JMPB de Zaak!

Voor alles wat niet FS1-gerelateerd is
Gebruikersavatar
Fyer
1250km gereden
1250km gereden
Berichten: 1311
Lid geworden op: 16 nov 2007, 21:53
Locatie: Numansdorp

Bericht door Fyer »

wiebo schreef:Het is al vaak (en terecht!) opgemerkt dat JMPB het goed doet. Op deze plaats wil ik echter ook een compliment geven aan Sjon van fs1parts (Hilversum). Hij heeft me voor een zeer schappelijke prijs geholpen aan een RD onderdeel dat lastig verkrijgbaar was.


mee eens Sjon van fs1 parts is een goede kerel. ik had iets betseld bij hem maar hij had verkeerde onderdeel opgestuurd. dus ik ff gemailt da het verkeerde was en 2 dagen later had ik gratis het goede onderdeel in huis (zelfde onderdeel koste gods vermogen bij almere)! Top service!!

en over JMPB ook niks slechts ook altijd heel tevreden over!
Gebruikersavatar
Triforce
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 4927
Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle

Bericht door Triforce »

Ik bestel zelf veel bij JMPB als ik het daar kan halen doe ik het ook, en als ze iets niet hebben dan vraag ik aan hun als ze er aan kunnen komen en dan bestel ik het gewoon dus via hun, ik bestel ook andere onderdelen bij hun voor de rs100.
pee67
5000km gereden
5000km gereden
Berichten: 5444
Lid geworden op: 06 jun 2007, 11:19
Locatie: Mieldere

Bericht door pee67 »

Fyer schreef:
wiebo schreef:Het is al vaak (en terecht!) opgemerkt dat JMPB het goed doet. Op deze plaats wil ik echter ook een compliment geven aan Sjon van fs1parts (Hilversum). Hij heeft me voor een zeer schappelijke prijs geholpen aan een RD onderdeel dat lastig verkrijgbaar was.


mee eens Sjon van fs1 parts is een goede kerel. ik had iets betseld bij hem maar hij had verkeerde onderdeel opgestuurd. dus ik ff gemailt da het verkeerde was en 2 dagen later had ik gratis het goede onderdeel in huis (zelfde onderdeel koste gods vermogen bij almere)! Top service!!

en over JMPB ook niks slechts ook altijd heel tevreden over!


Niet allen is Sjon (FS1parts)niet duur, maar bovenal is de service die hij geeft van goede kwaliteit. Wil je iets kopen wat hij niet in zijn webshop heeft
gaat hij het voor je zoeken, daarnaast geeft hij je tips en trucs waardoor je goedkoper uit bent (lees hij dus of geen of minder inkomsten heeft)
Laatst had ik zelfs gebruikte onderdelen van hem gekocht die ik pas hoefde te betalen als ik tevreden zou zijn......
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
Gebruikersavatar
mathieu2
100km gereden
100km gereden
Berichten: 128
Lid geworden op: 19 mei 2008, 21:25
Locatie: laarne

Bericht door mathieu2 »

ik ben ook tevreden over jmpb

alleen jammer dat per keer ik iets bestel het 15€ kost om het te verzenden naar belgie
maar dan krijg ik het wel goed en degelijk verpakt!
FS1SE
1000km gereden
1000km gereden
Berichten: 1038
Lid geworden op: 07 jan 2007, 13:12
Locatie: playa del carmen

Bericht door FS1SE »

dat ligt niet aan jmpb nl is gewoon duur met verzenden naar het buitenland stur voor de gein eens iets naar engeland daar verschiet je pas van
Dezelfde Jasper

Bericht door Dezelfde Jasper »

2 keer wat besteld, niet duur, snelle service, snel reactie op mail, prima!
miran72
500km gereden
500km gereden
Berichten: 521
Lid geworden op: 29 okt 2006, 23:09

Bericht door miran72 »

Heb al 2 x gemaild van de week krijg geen antwoord. jammer ze staan er zo goed op hier.
miran72
500km gereden
500km gereden
Berichten: 521
Lid geworden op: 29 okt 2006, 23:09

Bericht door miran72 »

Moet ze nu een pluim geven.

Bestelling geplaatst en was ik weer eens wat vergeten, erover gemaild en toen hebben ze het er gratis bij gestopt.

