Laffe overval op de schoonouders van mijn zus.

Voor alles wat niet FS1-gerelateerd is
fs1man
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3862
Lid geworden op: 16 okt 2008, 23:31

Laffe overval op de schoonouders van mijn zus.

Bericht door fs1man »

Gisteren 3 december tussen 5 en 6 zijn in beuningen de schoonouders van mijn zus overvallen in hun eigen huis.
De overvallers verkleed als zwarte pieten belden aan en toen de vrouw open deed werd ze meteen de gang in gepleurd onder bedreiging van een 9 mm vuurwapen.
Vervolgens werd ze vastgebonden met duck tape en ty wraps, De man werdt na een vechtpartij buiten westen geslagen met een vuurwapen.
De buurvrouw die het niet vertrouwde werd eveneens met een vuurwapen in haar buik gedrukt en de tuin in gegooid.
De politie weet intussen dat ze gevlucht zijn naar de gamma en daar vertrokken zijn met een zwarte golf de a 73 op.
Het gaat hier om oudere mensen die in hun eigen vertrouwde huis zich nu niet meer veilig voelen.
De man heeft een behoorlijke winkelhaak op zijn hoofd over gehouden aan de klap met het vuurwapen, de buurvrouw heeft geluk gehad dat toen het wapen in haar buik werd gedrukt het magazijn uit het pistool viel anders was ze mischien wel neer geschoten.
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
Arnoute
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 2532
Lid geworden op: 28 mar 2010, 10:35
Locatie: Meulebeke

Bericht door Arnoute »

:shock: :shock:
waar gaan we naar toe zeg!!
gelukkig zijn er geen ernstig gewonden, want het kon slechter aflopen als je allemaal hoort waarvoor er de laatste tijd iemand doodgeschoten wordt!
pff dit zuigt echt!
Camiel
5000km gereden
5000km gereden
Berichten: 5485
Lid geworden op: 06 jul 2009, 17:44

Bericht door Camiel »

:o :o
Wat een klootzakken :o

Die schoonouders zullen wel een traume hebben van die zwarte pieten! :(

Gaat het een beetje met ze?
the_destroyers
5000km gereden
5000km gereden
Berichten: 6744
Lid geworden op: 14 jan 2010, 20:35
Locatie: gent

Bericht door the_destroyers »

Camiel schreef::o :o
Wat een klootzakken :o

Die schoonouders zullen wel een traume hebben van die zwarte pieten! :(

Gaat het een beetje met ze?
Laars
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3738
Lid geworden op: 11 jan 2008, 14:20
Locatie: Dordrecht

Bericht door Laars »

Waar gaan we naar toe in dit zogenaamde geciviliseerd land!
Sterkte aan alle betrokkenen
1978 chroom 60 cc
Gebruikersavatar
Tombo
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 18321
Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek

Bericht door Tombo »

Dat is niet best! Hopelijk worden deze laffe daders gepakt en hard gestraft
Gebruikersavatar
NIX
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 10775
Lid geworden op: 25 nov 2009, 15:46
Locatie: Milsbeek

Bericht door NIX »

Ik zal het je sterker vertellen: Je BENT nergens veilig. Dit kan ons allemaal overkomen. Je moet gewoon hopen dat het jou niet overkomt. Hier is 2 maanden geleden ingebroken op klaarlichte dag toen ik ongeveer een halve dag weg was en mijn buren net een uurtje. Toen is het gebeurd. Je ertegen wapenen kan ook niet. Er lopen nu eenmaal zulke lui rond. Met een beetje mazzel lopen ze binnen een uur weer rond omdat er ergens een vormfout is gemaakt en regels gelden nou eenmaal niet voor hun, tenzij het in hun voordeel is. Voor mij verspeelt iemand die een ander zijn rechten ontneemt, zijn eigen rechten en vrijheden, maar ons systeem kent ze helaas een enorme hoeveelheid rechten toe. Als ze al in de bak eindigen, worden ze daar beter verzorgd dan de gemiddelde bejaarde in een verzorgingshuis.

