[s]Rouw &^%$#@!@#$%^& Fuck[/s] Happy again

Voor alles wat niet FS1-gerelateerd is
Laars
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3738
Lid geworden op: 11 jan 2008, 14:20
Locatie: Dordrecht

Bericht door Laars »

Jeti schreef:
Laars schreef:
miran72 schreef:Is die benzine dan naar boven gekropen , kan het me niet voorstellen en zit er dan echt benzine in die bult, gauw kaal maken ben gewoon benieuwd wat er onder zit.


Ik heb de lak al weg gehaald.
Niets te zien dus
Verf liep deels over de draad heen waardoor er cappilaire werking tussen de verf en het draad is ontstaan.
Zo is de benzine omhoog gezogen




Is het te zien, of moet je de tank opnieuw laten spuiten?
Is dit oorzaak van slecht spuit- of lakwerk, of domme pech?


Domme pech oftewel LTD-shit :roll:
1978 chroom 60 cc
Gebruikersavatar
Jeti
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 19340
Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05

Bericht door Jeti »

:shithappens:

Moet ie opnieuw?
Laars
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3738
Lid geworden op: 11 jan 2008, 14:20
Locatie: Dordrecht

Bericht door Laars »

Jeti schreef::shithappens:

Moet ie opnieuw?


Weet nog niet :roll:
1978 chroom 60 cc
yamaha_fs1_2ru
1250km gereden
1250km gereden
Berichten: 1408
Lid geworden op: 26 sep 2006, 20:33
Locatie: Fryslân

Bericht door yamaha_fs1_2ru »

Zeer balen voor je..

Hoop dat de tank weer klaar is voor het seizoen..
Gebruikersavatar
marco
Sheriff of the Posbank
Sheriff of the Posbank
Berichten: 23402
Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam

Bericht door marco »

Er was toch al eens spuitwerk opnieuw gedaan?
Yamaha Sheriff 1981
Laars
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3738
Lid geworden op: 11 jan 2008, 14:20
Locatie: Dordrecht

Bericht door Laars »

marco schreef:Er was toch al eens spuitwerk opnieuw gedaan?


Dat had een andere oorzaak.
1978 chroom 60 cc
fs1willem
2000km gereden
2000km gereden
Berichten: 2208
Lid geworden op: 31 mei 2011, 16:57

Bericht door fs1willem »

Laars schreef:Tank is in ieder geval niet lek.
De boel afgeperst.
Kraantje heeft aan de bovenzijde benzine gelekt en is daarvandaan zijn weg gaan zoeken langs de draad op tussen de draad en lak.


Zoals ik al dacht :? .

Zelf had ik dit probleem :

Afbeelding

Op deze manier heeft de brandstof "vlees"om verder te kruipen.
Een schuurblokje doet wonderen :

Afbeelding

Op deze manier sluit het tankrubber de weg naar de lak af. Volgens mij was dit vroeger origineel ook zo.
Gebruikersavatar
eriks
2000km gereden
2000km gereden
Berichten: 2212
Lid geworden op: 08 jan 2012, 21:38

Bericht door eriks »

Klopt willem !!
YamaSam
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 12187
Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
Contacteer:

Bericht door YamaSam »

eens die lak echt volledig uitgehard is mad dat toch geen probleem meer zijn?

heb intertijd ook echt leren vloeken toen dat rood bleek op te gooien met het wit eronder... :x

je raakt er wel over
when men were men, and helmets were for divers
Laars
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3738
Lid geworden op: 11 jan 2008, 14:20
Locatie: Dordrecht

Bericht door Laars »

YamaSam schreef:eens die lak echt volledig uitgehard is mad dat toch geen probleem meer zijn?

heb intertijd ook echt leren vloeken toen dat rood bleek op te gooien met het wit eronder... :x

je raakt er wel over


Ben al weer redelijk hersteld :roll:
1978 chroom 60 cc
Gebruikersavatar
HotWheels
500km gereden
500km gereden
Berichten: 869
Lid geworden op: 31 okt 2008, 19:31
Locatie: Lochristi (België)

Bericht door HotWheels »

fs1willem schreef:
Laars schreef:Tank is in ieder geval niet lek.
De boel afgeperst.
Kraantje heeft aan de bovenzijde benzine gelekt en is daarvandaan zijn weg gaan zoeken langs de draad op tussen de draad en lak.


Zoals ik al dacht :? .

Zelf had ik dit probleem :

Afbeelding

Op deze manier heeft de brandstof "vlees"om verder te kruipen.
Een schuurblokje doet wonderen :

Afbeelding


Op deze manier sluit het tankrubber de weg naar de lak af. Volgens mij was dit vroeger origineel ook zo.


het zijn precies zo'n "details" waarmee een professionele spuiter zich uiteindelijk onderscheidt van een wannabe
Gebruikersavatar
eriks
2000km gereden
2000km gereden
Berichten: 2212
Lid geworden op: 08 jan 2012, 21:38

Bericht door eriks »

HotWheels schreef:
fs1willem schreef:
Laars schreef:Tank is in ieder geval niet lek.
De boel afgeperst.
Kraantje heeft aan de bovenzijde benzine gelekt en is daarvandaan zijn weg gaan zoeken langs de draad op tussen de draad en lak.


Zoals ik al dacht :? .

Zelf had ik dit probleem :

Afbeelding

Op deze manier heeft de brandstof "vlees"om verder te kruipen.
Een schuurblokje doet wonderen :

Afbeelding


Op deze manier sluit het tankrubber de weg naar de lak af. Volgens mij was dit vroeger origineel ook zo.


het zijn precies zo'n "details" waarmee een professionele spuiter zich uiteindelijk onderscheidt van een wannabe



,,Gelukkig heb ik meer verstand van verzekeringen,,
Laars
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3738
Lid geworden op: 11 jan 2008, 14:20
Locatie: Dordrecht

Bericht door Laars »

Morgen tank naar de spuiter :D
Eerst proberen te herstellen.
1978 chroom 60 cc
Laars
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3738
Lid geworden op: 11 jan 2008, 14:20
Locatie: Dordrecht

Bericht door Laars »

Yeahhhh!!!
Tank is weer als nieuw :D

Wat een super spuiter!

Niets van ye zien 300%%

Laars is weer happy :bounce:

Deze spuiter heeft aangegeven in de wintermaanden voor onze leden sets te willen/kunnen spuiten.
Hij zit in de buurt van den Haag Dus.....
Inktlak etc geen probleem
Is profesioneel spuiter
1978 chroom 60 cc
pee67
5000km gereden
5000km gereden
Berichten: 5444
Lid geworden op: 06 jun 2007, 11:19
Locatie: Mieldere

Bericht door pee67 »

Fijn te horen voor je Johan,
dat worden dus toch mooie ritjes dit jaar

Zijn de prijzen voor spuiten een beetje betaalbaar?
Info kan je ook via pm geven als je dat liever hebt
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
Plaats reactie