Ja hoor op de rollenbank

Voor alles wat niet FS1-gerelateerd is
Plaats reactie
fs1man
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3862
Lid geworden op: 16 okt 2008, 23:31

Ja hoor op de rollenbank

Bericht door fs1man »

rij ik gistermiddag rustig naar huis na een middagje onfortuinlijk stoeien met een onwillige computer.
ik rij dan via de anac in nijmegen omdat ik moest tanken, rij ik daar weer weg onder het tunneltje door, waan ik me ineens in smurfenland.
verschillende blauwe mannetjes lopen op en neer zelfs de smurfin is er ze zit een beetje sip op haar scooter te kijken, omdat ze zojuist naar een rijbewijs is gevraagt wat ze nog niet blijkt te hebben gehaald.
maar goed ook ik moet stoppen en de agent zegt we houden een brommer controlle en we willen uw brommer ook even op de rollenbank, ik zeg nou ik ben benieuwd.
de rollenbank moet eerst even aangepat worden omdat de mijne langer is dan een scooter en natuurlijk grotere wielen heeft.
vraagt de agent hoeveel versnellingen heeft deze ik wil net zeggen 6 zegt een andere agent vijf dus ik hou mijn mond maar.
uiteindelijk geeft ie in de 5 op de rollenbank 48 km/u aan en ik krijg een compliment dat alles in orde is en nadat de papieren zijn bekeken mag ik verder, onderweg zie ik het smurfinnetje lopen naast haar scooter en vind het toch een beetje sneu, maara ik heb die pech ook wel eens gehad.
op zich was ik in eerste instantie verrast dat ik op de rollenbank moest met de fs1 ben ik er immers steeds aan ontsnapt, het is dus waar wat om mij heen al gezegd werd met deze tzr kom je een keer op de rollenbank, dat is nu dus gebeurt maar lang leve de tzr 5 bak :lol: 8)
Laars
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3738
Lid geworden op: 11 jan 2008, 14:20
Locatie: Dordrecht

Bericht door Laars »

Wat een stumperts :wink:
1978 chroom 60 cc
the_destroyers
5000km gereden
5000km gereden
Berichten: 6744
Lid geworden op: 14 jan 2010, 20:35
Locatie: gent

Bericht door the_destroyers »

Mooizo Jos! ;)
Gelukkig zei je niets.
Maar hier schakelen ze wel altijd helemaal tot het einde hoor, ze vragen zelf niet hoeveel vitessen er zijn.... :lol:
Gebruikersavatar
marco
Sheriff of the Posbank
Sheriff of the Posbank
Berichten: 23398
Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam

Bericht door marco »

Mazzel gehad Jos.
Yamaha Sheriff 1981
yamaha_fs1_2ru
1250km gereden
1250km gereden
Berichten: 1408
Lid geworden op: 26 sep 2006, 20:33
Locatie: Fryslân

Bericht door yamaha_fs1_2ru »

:twisted: Goed gedaan... trots op je...
Plaats reactie