Sfeer op het forum..

Voor alles wat niet FS1-gerelateerd is
Gebruikersavatar
NIX
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 10775
Lid geworden op: 25 nov 2009, 15:46
Locatie: Milsbeek

Bericht door NIX »

Eentje naar de bekende weg of die blijk geeft van meteen posten voor het forum even bestudeerd is. Ook de vragen die gesteld worden zonder de specs te geven en de pogingen die reeds gedaan zijn om het defect te verhelpen kan ik niets mee. In de FAQ staat zelfs hoe je je vragen zodanig stelt, dat er vlot een antwoord op gegeven kan worden en wat we moeten weten. Veel mensen zijn gewoon lui, alle info staat hier gewoon totaal voorgekauwd maar pleuren liever meteen gewoon hun probleem online. Maar als blijkt dat mensen wel degelijk de moeite genomen hebben zich te informeren, kunnen aangeven wat ze al gedaan hebben en wat ze uit de FAQ nog niet duidelijk is, die vragen beantwoord ik graag.

Anders had ik die FAQ's natuurlijk allemaan net zo goed niet hoeven te schrijven. Het is niet zo dat ik het anders zelf niet onthou.
Kijk eerst even in de FAQ.
Gebruikersavatar
Jeti
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 19340
Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05

Bericht door Jeti »

Vorig weekend is er iets voorgevallen. Niet hier op het forum, maar wel met mensen van het forum.
In details wil ik niet treden. Dat kan niet eens, want die woorden zijn hier gecensureerd. In smsjes en op carters niet, helaas.
Ik heb het even laten rusten. Ik voel me erg gekwetst en kan het niet bevatten. Ik had het universitair niveau van de 20+ers hier wat hoger ingeschat..
Na gisteren gezien en beseft te hebben dat het echt te ver is gegaan, is het voor mij geen geintje meer.
Dit voorval heeft me doen besluiten geen, of een minimale, bijdrage te willen leveren aan dit forum. Althans, niet meer de mate waarin ik nu actief ben.
Uiteraard zal ik gewoon blijven lezen en projecten volgen. Ik heb hier de afgelopen jaren teveel zeer waardevolle vriendschappen ontwikkeld om alles los te laten. En het blijft hobby natuurlijk. Ik heb alleen even weinig behoefte aan dit forum zelf. Uiteraard wil ik graag mensen blijven helpen, waar ik kan. Jullie weten me te vinden.
Mensen die mij wat beter kennen dan vaag via het forum, weten dat ik niet snel kwaad word.
Ik snap nu ook waarom hier geen vrouwen zijn. Ik ben er even helemaal klaar mee. En zie wel hoe het verder loopt.
Gebruikersavatar
clamdxp
500km gereden
500km gereden
Berichten: 625
Lid geworden op: 08 aug 2011, 20:23
Locatie: maastricht

Bericht door clamdxp »

Jeti schreef:Vorig weekend is er iets voorgevallen. Niet hier op het forum, maar wel met mensen van het forum.
In details wil ik niet treden. Dat kan niet eens, want die woorden zijn hier gecensureerd. In smsjes en op carters niet, helaas.
Ik heb het even laten rusten. Ik voel me erg gekwetst en kan het niet bevatten. Ik had het universitair niveau van de 20+ers hier wat hoger ingeschat..
Na gisteren gezien en beseft te hebben dat het echt te ver is gegaan, is het voor mij geen geintje meer.
Dit voorval heeft me doen besluiten geen, of een minimale, bijdrage te willen leveren aan dit forum. Althans, niet meer de mate waarin ik nu actief ben.
Uiteraard zal ik gewoon blijven lezen en projecten volgen. Ik heb hier de afgelopen jaren teveel zeer waardevolle vriendschappen ontwikkeld om alles los te laten. En het blijft hobby natuurlijk. Ik heb alleen even weinig behoefte aan dit forum zelf. Uiteraard wil ik graag mensen blijven helpen, waar ik kan. Jullie weten me te vinden.
Mensen die mij wat beter kennen dan vaag via het forum, weten dat ik niet snel kwaad word.
Ik snap nu ook waarom hier geen vrouwen zijn. Ik ben er even helemaal klaar mee. En zie wel hoe het verder loopt.


