeti » 07 apr 2015, 08:24

De marktwaarde is voor mij totaal onbelangrijk.
Deze zal in dit geval vooral bepaald worden door het type, de matching nummers en het aantal versnellingen. En wellicht nog wat details als een deukkapje, koplamp schakelaar en rechte kickstart.
De kleur is maar bijzaak en makkelijk aan te passen.

Ik zou het ook een heel gek idee vinden als hier iemand anders op zou rondrijden. Deze kleur is voor mij gemaakt en niet voor iemand anders. En daarbij de tijd en moeite die ik en anderen er in hebben zitten.
Tot slot is hij nu eindelijk goed en betrouwbaar.

Lekker blijven rijden dus!

Jos, bij gebrek aan goed alternatief toendertijd heb ik er een nieuwe imi 2RU buddy op moeten zetten. Ach, het zit.
Er hoorde wel een platte op. De oorspronkelijke was niet meer te redden.
Jeti
17500km gereden
17500km gereden

Berichtdoor fs1man » 07 apr 2015, 09:09

Is hier ook hoor ik had in 2008 heel andere plannen met de fs1 maar de prijzen van de onderdelen maken dat ik regelmatig wissel
van idee.
De chromen is eigenlijk de enige die redelijk aan mijn oorspronkelijke idee voldoet al was het nooit de bedoeling dat hij op een 69er
frame gebouwd zou worden, maar goed het is nu eenmaal zo gegaan en ik heb er vrede mee.
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
fs1man
2500km gereden
2500km gereden

Berichtdoor Jeti » 07 apr 2015, 10:11

Dan is het goed toch. En vervangen kan altijd later nog.

Belangrijkste is dat het rijdt. Dat moet bij jou nog ff afgerond worden.
Jeti
17500km gereden
17500km gereden

Berichtdoor Jeti » 20 apr 2015, 20:52

Trui voor mezelf bedrukt.
Afmetingen van de logo's geleend uh.. geïnspireerd op een origineel vest. En dat RACING weg gelaten.

Misschien doe ik nog wel een kleine pink panther op de voorkant. Kan altijd later nog.

Image

Image
Jeti
17500km gereden
17500km gereden

Berichtdoor bajaboy » 20 apr 2015, 21:04

kijk das nou wel gaaf :D
bajaboy
2500km gereden
2500km gereden