Als ik maar alleen rijdt is er geen enkel probleem... kan ik alle drempels gewoon vlot nemen

Bedankt iig!!!
bdalenoord schreef:Tupperware is hier dan ook niet welkom, zelfs niet bij uitzondering![]()
henkie22222 schreef:bdalenoord schreef:Tupperware is hier dan ook niet welkom, zelfs niet bij uitzondering![]()
Niet helemaal waar, Laars jr. komt op bijna elke meeting op een derbi gpr
joscabrio schreef:hmm stiekem vind ik een tzr ook best cool ik betrap me er zelfs op dat ik soms op marktplaats zit te kijken naar zo een ding![]()
Ik heb nog nooit op zo een ding gereden weet dus niet of t uberhaubt te vergelijken is met een fs1.
en of t betrouwbaar is, nou ja een fs1 is ook niet altijd betrouwbaar, maar een tzr is veel nieuwer je zou dan moeten verwachten dat het wat betrouwbaarder is, al heb ik wel t idee dat t meer aprilla is dan yamaha of heb ik dat helemaal mis?
NIX schreef:henkie22222 schreef:bdalenoord schreef:Tupperware is hier dan ook niet welkom, zelfs niet bij uitzondering![]()
Niet helemaal waar, Laars jr. komt op bijna elke meeting op een derbi gpr
Laars JR is 1x op een derbi geweest. Het jaar ervoor is ie hopeloos gestrand met een RD.
bdalenoord schreef:Dat is inderdaad om je dood te lachen... dat geluid uit die dingen.
Geef mij maar mooi een knetterende tweetakt!
Keer terug naar Mijn Yamaha FS1
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten