rickdtm schreef:leuk projekt erbij![]()
2f2 even bekijken op de onderbok en de achterbrug, of deze gangbaar zijn, mochten vast zitten kan je er vast wd40 in laten trekken.
een project dat ik begonnen ben in 1998, mijn sheriff had dat ook,deze moest ik toen al demonteren wegens ruimte gebrek.
omdat het bij mij in een houte leger kist ging, in onderdelen.
de bok en brug zaten vast en na een week of 6 na het om de dag te hebben ingespoten en regelmatig even tikken met een hamer(op de blinde kant) kwam hij gewoon losdit ging vroegah anders
![]()
ga je een ratlook bouwen?
ginofs1 schreef:niet weg zetten maar direct beginnen.
helemaal kaal slopen en alle gespoten frame delen naar de poederkoter brengen.
voor 125 euro is het allemaal weer nieuw
Jeti schreef:rickdtm schreef:leuk projekt erbij![]()
2f2 even bekijken op de onderbok en de achterbrug, of deze gangbaar zijn, mochten vast zitten kan je er vast wd40 in laten trekken.
een project dat ik begonnen ben in 1998, mijn sheriff had dat ook,deze moest ik toen al demonteren wegens ruimte gebrek.
omdat het bij mij in een houte leger kist ging, in onderdelen.
de bok en brug zaten vast en na een week of 6 na het om de dag te hebben ingespoten en regelmatig even tikken met een hamer(op de blinde kant) kwam hij gewoon losdit ging vroegah anders
![]()
ga je een ratlook bouwen?
Bok heeft ie niet, alleen een doorgezakte zij-standaard.
Heb hem niet thuis staan, ga hem later ophalen om hem te strippen (als ik thuis weer ruimte heb gemaakt).
Ik weet nog niet precies hoe ik hem wil maken. Weet ook niet of die andere onderdelen eventueel passen. Langzamerhand onderdelen bijeen sprokkelen met wat ik tegen kom.ginofs1 schreef:niet weg zetten maar direct beginnen.
helemaal kaal slopen en alle gespoten frame delen naar de poederkoter brengen.
voor 125 euro is het allemaal weer nieuw
Rustig rustig..! Of wil je zo graag dat we snel weer bij je gaan bouwen?
Keer terug naar Mijn Yamaha FS1
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten