fizzie schreef:Blijft vreemd een roze fs1.
Nog vreemder is dat mij net voor een vent is gevraagd of ik hem wil ruilen voor een goud-witje/driftkicker, zoals hij het zelf noemde.. Ik denk ook nog een 4b..
Heb ook al eerder serieuze biedingen gekregen van 500 euro (van iemand die wist wat mijn aanschafprijs was voor het wrak).
Vind dat eigenlijk ronduit beledigend.
Daarvoor bouwen mensen niet iets (uniek) op, om hem dan weer te ruilen voor iets wat voor mij absoluut geen meerwaarde heeft (en het niet zelf te koop zet). Zou sowieso niet weten welk type FS1 of andere brommer/motor/voertuig dat wel voor mij heeft; hier kan niets tegenop. En geld ook niet. Hij (zij!) gaat mee mijn graf in!
En nee, Marco rijdt er alleen heeeeeeeeeeel af en toe op om ff te testen. Maar het roze vloekt bij zijn rode jas, dus is geen gezicht inderdaad

Oh ja, ik ga ook nog wat pootjes op de bovenkant van de tank plakken. Heb er nu eentje op mijn helm, maar "mis" nog iets op de brommer ervan.
Dan is het klaar hoor; het wordt geen stickerparadijs. Ik plak wel weer verder op andere brommers dan.
Oh, en over die tank en de ruimte tussen de tank en het zadel.. Dat rubber onder de tank bij het zadel is weg, daarom zit die tank zo raar. Kan ook zijn dat het naar voren is geschoven, of er dus af is gevallen, maar dat lijkt me ook wel sterk. Heeft er volgens mij wel tussen gezeten.
Die tank moet nog een cm hoger dus, dan sluit hij beter aan.
Overigens heb ik ook vernomen dat je verschillende lengtes plaatjestank hebt.Dacht dat die van de 69 (/70/71?) korter zou zijn. Kan goed zijn dat dat andere model erop zit, want heb toendertijd een nieuwe (lees: andere) tank moeten kopen omdat de originele nogal lek was (is).
Als iemand nog een rubber heeft liggen: heel graag.