Italiaanse brommers
-
- 5000km gereden
- Berichten: 6744
- Lid geworden op: 14 jan 2010, 20:35
- Locatie: gent
-
- 7500km gereden
- Berichten: 9209
- Lid geworden op: 25 okt 2007, 23:12
- fs1_1j6
- 250km gereden
- Berichten: 304
- Lid geworden op: 29 mar 2008, 13:12
- Locatie: Berlaar, België
Ben vandaag naar een Malanca Testa Rossa gaan kijken, zeer mooie brommer (maar is niet volledig perfect zoals verkoper beweerde + prijs wat aan de hoge kant).
Heb er een testritje op gedaan en stond versteld hoe rap dat ding gaat
Het schakelen ging anders niet zo vlot, was zeer zwaar, ik kreeg het schakelpedaaltje met zeer veel moeite omhoog.
Weet iemand hier of dit normaal is bij deze italiaanse blokjes? (ik ben misschien de luxe van het schakelen met een fs1 gewoon )
Heb er een testritje op gedaan en stond versteld hoe rap dat ding gaat
Het schakelen ging anders niet zo vlot, was zeer zwaar, ik kreeg het schakelpedaaltje met zeer veel moeite omhoog.
Weet iemand hier of dit normaal is bij deze italiaanse blokjes? (ik ben misschien de luxe van het schakelen met een fs1 gewoon )
- hans.m
- 1500km gereden
- Berichten: 1684
- Lid geworden op: 29 mei 2011, 21:41
- Locatie: Nijlen, België
-kickstart kwam niet altijd goed terug naar boven
-kickstart kwam een heel klein beetje tegen rempedaal bij het intrappen.
-een paar kleine gele vlekjes op de tank
-achterlicht maakte slecht contact
-binnenin dop van de bougie was iets stuk
Dan moet je niet zeggen als verkoper dat je brommer perfect is en dat er niets aan mankeert..
Maar voor de rest een prachtige brommmer
Er zijn geen papieren bij, is wel van '68 of '69 maakt dit een probleem bij het verzekeren (hier in België)?
-kickstart kwam een heel klein beetje tegen rempedaal bij het intrappen.
-een paar kleine gele vlekjes op de tank
-achterlicht maakte slecht contact
-binnenin dop van de bougie was iets stuk
Dan moet je niet zeggen als verkoper dat je brommer perfect is en dat er niets aan mankeert..
Maar voor de rest een prachtige brommmer
Er zijn geen papieren bij, is wel van '68 of '69 maakt dit een probleem bij het verzekeren (hier in België)?
-
- 5000km gereden
- Berichten: 6744
- Lid geworden op: 14 jan 2010, 20:35
- Locatie: gent
fs1_1j6 schreef:Ben vandaag naar een Malanca Testa Rossa gaan kijken, zeer mooie brommer (maar is niet volledig perfect zoals verkoper beweerde + prijs wat aan de hoge kant).
Heb er een testritje op gedaan en stond versteld hoe rap dat ding gaat
Het schakelen ging anders niet zo vlot, was zeer zwaar, ik kreeg het schakelpedaaltje met zeer veel moeite omhoog.
Weet iemand hier of dit normaal is bij deze italiaanse blokjes? (ik ben misschien de luxe van het schakelen met een fs1 gewoon )
Je bent te verwend met de fs1, die schakelt echt het soepelst van alle oldtimers denkk zo.
- eriks
- 2000km gereden
- Berichten: 2212
- Lid geworden op: 08 jan 2012, 21:38
the_destroyers schreef:fs1_1j6 schreef:Ben vandaag naar een Malanca Testa Rossa gaan kijken, zeer mooie brommer (maar is niet volledig perfect zoals verkoper beweerde + prijs wat aan de hoge kant).
Heb er een testritje op gedaan en stond versteld hoe rap dat ding gaat
Het schakelen ging anders niet zo vlot, was zeer zwaar, ik kreeg het schakelpedaaltje met zeer veel moeite omhoog.
Weet iemand hier of dit normaal is bij deze italiaanse blokjes? (ik ben misschien de luxe van het schakelen met een fs1 gewoon )
Je bent te verwend met de fs1, die schakelt echt het soepelst van alle oldtimers denkk zo.
Heb hier 2 fantics 6 bakjes schakelen allebei heel soepel nog soepeler als een FS1
-
- 5000km gereden
- Berichten: 6744
- Lid geworden op: 14 jan 2010, 20:35
- Locatie: gent
eriks schreef:the_destroyers schreef:fs1_1j6 schreef:Ben vandaag naar een Malanca Testa Rossa gaan kijken, zeer mooie brommer (maar is niet volledig perfect zoals verkoper beweerde + prijs wat aan de hoge kant).
Heb er een testritje op gedaan en stond versteld hoe rap dat ding gaat
Het schakelen ging anders niet zo vlot, was zeer zwaar, ik kreeg het schakelpedaaltje met zeer veel moeite omhoog.
Weet iemand hier of dit normaal is bij deze italiaanse blokjes? (ik ben misschien de luxe van het schakelen met een fs1 gewoon )
Je bent te verwend met de fs1, die schakelt echt het soepelst van alle oldtimers denkk zo.
Heb hier 2 fantics 6 bakjes schakelen allebei heel soepel nog soepeler als een FS1
Daar heb ik nog niet mogen mee rijden.
Maar van kreidler, zundapp en italianen ben ik zeker dat ze minder soepel schakelen!