Helemaal top!!
Gebruikersavatar
tonyy
100km gereden
100km gereden
Berichten: 178
Lid geworden op: 16 feb 2012, 20:49
Locatie: limburg ( belgie)

Bericht door tonyy »

mathieu2 schreef:ik ben ook tevreden over jmpb

alleen jammer dat per keer ik iets bestel het 15€ kost om het te verzenden naar belgie
maar dan krijg ik het wel goed en degelijk verpakt!


en snelle service dacht dat zal zeker een week of twee duren
twee dagen later mmh een grote doos voor mijn deur wat is dat nu weer was het er al :D
grtz
Camiel
5000km gereden
5000km gereden
Berichten: 5485
Lid geworden op: 06 jul 2009, 17:44

Bericht door Camiel »

ik vind het ook een fijne zaak, alleen laatst zat tegen. De veertjes van hun webshop die volgens hun op een originele, geen overmaat, zuiger zouden moeten passen...

Nou die waren dus te groot en mijn zuiger paste dus niet meer in de cilinder...

voor de rest goede ervaringen mee!
fs1man
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3862
Lid geworden op: 16 okt 2008, 23:31

Bericht door fs1man »

Nah meningen zijn uiteraard verschillend ik heb minder goede ervaringen met jmpb.
ze doen inderdaad niet moeilijk als er iets bij de bestelling moet.
maar ik heb al 2x echt bagger onderdelen van ze gehad en twee keer een beklag mail gestuurd.
maar ook 2x geen antwoord gehad.
en ze zijn zeker niet de goedkoopste maar dat varieerd per onderdeel net als bij de andere webshops.
De een is met dit goedkoper en de ander is met dat weer duurder.
Uiteindelijk zijn ze er allemaal om geld te verdienen en dat is ook hun goed recht.
Ik heb bij alle shops onderdelen gekocht bij sjon bij schaaf bij almére en bij Jmpb voor mij was dat op dat moment
de gunstigste plek om te kopen, ik heb in totaal 3x onderdelen gehad die niet goed waren, bij Almére en Jmpb.
Ondanks het feit dat ik op dat moment een menings verschil kreeg met hans van fs1 shop werdt het toch opgelost
Bij Jmpb kreeg ik geen reaktie.
De topic titel slaat voor mij dus nergens op maar ik realiseer me ook dat er niet alleen maar tevreden klanten kunnen zijn.
Het grotere deel van de onderdelen die ik van Jmpb heb gehad waren gewoon wel goed :wink:
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
Gebruikersavatar
gklijnhout
250km gereden
250km gereden
Berichten: 305
Lid geworden op: 03 jul 2011, 18:58
Locatie: Duiven

Bericht door gklijnhout »

Ook voor mij alleen maar goede dingen over jmpb.
Heb een zak vol kwartjes handel bij hun vandaan waarbij 2 deksels zaten voor op het luchtfilter.
Helaas was het chroom niet zo best en heb een mail gestuurd antwoord was er binnen het uur en binnen 2 dagen nieuwe exemplaren in de bus.
Top service.

Maar ook Sjon in Hilversum verdiend een pluim,
Alle grote delen die ik nodig had komen bij hem vandaan, bij het uitzoeken van deze delen hebben zowel ik als Sjon verkeerd gekeken naar de maat van de uitlaatmoer op de demper ik kreeg er een van 28 mm ipv 32 mm en kon op dat moment niet verder met bouwen.
Sjon gebeld met het verzoek er een op mijn kosten op te sturen!
Antwoord van Sjon komt NIETS van in over 2 uur heb je de juiste moer.
Hilversum / Duiven toch een paar kilometers maar had hem wel.

Betere service kan niet!

Daarom voor allebij een terechte pluim!

gert
Jens36
5000km gereden
5000km gereden
Berichten: 6140
Lid geworden op: 11 apr 2010, 20:14
Locatie: Mechelen

Bericht door Jens36 »

Ik heb tot hiertoe bijna alles bij JMPB gekocht. Levering is HEEEEL snel, zelfs naar België. Had men bestelling ooit eens na 2 dagen :shock:( dat is zelfs sneller dan bij kreidlerparts)
Altijd alles correct erin. 1 keer hadden ze iets niet meer in voorraad en zat het geld er cash bij. Das prima voor mij.

Heb ook 1 keer bij almere wat kleine spullen besteld. Onderdelen waren ook inorde, maar levering duurde wel bijna 2 weken.
Gebruikersavatar
hans.m
1500km gereden
1500km gereden
Berichten: 1684
Lid geworden op: 29 mei 2011, 21:41
Locatie: Nijlen, België

Bericht door hans.m »

jensje36 schreef:Heb ook 1 keer bij almere wat kleine spullen besteld. Onderdelen waren ook inorde, maar levering duurde wel bijna 2 weken.

vorige week had ik men pakje van almere na 3 dagen dus ook snel :)
Jens36
5000km gereden
5000km gereden
Berichten: 6140
Lid geworden op: 11 apr 2010, 20:14
Locatie: Mechelen

Bericht door Jens36 »

Ge ziet, persoonlijke ervaring zegt nooit alles :wink:
Plaats reactie