the_destroyers schreef:Zeer mooi!
fizzie schreef:Camiel schreef:Ziet dr goed uit!!Hoeveel FS1tjes kan je straks naast elkaar zetten met wat je nu aan t spuiten bent ?
14 op te bouwen waar 3 van verkocht worden. En met diverse kleurtjes te wisselen per bouwjaar.
fizzie schreef:Van de kleur brigade blue heb ik geen kleurnr. Deze heb ik laten mengen en is geen recept bijgeleverd.Van het groene wel ergens.
Voor het opbouwen van compl brommers ben ik nog geen meter verder.
Ik ben al 5 maanden met motordelen bezig. Heb nu 15, 3 of 4 plaats koppelingen klaar. Er gaat meer tijd inzitten dan ik dacht.
Als eerste staat een 76 kenny robberts op het schema. Er is ergens een topic maar nog niet ver gekomen.
scirocco schreef:Oké fizzie geeft niet had al info van een behulpzame mede forumerfizzie schreef:Van de kleur brigade blue heb ik geen kleurnr. Deze heb ik laten mengen en is geen recept bijgeleverd.Van het groene wel ergens.
Voor het opbouwen van compl brommers ben ik nog geen meter verder.
Ik ben al 5 maanden met motordelen bezig. Heb nu 15, 3 of 4 plaats koppelingen klaar. Er gaat meer tijd inzitten dan ik dacht.
Als eerste staat een 76 kenny robberts op het schema. Er is ergens een topic maar nog niet ver gekomen.
fizzie schreef: Dat is het voordeel van 2K lak op thinnerbasis en niet die watergedragen kneut
Keer terug naar Mijn Yamaha FS1
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten