Sfeer op het forum..

Voor alles wat niet FS1-gerelateerd is
Plaats reactie
koppel
1500km gereden
1500km gereden
Berichten: 1781
Lid geworden op: 12 nov 2006, 16:22

Bericht door koppel »

om Jet ff op te beuren........................naast veel goede, oprechte, grappige en vriendelijke mensen wordt deze planeet helaas ook bevolkt door een afdeling nasty motherfuckers en het maakt niet uit in welke groep je het zoekt, links, rechts, oud, jong, rijk, arm, man, vrouw..........je komt ze overal tegen en vaak ook op de plekken waar je het niet zou verwachten, daarnaast hebben (sommige) mensen een (donkere) kant die totaal niet strookt met hoe ze zich doorgaans dagelijks "voor de camera" uiten.

Vroeggah..............zeg maar toen ik ook in de twintig was, was ik super open en wilde graag met iedereen vriend zijn, en heb daarbij, laat ik het kort houden, heel wat blauwe plekken opgelopen (niet letterlijk), en daar zit nu een dikke plak eelt.

Ben niet meer zo snel geraakt, gooi een emmer stront over me heen, ik ruik niks en loop gewoon door.

Be yourself en je zult zien wie je echte vrienden zijn en blijven!

Negatief gedrag van anderen zegt ook vaak meer over die anderen en vaak zijn de onderliggende motieven frustraties, jaloersheid, bedreiging etc.......het zijn doorgaans onzekere mensen die jou onzeker willen maken.

Rise above...

Overigens is mijn humor zwartgallig, sarcastisch, absurdistisch, cynisch en soms ook ranzig van aard, ben er voorzichtig mee, zeker in digitaal contact met mensen die mij niet goed kennen, maar als ik iemand hiermee zou kwetsen zou ik dat betreuren. (zeg het voor de volledigheid)

Wat voor de een een grap is, kan voor de ander heel kwetsend zijn, ik realiseer mij dat, anderen soms niet terwijl er niet altijd kwaad in de zin is.

Voor alle duidelijkheid; ik wil hier niet mijn eigen verhaal doen maar Jet een steuntje in de rug geven met persoonlijke ervaringen.

grt

Koppel
Gebruikersavatar
realobsession
250km gereden
250km gereden
Berichten: 292
Lid geworden op: 03 okt 2010, 04:37
Locatie: culemborg

Bericht door realobsession »

opgeheven hoofd houden jet.
je bent er nu eenmaal 1 van ons.
met een street die niemand heeft of gaat krijgen. :wink:
ginofs1
Tombo is mijn testpiloot
Tombo is mijn testpiloot
Berichten: 14482
Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
Locatie: hilversum

Bericht door ginofs1 »

kop op jet, komt best wel weer goed.
ik heb ook wel eens dompers dat weet je. :wink:
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Jeti
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 19340
Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05

Bericht door Jeti »

Wat sneller dan ik van mezelf had verwacht, maar ik kan al haast niet kwaad worden, laat staan lang kwaad blijven.. Daar heb ik alleen maar mezelf mee. Ben wel gerust dat ik even mijn punt duidelijk heb kunnen maken.
Maar dan nu..:

Okay, excuses aanvaard, zand erover. In dit geval thinner/wasbenzine/verfarbijt/aceton/spiritus/whatever en een delete knop.
De jongetjes wisten niet meer waar ze mee bezig waren. Een uit de hand gelopen "grap". Tsjah.

We drinken er nog wel eens een colaatje op
Afbeelding

Hoop verder niet dat dit de sfeer op het forum beïnvloed ofzo, want dat is ook weer niet mijn bedoeling.
En ik kan echt nog wel tegen grapjes over mijn bus, moby's, andere voertuigen, vrouw zijn, feminisme of wat dan ook ;)

Dit alles mag eventueel weg gehaald worden, als de mods/admins dat zo beslissen.

Jullie wel allemaal hartelijk bedankt voor jullie support, had ik echt niet verwacht (ook niet op gedoeld ofzo) :hands:
koppel
1500km gereden
1500km gereden
Berichten: 1781
Lid geworden op: 12 nov 2006, 16:22

Bericht door koppel »

en ik heb binnenkort weer een paar nieuwe zeldzame rd50m folders voor je, Jet.

zal ze tzt inscannen en toe mailen.

zijn nog onderweg vanuit Nieuw Zeeland, ze moeten nog een eindje vliegen.
Gebruikersavatar
Jeti
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 19340
Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05

Bericht door Jeti »

Leuk Bas! Dank je wel.
Die andere had ik vorige week ook al klaar gezet, zal ik van de week even op het forum erbij zetten.
YamaSam
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 12187
Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
Contacteer:

Bericht door YamaSam »

de zon schijnt alvast weer! :wink:
when men were men, and helmets were for divers
Plaats reactie