TROTS!

Voor alles wat niet FS1-gerelateerd is
edje

Bericht door edje »

Jess schreef:Zo he! dat zijn een hoop reacties. Inmiddels heb ik mijn hele brommer uit elkaar gehaald en hoeft alleen het voorvorkje er nog af. Dan kan alles naar de straler en de coater :-) De mijne moet net zo mooi worden als die van Niels!

Ik mag dan wel een meid zijn...maar ik vind het erg leuk om aan dat ding te sleutelen. Eerder vroeg ik altijd aan anderen om te sleutelen maar het is VEEL leuker om het zelf te doen.

Alles wordt vernieuwd en mooi. Niels doet inderdaad mjin blok maar hij spuit ook een tweetal onderdelen (daar waag ik me dus nog niet aan) Alle zwarte delen gaan naar de coater. Dingetjes die ik tegenkom die rot zijn worden ook vernieuwd. Tis ff n projectje maar ik doe haar hiermee (mijn brommer is een zij...dat dan weer wel:p ) wel wat eer aan.


alles maar in een keer aanpakken dus?? :) maar hoe kun je nu aan het inrijden zijn als je blok bij niels ligt?? :shock: :wink:
Niels
Site Admin
Site Admin
Berichten: 11133
Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
Locatie: Den Haag

Bericht door Niels »

Dat hebben we vandaag aangepast aan het forum. Het aantal Km's gereden is afhankelijk van je aantal posts. :D

van 0 tot 10 posts is inrijden, van 10 tot 50 posts is 50 km gereden etc. :P
Gebruikersavatar
Tombo
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 18321
Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek

Bericht door Tombo »

jess, waar laat je het zooitje stralen en coaten?
Jess

Bericht door Jess »

Hee! Ja dat weet ik pas zondag of maandag waar ik dat laat doen. Bart van Kreidler heeft een adresje schijnt...

En ben ik nog aan het inrijden Niels? Verdorie!

P.S. Niels... een viavia kennis zou het inderdaad eerst doen..maar heb besloten mijn achterbrug terug te halen en het via de legale (snellere) manier alles te doen :-)
Niels
Site Admin
Site Admin
Berichten: 11133
Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
Locatie: Den Haag

Bericht door Niels »

Ok dan :P Bart stuurt je wss. naar OTCO in Elst :wink:
Gebruikersavatar
Tombo
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 18321
Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek

Bericht door Tombo »

daar is hij nog nooit geweest naar mijn weten, hij zal wel wat anders hebben, ben zelf ook benieuwd
Jess

Bericht door Jess »

Nee maar hij krijgt het adres ook van n maat van hem. hij wist zelf ook niet waar ie moest zoeken :)
Gebruikersavatar
Tombo
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 18321
Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek

Bericht door Tombo »

wie, thijs?
Grote kans dat 'ie gerritsen coatings bedoelt in nijkerk
Jess

Bericht door Jess »

ja thijs.
Gebruikersavatar
Davey
Site Admin
Site Admin
Berichten: 468
Lid geworden op: 10 jun 2006, 22:00
Locatie: Hulst
Contacteer:

Bericht door Davey »

Niels was mis, van 1 tot 50 is inrijden maar je komt er wel, nog ff doorzetten :D
Jess

Bericht door Jess »

verdorie net over de helft pas!!!
knuppel
50km gereden
50km gereden
Berichten: 61
Lid geworden op: 01 sep 2006, 00:53
Locatie: een dorp

re

Bericht door knuppel »

Eerst vragen hoe je een lampenbol moet vervangen en dan besluiten om het blok te slopen :shock: :? :D . Goed bezig succes ermee!!
Jess

Re: re

Bericht door Jess »

knuppel schreef:Eerst vragen hoe je een lampenbol moet vervangen en dan besluiten om het blok te slopen :shock: :? :D . Goed bezig succes ermee!!


Wow! Hier moest ik echt hardop om lachen! Je hebt ook gelijk...ik ben een nitwit...maar wel een met volharding en doorzettingsvermogen :P
Ik heb niet alleen mn blok gesloopt, ondertussen is ALLES eraf wat je je maar kan bedenken. Mn fs1 ligt nu verspreid in allemaal kleine zakjes en doosjes met labels erop :-)

En dan ben ik nog maar n inrijder.... :roll:
yamaha_fs1_2ru
1250km gereden
1250km gereden
Berichten: 1408
Lid geworden op: 26 sep 2006, 20:33
Locatie: Fryslân

Bericht door yamaha_fs1_2ru »

Meeste vrouwen intreseren het sleutelen niet! vinden het onzin!
meeste hebben een puchje of een scooter! beter dat je ook een fs1 hebt!
Jess

Bericht door Jess »

yamaha_fs1_2ru schreef:Meeste vrouwen intreseren het sleutelen niet! vinden het onzin!
meeste hebben een puchje of een scooter! beter dat je ook een fs1 hebt!


Dank je wel! Niemand snapt het ook. Ik snap het zelf ook niet. Ik snap niet dat er zo vreselijk weinig vrouwen/meiden zijn die sleutelen.

Ik heb net als jullie, gewoon n goeie smaak :!:
Plaats reactie