Italiaanse brommers

Voor alles wat niet FS1-gerelateerd is
the_destroyers
5000km gereden
5000km gereden
Berichten: 6744
Lid geworden op: 14 jan 2010, 20:35
Locatie: gent

Bericht door the_destroyers »

Maarten heeft er ook zo 1.
Gaat wel goed vooruit.
Yamaha rd50m
7500km gereden
7500km gereden
Berichten: 9209
Lid geworden op: 25 okt 2007, 23:12

Bericht door Yamaha rd50m »

is inderdaad een leuk brommertje,
als je zo'n italiaan wil, gewoon je ogen wat openhouden en kopen als je iets leuk tegenkomt.
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
Jens36
5000km gereden
5000km gereden
Berichten: 6140
Lid geworden op: 11 apr 2010, 20:14
Locatie: Mechelen

Bericht door Jens36 »

Italiaan wil ook nog wel!

Als je iets zoekt in de vorm van mijn Hercules weet ik wil een adresje :wink:
Gebruikersavatar
fs1_1j6
250km gereden
250km gereden
Berichten: 304
Lid geworden op: 29 mar 2008, 13:12
Locatie: Berlaar, België

Bericht door fs1_1j6 »

Ben vandaag naar een Malanca Testa Rossa gaan kijken, zeer mooie brommer (maar is niet volledig perfect zoals verkoper beweerde + prijs wat aan de hoge kant).
Heb er een testritje op gedaan en stond versteld hoe rap dat ding gaat :shock:
Het schakelen ging anders niet zo vlot, was zeer zwaar, ik kreeg het schakelpedaaltje met zeer veel moeite omhoog.
Weet iemand hier of dit normaal is bij deze italiaanse blokjes? (ik ben misschien de luxe van het schakelen met een fs1 gewoon :lol: )
Gebruikersavatar
hans.m
1500km gereden
1500km gereden
Berichten: 1684
Lid geworden op: 29 mei 2011, 21:41
Locatie: Nijlen, België

Bericht door hans.m »

-kickstart kwam niet altijd goed terug naar boven
-kickstart kwam een heel klein beetje tegen rempedaal bij het intrappen.
-een paar kleine gele vlekjes op de tank
-achterlicht maakte slecht contact
-binnenin dop van de bougie was iets stuk
Dan moet je niet zeggen als verkoper dat je brommer perfect is en dat er niets aan mankeert..
Maar voor de rest een prachtige brommmer 8) :shock:
Er zijn geen papieren bij, is wel van '68 of '69 maakt dit een probleem bij het verzekeren (hier in België)?
Gebruikersavatar
fs1_1j6
250km gereden
250km gereden
Berichten: 304
Lid geworden op: 29 mar 2008, 13:12
Locatie: Berlaar, België

Bericht door fs1_1j6 »

Heb al een mailtje gestuurd naar verzekering voor de zekerheid.
Zullen het snel weten :)
the_destroyers
5000km gereden
5000km gereden
Berichten: 6744
Lid geworden op: 14 jan 2010, 20:35
Locatie: gent

Bericht door the_destroyers »

fs1_1j6 schreef:Ben vandaag naar een Malanca Testa Rossa gaan kijken, zeer mooie brommer (maar is niet volledig perfect zoals verkoper beweerde + prijs wat aan de hoge kant).
Heb er een testritje op gedaan en stond versteld hoe rap dat ding gaat :shock:
Het schakelen ging anders niet zo vlot, was zeer zwaar, ik kreeg het schakelpedaaltje met zeer veel moeite omhoog.
Weet iemand hier of dit normaal is bij deze italiaanse blokjes? (ik ben misschien de luxe van het schakelen met een fs1 gewoon :lol: )


Je bent te verwend met de fs1, die schakelt echt het soepelst van alle oldtimers denkk zo.
:P
Gebruikersavatar
eriks
2000km gereden
2000km gereden
Berichten: 2212
Lid geworden op: 08 jan 2012, 21:38

Bericht door eriks »

the_destroyers schreef:
fs1_1j6 schreef:Ben vandaag naar een Malanca Testa Rossa gaan kijken, zeer mooie brommer (maar is niet volledig perfect zoals verkoper beweerde + prijs wat aan de hoge kant).
Heb er een testritje op gedaan en stond versteld hoe rap dat ding gaat :shock:
Het schakelen ging anders niet zo vlot, was zeer zwaar, ik kreeg het schakelpedaaltje met zeer veel moeite omhoog.
Weet iemand hier of dit normaal is bij deze italiaanse blokjes? (ik ben misschien de luxe van het schakelen met een fs1 gewoon :lol: )


Je bent te verwend met de fs1, die schakelt echt het soepelst van alle oldtimers denkk zo.
:P


Heb hier 2 fantics 6 bakjes schakelen allebei heel soepel nog soepeler als een FS1 :D
the_destroyers
5000km gereden
5000km gereden
Berichten: 6744
Lid geworden op: 14 jan 2010, 20:35
Locatie: gent

Bericht door the_destroyers »

eriks schreef:
the_destroyers schreef:
fs1_1j6 schreef:Ben vandaag naar een Malanca Testa Rossa gaan kijken, zeer mooie brommer (maar is niet volledig perfect zoals verkoper beweerde + prijs wat aan de hoge kant).
Heb er een testritje op gedaan en stond versteld hoe rap dat ding gaat :shock:
Het schakelen ging anders niet zo vlot, was zeer zwaar, ik kreeg het schakelpedaaltje met zeer veel moeite omhoog.
Weet iemand hier of dit normaal is bij deze italiaanse blokjes? (ik ben misschien de luxe van het schakelen met een fs1 gewoon :lol: )


Je bent te verwend met de fs1, die schakelt echt het soepelst van alle oldtimers denkk zo.
:P


Heb hier 2 fantics 6 bakjes schakelen allebei heel soepel nog soepeler als een FS1 :D


Daar heb ik nog niet mogen mee rijden.
Maar van kreidler, zundapp en italianen ben ik zeker dat ze minder soepel schakelen! ;)
Plaats reactie