Wat zit je mee vandaag? 2

Voor alles wat niet FS1-gerelateerd is
Gesloten
Camiel
5000km gereden
5000km gereden
Berichten: 5485
Lid geworden op: 06 jul 2009, 17:44

Bericht door Camiel »

zou wel moeten ja :P
Gebruikersavatar
marco
Sheriff of the Posbank
Sheriff of the Posbank
Berichten: 23398
Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam

Bericht door marco »

Alles kan geregeld worden :wink:
Yamaha Sheriff 1981
Niels
Site Admin
Site Admin
Berichten: 11133
Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
Locatie: Den Haag

Bericht door Niels »

Bericht gekregen met de vraag om vanalles aan informatie door te sturen naar mijn afstudeerbedrijf voor een baan als elektronicus (hardware engineer). :shock: 8)
Gebruikersavatar
fizzie
500km gereden
500km gereden
Berichten: 819
Lid geworden op: 14 sep 2011, 15:37

Bericht door fizzie »

Niels schreef:Bericht gekregen met de vraag om vanalles aan informatie door te sturen naar mijn afstudeerbedrijf voor een baan als elektronicus (hardware engineer). :shock: 8)

Moet je eens bij siemens gaan kijken met name in de cnc besturingen. Kan nl niet snel genoeg. Dus geen pc-tjes maar echte reken wonders met vreselijk veel parameters. :D
YamaSam
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 12187
Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
Contacteer:

Bericht door YamaSam »

hihhihihih ... zéér snode plannen aan het smeden met enkele 'goede werkende krachten' uit de buurt..

groot fizzienieuws binnenkort! 8)
when men were men, and helmets were for divers
Niels
Site Admin
Site Admin
Berichten: 11133
Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
Locatie: Den Haag

Bericht door Niels »

fizzie schreef:
Niels schreef:Bericht gekregen met de vraag om vanalles aan informatie door te sturen naar mijn afstudeerbedrijf voor een baan als elektronicus (hardware engineer). :shock: 8)

Moet je eens bij siemens gaan kijken met name in de cnc besturingen. Kan nl niet snel genoeg. Dus geen pc-tjes maar echte reken wonders met vreselijk veel parameters. :D


Siemens is mi. veel te groot, bijna arrogant.
Ik ben bang dat je daar wordt behandeld als bij een Amerikaans bedrijf... :roll:

Maar dat in Duitsland is het ontwikkelen van elektronica voor industriële meetapparatuur.
Het is ook wel een redelijk bedrijf, maar het is heel erg familiair (ook nog in bezit van een familie enzo).

Ik hoorde dat de reden van het bericht was dat de CEO (van 8500 man en een omzet van 1,3 miljard per jaar) persoonlijk onder de indruk was van mijn afstudeeropdracht :shock: :shock:
Gebruikersavatar
Bob
1500km gereden
1500km gereden
Berichten: 1601
Lid geworden op: 16 aug 2007, 14:02
Locatie: Roosteren
Contacteer:

Bericht door Bob »

Dat vandaag het laatste tentamen weer van dit blok en daarna de kroeg in :cheers:
Gebruikersavatar
fizzie
500km gereden
500km gereden
Berichten: 819
Lid geworden op: 14 sep 2011, 15:37

Bericht door fizzie »

Niels schreef:
fizzie schreef:
Niels schreef:Bericht gekregen met de vraag om vanalles aan informatie door te sturen naar mijn afstudeerbedrijf voor een baan als elektronicus (hardware engineer). :shock: 8)

Moet je eens bij siemens gaan kijken met name in de cnc besturingen. Kan nl niet snel genoeg. Dus geen pc-tjes maar echte reken wonders met vreselijk veel parameters. :D


Siemens is mi. veel te groot, bijna arrogant.
Ik ben bang dat je daar wordt behandeld als bij een Amerikaans bedrijf... :roll:

Maar dat in Duitsland is het ontwikkelen van elektronica voor industriële meetapparatuur.
Het is ook wel een redelijk bedrijf, maar het is heel erg familiair (ook nog in bezit van een familie enzo).

Ik hoorde dat de reden van het bericht was dat de CEO (van 8500 man en een omzet van 1,3 miljard per jaar) persoonlijk onder de indruk was van mijn afstudeeropdracht :shock: :shock:


Das dan niet de minste van een toch flinke toko. 8)
Jens36
5000km gereden
5000km gereden
Berichten: 6140
Lid geworden op: 11 apr 2010, 20:14
Locatie: Mechelen

Bericht door Jens36 »

Bob schreef:Dat vandaag het laatste tentamen weer van dit blok en daarna de kroeg in :cheers:


Drinkt er voor mij ook ene Bob! :bier:
Gebruikersavatar
NIX
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 10771
Lid geworden op: 25 nov 2009, 15:46
Locatie: Milsbeek

Bericht door NIX »

We zijn over de 100, maak maar een nieuwe.
Kijk eerst even in de FAQ.
Gesloten