even een stilte.

Voor alles wat niet FS1-gerelateerd is
Gebruikersavatar
HotWheels
500km gereden
500km gereden
Berichten: 869
Lid geworden op: 31 okt 2008, 19:31
Locatie: Lochristi (België)

Bericht door HotWheels »

Wellicht wat roofbouw gepleegd op je gezondheid Jos. Durven we helaas allemaal wel te doen.
Het goede nieuws is dat er positieve vooruitgang is. En hoop doet leven.
FS1 is slechts een hobby. Je gezondheid primeert nu. Sterkte man in deze moeilijke periode.
Laars
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3738
Lid geworden op: 11 jan 2008, 14:20
Locatie: Dordrecht

Bericht door Laars »

Heel veel sterkte Jos
1978 chroom 60 cc
Gebruikersavatar
Jeti
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 19340
Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05

Bericht door Jeti »

Oew, beterschap Jos!
fs1man
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3862
Lid geworden op: 16 okt 2008, 23:31

Bericht door fs1man »

mag weer niet naar huis vandaag een oog onderzoek gehad omdat ik de blonde verpleegster met haar witte uniform zag als een witte schim en pasherkende als ze aan mijnbed stond en gistern zag ik ineens dubbel.
de oogarts hier vertelde dat het te maken had met het uit drogen, en ook de neuroloog kon geen afwijkingen ontdekken.
morgen mag ik ook nog niet weg omdat ik dan een lever echo ga krijgen,maar veel wordt goed gemaakt door de goede verpleging.
ontslag zal ook een beetje afhangkelijk zijn hoe snel ik weer op krachten ben en of er tijdelijke thuiszorg komt vooral dan voor de huishoudelijke zaken.
ik ben momenteel 8 uur per dag wakker de andere uren moet ik slapen.de isolatie word waarschijnlijk opgeheven vanaf 00 uur vanavond.
ik word nu elke dag een beetje sterker maar aan het verkeer deelnemen en vooral fs1nen zit er verlopig niet in
rob-w-c
500km gereden
500km gereden
Berichten: 622
Lid geworden op: 10 okt 2009, 22:18
Locatie: Papendrecht

Bericht door rob-w-c »

Heel veel sterkte Jos .........
Gebruikersavatar
Jeti
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 19340
Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05

Bericht door Jeti »

Rustig aan.. Aan verkeer deelnemen op de FS1 is geen levensbehoefte (komt in de buurt, maar er zijn belangrijke dingen.. Je gezondheid enzo..) ;-)

nogmaals beterschap
fs1man
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3862
Lid geworden op: 16 okt 2008, 23:31

Bericht door fs1man »

ik ben weer thuis niet omdat ik beter ben maar de bedden waren nodig voor vooral ouderen die last hadden van de warmte en ik kan met wat hulp ook thuis verder opknappen.
ik heb ook al op de yamaha gereden nee niet op de fs1 door het lange liggen is mijn sttarbotje geiriteerd en op de fs1 zit ik te recht op de tzr blijkt weer beter geschikt voor dit probleem.
wat wel wat zwaar is is het gewicht van de tzr, ik ben door het uit drogen toch nog wat zwakker en wat minder allert ik rij daarom met de tzr wat rustiger nu.
hoe ik nu mijn dagen slijt vooral met alles heel rustig aan doen en veel rust.
wat daar zeker niet bij geholpen heeft was de diefstal van mijn telefoon buiten bij het ziekenhuis toen ik zat te wachten,maar goed ik ben veranderd en hecht niet zoveel waarde meer aan dat soort dingen, ik gebruik nu weer mijn oude telefoon al ben ik wel bijna al mijn telefoonnummers kwijt.
ik sta nog wel 2x per week onder controle bij het ziekenhuis omdat nog niet alles goed is ook moet ik 2x per week bloed prikken , maar dat zijn de ritjes die ik probeer te maken op de brommer, al vond een van de verpleegsters het niet echt slim om een dag na ontslag al op de tweewieler te komen, maar ik kon haar overtuigen dat met rustig rijden het best wel kon.
sleutelen zit er verlopig niet in, maar rijden wil ik toch proberen, ook omdat het langzaam steeds beter gaat, ook door de gezondere manier van eten die me in het ziekenhuis wel is ingeprent :lol:
ik at wel vrij gezond maar veel te onregelmatig en dat is ook niet echt goed natuurlijk :roll:
het hele gedoe heeft me in ieder geval wel 15 kilo gewicht gekost en is nog dalende ik denk zelf doordat ik nu wel regelmatig eet minimaal 3x per dag.
Laars
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3738
Lid geworden op: 11 jan 2008, 14:20
Locatie: Dordrecht

Bericht door Laars »

Jos,
nogmaals veel sterkte toegewenst
kom naar je vrienden in koningsbosch
wij slepen je er wel doorheen :wink:
1978 chroom 60 cc
Pa_Tombo
1250km gereden
1250km gereden
Berichten: 1278
Lid geworden op: 12 jun 2006, 12:00
Locatie: Nijmegen tegenover de buurman

Bericht door Pa_Tombo »

Juustum kom naar koningsbosch..
Als nimwegenaar wij zijn er ook .
Altijd welkom voor een bakkie of biertje
Bij ons.
(Trouwens de rest ook) :lol:
Gebruikersavatar
Jeti
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 19340
Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05

Bericht door Jeti »

Mooi dat het weer wat beter gaat met je. Rustigaan herstellen..
FS1tjes lopen niet weg.
Gebruikersavatar
marco
Sheriff of the Posbank
Sheriff of the Posbank
Berichten: 23398
Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam

Bericht door marco »

Rustig aan Jos.
Yamaha Sheriff 1981
Plaats reactie