Welke brommer(s) hadden jouw ouder(s)?

Voor alles wat niet FS1-gerelateerd is
Jens36
5000km gereden
5000km gereden
Berichten: 6140
Lid geworden op: 11 apr 2010, 20:14
Locatie: Mechelen

Bericht door Jens36 »

Mijn vader had eerst een mobylette met nog velgremmen... Daarna eventjes een flandria king die hij voor 5 frank had gekocht en dan nog wat mobylettes.
Hij heeft ooit ook een gedumpte rode kreidler van de jaren 60 gevonden met wat vrienden, waarmee ze gingen crossen.
Vervolgens is hij op de motor overgeschakeld met eerst een honda cb200 en zo verder...

Mijn moeder reed met de fiets,

Men ene opa met een flandria caravelle, men andere met peugeot en mobylette en men nonkel met een yamaha rd50 (+ nog wat kleine brol).
Gebruikersavatar
Jeti
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 19340
Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05

Bericht door Jeti »

jensje36 schreef:Mijn vader had eerst een mobylette met nog velgremmen... Daarna eventjes een flandria king die hij voor 5 frank had gekocht en dan nog wat mobylettes

Je vader heeft wel smaak 8)
Jens36
5000km gereden
5000km gereden
Berichten: 6140
Lid geworden op: 11 apr 2010, 20:14
Locatie: Mechelen

Bericht door Jens36 »

Jeti schreef:
jensje36 schreef:Mijn vader had eerst een mobylette met nog velgremmen... Daarna eventjes een flandria king die hij voor 5 frank had gekocht en dan nog wat mobylettes

Je vader heeft wel smaak 8)


:lol: Zijn eerste heeft hij helemaal op gereden... de tellers rond (dus 10000km) omdat hij er altijd de bestellingen van de winkel mee moest gaan rondbrengen :P
Die heeft hij dan nog voor redelijk wat kunnen verkopen aan een Marokkaan :P
Gebruikersavatar
NIX
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 10775
Lid geworden op: 25 nov 2009, 15:46
Locatie: Milsbeek

Bericht door NIX »

Jeti schreef:
jensje36 schreef:Mijn vader had eerst een mobylette met nog velgremmen... Daarna eventjes een flandria king die hij voor 5 frank had gekocht en dan nog wat mobylettes

Je vader heeft wel smaak 8)


Gelukkig is het niet genetisch.
Kijk eerst even in de FAQ.
Twowheeler
7500km gereden
7500km gereden
Berichten: 7718
Lid geworden op: 29 mar 2009, 13:36
Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens

Bericht door Twowheeler »

idd, er is nog hoop voor je jens
Jens36
5000km gereden
5000km gereden
Berichten: 6140
Lid geworden op: 11 apr 2010, 20:14
Locatie: Mechelen

Bericht door Jens36 »

Twowheeler schreef:idd, er is nog hoop voor je jens


ja 8) Ik heb nog geen mobylette aangeraakt... buiten die ene keer die ik bewust ben vergeten :P (was echt een wrak)
Camiel
5000km gereden
5000km gereden
Berichten: 5485
Lid geworden op: 06 jul 2009, 17:44

Bericht door Camiel »

Dat was dus zo: "ey wat staat daar onder het stof? *even erover geveegd om merk te lezen*

"Ah mobylette" :shift:
Jens36
5000km gereden
5000km gereden
Berichten: 6140
Lid geworden op: 11 apr 2010, 20:14
Locatie: Mechelen

Bericht door Jens36 »

:lol: neh, had een vriend bijna kunnen overtuigen om een brommer te kopen (jaar geleden wel al)...
Stond hier in de buurt een oude groene mobylette te koop voor €40 ofzo...
Wij daarheen ... Gast kwam aanrijden met een tractor waarmee hij al slippend stopte :shift:
Legerkledij aan... gaat door de poort zegt 'wacht even'...plots 2 Rotweilers die af komen lopen ... 'oké we wachten wel :mrgreen: '
Hup die honden binnen, naar vanachter in de tuin...wat rommel opzij doen... de moob ervan onderuit trekken. Niet meer te redden :P
Hij ' ga je hem nu meenemen'...
Ik: ' Eeeuh... we hebben het geld nu niet bij, ... we gaan er nog eens over nadenken :|

Daarna liet hij zen 2 hercules legerbrommers zien (die wel coowl waren) maar was echt nen agressieve gast, dus zo snel mogelijk weg voor de honden terugkwamen en dan
braaf gestuurd dat we hem toch maar niet kwam halen :lol: :lol:
Plaats reactie