mpro09 schreef:ik heb geen problemen eigenlijk met immi cilinders. de afwerking is naatje maar daar kun je als je wilt zelf wat aan doen
goeie smering afstelling en vooral inrijden blijft gewoon belangrijk. bij alle cilinders
Idd, ruim voldoende smeren, en ietsjes te rijk afstellen (dat geldt eigenlijk in het algemeen voor een FS1). Dan kunnen imitatie cilinders lang mee gaan. De cilinders zijn vaak niet het probleem, de zuigers daarintegen slijten allemaal wat sneller (vooral de zuigerveren). Maar dan nog, imitatiezuiger is 10 euro tegenwoordig, dan stop je er elk jaar een andere zuiger in, en rij je hem maar 100 km in, prima toch?
Zo een cilinder moet genoeg smering hebben aan mengsmering heeft ie dat niet dan is t rommel, maar wat tombo zegt klopt wel het is de zuiger die te strak in de cilinder zit.
maar goed het is kwaliteit naar prijs, dus ik mekker er niet teveel over
die achterspatborden klopt ook pa tombo je moet er een stukkie uitknippen bij de oren.
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
Nou ik kan je vertellen dat die hele slechte immi cillinders als ik had gewoon niet in te rijden zijn.
Daarmee kan je blijven sukkelen tot je een ons weegt, het blijft gewOon meuk.
Maar zoals Jos al zegt, is voor een groot deel geluk (of ongeluk zo je wilt)