Beiden brommers zouden als basis hetzelfde worden met alleen de tank als kleurdeel, koplamp oren zijkappen en schokkers zouden chroom worden.
Het moesten wel alletwee P,tjes worden met trappers dus, eigenlijk alleen omdat ik dat vroeger zelf ook had.
Natuurlijk liep het weer uit de hand en midden 2010 had ik 5 min of meer afgebouwde fs1,tjes staan 2x fs1, 2x 378 en een 3e9.
De 2e helft van 2010 werdt een keerpunt mijn gezondheid ging steeds meer problemen geven, het wat langer staan en lopen begon een steeds groter probleem te worden.
Ik besloot het fs1 projekt kleiner te gaan maken en 2 brommers gingen in de verkoop.
Een 378 en de 3E9 gingen weg, wat bleef waren 2 fs1,tjes en een 378 met deze 3 wilden ik verder en ik ging alleen nog onderdelen zoeken voor deze 3.
Inmiddels ben ik redelijk kompleet op wat onderdelen na die waarschijnlijk niet meer voorbij komen of een prijs hebben dat ik er niet voor ga betalen.
Nu 2011 loop ik tegen zoveel problemen aan met deze 3 dat varieerd van slechte immi delen die nu alweer vervangen moeten worden, tot slecht lopende motoren.
Wat ik nu wil is 1 betrouwbare fs1 die ik kan pakken waneer ik wil en me niet steeds af hoeven te vragen loopt ie wel en blijft ie het doen.
De 378 gaat deze brommer worden de andere 2 gaan de hoek in.
Waarom ik ze niet verkoop? ik wil een van deze oer fs1,tjes op gaan bouwen met originele onderdelen , daarmee doel ik op originele spatborden wielen motor enz. enz.
De oorspronkelijke doelstelling blijft wel alleen de tank als kleurdeel de rest chroom.
Vandaar dat ik niels gevraagt heb mijn opbouw topic op slot te doen zodat dit topic mijn nieuwe avonturen topic wordt