:shock: :shock: :shock:
succes ermee!
Gebruikersavatar
Jeti
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 19340
Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05

Bericht door Jeti »

Ik krijg zojuist pm, en laat het allemaal even bezinken.
Laars
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3738
Lid geworden op: 11 jan 2008, 14:20
Locatie: Dordrecht

Bericht door Laars »

Beste lieve Jet,
Wat er is voorgevallen weet ik niet, is ook niet van belang.
Jij bent en hoort bij de kern van het forum.
Laat je door bepaalde voorvallen niet monddood maken.
Blijf actief en negeer die bepaalde personen met hun ondoordachte uitspraken.

Sta erboven!! :wink:
1978 chroom 60 cc
the_destroyers
5000km gereden
5000km gereden
Berichten: 6744
Lid geworden op: 14 jan 2010, 20:35
Locatie: gent

Bericht door the_destroyers »

Laars schreef:Beste lieve Jet,
Wat er is voorgevallen weet ik niet, is ook niet van belang.
Jij bent en hoort bij de kern van het forum.
Laat je door bepaalde voorvallen niet monddood maken.
Blijf actief en negeer die bepaalde personen met hun ondoordachte uitspraken.

Sta erboven!! :wink:


Idd Jet, zoals laars zegt: je bent bij de kern van het forum!
Maar mss is het idd beter om alles even te laten bezinken!
Kom op Jet! ;)
Gebruikersavatar
NIX
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 10775
Lid geworden op: 25 nov 2009, 15:46
Locatie: Milsbeek

Bericht door NIX »

Laat je niet op je kop zitten als een of andere baviaan weer eens geen manieren kent of er geen verantwoording over wil afleggen. Uiteraard zijn alle mannen zo, maar hebben de meeste voldoende fatsoen er niet aan toe te geven.
Kijk eerst even in de FAQ.
Gebruikersavatar
marco
Sheriff of the Posbank
Sheriff of the Posbank
Berichten: 23402
Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam

Bericht door marco »

Stelletje pubers zijn het nog.
Yamaha Sheriff 1981
fs1man
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3862
Lid geworden op: 16 okt 2008, 23:31

Bericht door fs1man »

Marco zegt t precies goed.
maar gewoon even laten bezinken, en de studentjes lekker laten kwallen.
Gewoon je brommertjes afmaken en marco overtuigen dat ie eindelijk eens een echte fs1 koopt :lol:
en over een weekje ofzo kom je weer gewoon terug :wink:
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
wiebo
500km gereden
500km gereden
Berichten: 857
Lid geworden op: 01 dec 2006, 15:26
Locatie: Groesbeek, waar anders?

Bericht door wiebo »

the_destroyers schreef:
Laars schreef:Beste lieve Jet,
Wat er is voorgevallen weet ik niet, is ook niet van belang.
Jij bent en hoort bij de kern van het forum.
Laat je door bepaalde voorvallen niet monddood maken.
Blijf actief en negeer die bepaalde personen met hun ondoordachte uitspraken.

Sta erboven!! :wink:


Idd Jet, zoals laars zegt: je bent bij de kern van het forum!
Maar mss is het idd beter om alles even te laten bezinken!
Kom op Jet! ;)


Zo is het. Wat er ook is gezegd/gedaan is, sta er boven!
Gebruikersavatar
eriks
2000km gereden
2000km gereden
Berichten: 2212
Lid geworden op: 08 jan 2012, 21:38

Bericht door eriks »

