Het is dan eindelijk zover ik heb mn brommer! Vandaag de hele dag weggeweest, maar het was het waard. Om half 10 weggegaan en om 12 uur daar aangekomen. De verkoper had nog veel meer brommers want de hobby was een beetje uit de hand gelopen zei hij.
In ieder geval. Daar een test ritje gemaakt en dat voelde goed. Hij trok mooi snel op, remmen werkte perfect en hij zat natuurlijk ook lekker. De man vertelde dat hij hem altijd aan loopt omdat hij het niet fijn vindt om te kicken. De beste man loopt hem aan en we konden rijen. Nou ja alles goed dus wij naar binnen. We kregen een kopje koffie aangeboden en ik kreeg er nog zo'n boekje bij van de fs1. De brommer ingeladen, vastgezet en deken erover heen. Een maal weer terug onderweg ga je toch aan dingen denken. "He we hebben de kickstarter niet gestest, he we hebben de lichten niet getest... -_- ". Wij naar een parkeerplaats, brommer uit de auto, en proberen maar. Na een paar keer kregen we hem gelukkig aan met de kickstarter. Maaaaaar de lichten deden het niet, paniek!. Ik kijken en jahoor er zaten geen lampjes in. Daar nog even een stukje gereden en toen weer verder.
Thuis aangekomen naar de garage gereden en toch nog ff een stukje rijden. Mn vader ook nog een stukje en hij kwam boven de 50 uit

En toevallig kwam mn oom ook nog even lang, hij zou er 1500 voor hebben gegeven dus ik was wel blij dat ik niet teveel had betaald.
Nouja op de planning staan nog een paar dingen:
Lampen werkend maken
Nieuw yamaha bordje
Ander zadel
Nieuwe uitlaatbocht
Misschien later nog de tank spuiten.
Ik hoop dat jullie het een mooie fs1 vinden en ik hoop dat hij nog mooier wordt en dat ik dat met jullie kan delen.