Mocht je een keer zo'n klootzak doodslaan in je eigen huis, niemand vertellen, gewoon een gat graven en hem daarin stoppen. Desnoods bel je even, dan neem ik mijn schep mee en is het zo gepiept.
Kijk eerst even in de FAQ.
Gebruikersavatar
Tombo
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 18321
Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek

Bericht door Tombo »

Laatst ook weer in het nieuws. 2 gasten die worden veroordeeld omdat ze een overvaller het ziekenhuis in hadden geslagen. Nou en? Zo iemand verdiend niet beter
Gebruikersavatar
NIX
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 10775
Lid geworden op: 25 nov 2009, 15:46
Locatie: Milsbeek

Bericht door NIX »

Risico van het vak. Zou ik zeggen. Zo lijkt het wel alsof je je op je kop moet laten slaan door die eikels.
Kijk eerst even in de FAQ.
Gebruikersavatar
Zwepper
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3022
Lid geworden op: 09 jan 2007, 16:30
Locatie: Zuidland

Bericht door Zwepper »

:shock: 2 minuten geleden zit ik dat verhaal nog te lezen op msn nieuws
echt niet normaal :!:
hoop dat ze er een beetje bovenop kunnen komen, zijn dingen die je toch vaak blijven achtervolgen
Jens36
5000km gereden
5000km gereden
Berichten: 6140
Lid geworden op: 11 apr 2010, 20:14
Locatie: Mechelen

Bericht door Jens36 »

Waar gaat het toch naartoe :? Je kan de voordeur al niet meer openen zonder eerst gaan kijken wie er aanbelt :?
Dat mensen zo'n lef hebben, niet te snappen!
Hopelijk komen ze er bovenop zonder al teveel trauma's en in het geval van de man letsels.
Gisteren avond werd er bij ons om 21.15 nog een pakje aan huis geleverd...
Voor hetzelfde geld heb je dus zoits voor :shock:

Sterkte aan de slachtoffers!
pee67
5000km gereden
5000km gereden
Berichten: 5444
Lid geworden op: 06 jun 2007, 11:19
Locatie: Mieldere

Bericht door pee67 »

Hopelijk komen deze mensen over deze (psychische) klap heen.

Raar maar waar, het is een kromme wereld.
Tijd dat de rechtsgang weer ingezet wordt om de fouten van anderen te veroordelen
(lees de benadeelde te beschermen) in plaats van de zaken er omheen ter discussie te stellen.
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
Gebruikersavatar
marco
Sheriff of the Posbank
Sheriff of the Posbank
Berichten: 23402
Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam

Bericht door marco »

:shock: :shock: Niet normaal meer dat mensen niet eens meer veilig zijn in hun eigen huis.

De gasten die dat doen moeten ze nooit meer loslaten voor de rest van hun leven.
Yamaha Sheriff 1981
Gebruikersavatar
nieknatuurlijk
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3144
Lid geworden op: 02 mei 2009, 18:35
Locatie: aan de andere kant van the-middle-of-nowhere-noord-holland dan sjoerd & marco wonen

Bericht door nieknatuurlijk »

marco schreef::shock: :shock: Niet normaal meer dat mensen niet eens meer veilig zijn in hun eigen huis.

De gasten die dat doen moeten ze nooit meer loslaten voor de rest van hun leven.
the_destroyers
5000km gereden
5000km gereden
Berichten: 6744
Lid geworden op: 14 jan 2010, 20:35
Locatie: gent

Bericht door the_destroyers »

marco schreef::shock: :shock: Niet normaal meer dat mensen niet eens meer veilig zijn in hun eigen huis.

De gasten die dat doen moeten ze nooit meer loslaten voor de rest van hun leven.
Plaats reactie