Jeti schreef:Vorig weekend is er iets voorgevallen. Niet hier op het forum, maar wel met mensen van het forum.
In details wil ik niet treden. Dat kan niet eens, want die woorden zijn hier gecensureerd. In smsjes en op carters niet, helaas.
Ik heb het even laten rusten. Ik voel me erg gekwetst en kan het niet bevatten. Ik had het universitair niveau van de 20+ers hier wat hoger ingeschat..
Na gisteren gezien en beseft te hebben dat het echt te ver is gegaan, is het voor mij geen geintje meer.
Dit voorval heeft me doen besluiten geen, of een minimale, bijdrage te willen leveren aan dit forum. Althans, niet meer de mate waarin ik nu actief ben.
Uiteraard zal ik gewoon blijven lezen en projecten volgen. Ik heb hier de afgelopen jaren teveel zeer waardevolle vriendschappen ontwikkeld om alles los te laten. En het blijft hobby natuurlijk. Ik heb alleen even weinig behoefte aan dit forum zelf. Uiteraard wil ik graag mensen blijven helpen, waar ik kan. Jullie weten me te vinden.
Mensen die mij wat beter kennen dan vaag via het forum, weten dat ik niet snel kwaad word.
Ik snap nu ook waarom hier geen vrouwen zijn. Ik ben er even helemaal klaar mee. En zie wel hoe het verder loopt.




Er boven staan Jeti !! lullen doen ze altijd ook over mijn persoon en het leuke is het intresseer me geen ......
drummer
500km gereden
500km gereden
Berichten: 827
Lid geworden op: 30 mar 2009, 16:45
Locatie: Nieuwendijk (ZH)

Bericht door drummer »

Drie jaar geleden ben ik lid geworden en het viel me op dat iedereen hier zo goed met elkaar omgaat. Ik heb wel eens op wat andere fora gezeten maar newbies werden daar altijd erg kort beantwoord of gewoon afgemaakt met gezeik. Hier was dat niet zo. Het is een forum met een relatief klein aantal vaste actieve leden. Veel leden kennen elkaar ook in het 'echte leven' en er wordt behoorlijk wat offtopic gekletst zonder dat een nazi-mod daarover begint te zeiken. Hulde daarom ook voor onze loyale mods!

Jeti behoort toch wel tot de top 10 actiefste leden en het zou zonde zijn als een van de weinig vrouwen er mee ophield. Haar incasseringsvermogen en zelfspot betreffende feministische opmerkingen tussen de posts door deed me altijd goed. Jeti, ik weet natuurlijk niet met welke mensen van het forum je ruzie hebt, maar beter gaan die weg en blijf jij.
bajaboy
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 4203
Lid geworden op: 17 mar 2011, 22:37
Locatie: almere(vh hilversum)
Contacteer:

Bericht door bajaboy »

idd JETI gewoon doorgaan waar je mee bezig bent en lach die pubers straks maar uit met je fs1 .
als er een paar toonaangevend zijn hier ben jij er wel een van dussssssss lekker je zelf zijn en schijt aan de rest .
vind het juist tof een vrouw op een brommer forum .........


voor al gewoon doorgaan,ik zeg doen. :D :D


sterkte met je beslissing jeti en laat je sterken door de positieven al hier .
Gebruikersavatar
Jeti
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 19340
Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05

Bericht door Jeti »

Dank jullie wel, doet me goed. Had dit niet verwacht.
Ik ben niet zielig hoor, hoop niet dat ik zo over kom. Voel me gewoon erg teleurgesteld, geschrokken, beledigd, vernederd, etc.
Nah goed, is allemaal duidelijk. En komt ook vast wel weer goed allemaal ;)
the_destroyers
5000km gereden
5000km gereden
Berichten: 6744
Lid geworden op: 14 jan 2010, 20:35
Locatie: gent

Bericht door the_destroyers »

Jeti schreef:Dank jullie wel, doet me goed. Had dit niet verwacht.
Ik ben niet zielig hoor, hoop niet dat ik zo over kom. Voel me gewoon erg teleurgesteld, geschrokken, beledigd, vernederd, etc.
Nah goed, is allemaal duidelijk. En komt ook vast wel weer goed allemaal ;)



Tuurlijk kom je zo niet over Jet.
Vind je reactie eigenlijk doodnormaal, alleen had het nooit zover mogen komen, dat je zo moet reageren! ;)
Alles komt uiteindelijk wel goed.
Plaats reactie