Niek de Rijcke schreef:Vandaag voor de aller eerste keer gestart, 1 kick en hij liep!!
SHE LIVES!!!
Dat gereutel op het einde is van het kettingrandje, boutje aan de voorkant is beetje te lang en liep tegen de ketting aan (die ook iets te slap stond)
Mijn dag kan echt niet meer stuk!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Mihramoon schreef:Niek de Rijcke schreef:Vandaag voor de aller eerste keer gestart, 1 kick en hij liep!!
SHE LIVES!!!
Dat gereutel op het einde is van het kettingrandje, boutje aan de voorkant is beetje te lang en liep tegen de ketting aan (die ook iets te slap stond)
![]()
![]()
![]()
Nu nog een zadel en je kan ermee gaan rijden :p
Nickvdb schreef:Mihramoon schreef:Niek de Rijcke schreef:Vandaag voor de aller eerste keer gestart, 1 kick en hij liep!!
SHE LIVES!!!
![]()
![]()
![]()
Echte mannen testrijden zonder zadel
Nickvdb schreef:Mihramoon schreef:Niek de Rijcke schreef:Vandaag voor de aller eerste keer gestart, 1 kick en hij liep!!
SHE LIVES!!!
![]()
![]()
![]()
Echte mannen testrijden zonder zadel
Jeti schreef:Erg gaaf!
Vind de witte en de grijze eigenlijk wel het mooist van deze-tank-modellen.
Dit rode is ook iets donkerder dan 2RU-rood toch? Of komt dat door het zwart?
Keer terug naar Mijn Yamaha FS1
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten