Dingen die zijn gebeurd:
- voor en achter binnen + buitenband vervangen (voor continental semi-s(l)ick!)
- achterrem gefixt (piept niet meer)
- blokjes schijfrem vervangen (preventief)
- Hele systeem voorzien van nieuwe dot 4
- hele systeem ingevet met blauw ATe vet
- oude, versleten koppeling eruit gehaald
- stuurarmaturen, tellerplaat en kroonplaat geschuurd + gespoten
- verroeste oude koplamp vervangen voor een zwart exemplaar
- accu weer gevuld met demi-water (en ff opgeladen tot een goede 6V)
- Gino CDI ontsteking gemonteerd (

)
Wat nog moet gebeuren:
- Nieuwe koppeling monteren en paarse dt80lc veertjes plaatsen (moet nog binnenkomen)
- blok eronder hangen
nog een paar niet spannende fotootjes:
Als extra ontwikkeling, Ik heb een puch watergekoelde cilinderkop gekocht. Hierbij heb ik een Honda NSR 50 radiateur gekocht, die nog binnen moet komen.
Fotootje van de kop:
Ik ga denk ik blokbeugels kopen om daarop de radiateur te monteren. Dan alleen nog slangen en koelvloeistof, en dan zou ik als het goed is al moeten rollen. Afhankelijk van het het rijd, ga ik misschien nog die kop vlakken. (op de klassieke manier: glasplaat, schuurpapier, cilinderkop en achtjesdraaien maar

)
Weet iemand waar ik slangnippels (slangpilaar?) kan halen voor die cilinderkop zodat ik de radiateur daarop kan aansluiten?
Alles wat ik wil is oud en ruig.