2 vraagjes voor de TZR.

Voor alles wat niet FS1-gerelateerd is
Plaats reactie
fs1man
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3862
Lid geworden op: 16 okt 2008, 23:31

2 vraagjes voor de TZR.

Bericht door fs1man »

bij aankoop van de TZR zaten er o.a. nieuwe ketting en tandwielen op de ketting is van het merk Regina.
nu een jaar later is de ketting wat opgerekt en zou opnieuw afgesteld moeten worden.
mijn eerste vraag is ik ken het merk Regina niet is dit wel een beetje kwaliteit of kan ik beter net als op de fs1,s voor het merk D.I.D gaan.
2e vraag is padock stands ik heb begrepen dat er 2 nodig zijn omdat er verschil in voor en achter zit ,waar kan ik deze aanschaffen en wat is een beetje
de prijs van die dingen en zijn ze universeel of moet ik ze voor de TZR of een Yamaha motorfiets hebben.
Gebruikersavatar
marco
Sheriff of the Posbank
Sheriff of the Posbank
Berichten: 23398
Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam

Bericht door marco »

Regina is een heel goed en bekend merk.
Yamaha Sheriff 1981
Gebruikersavatar
Tombo
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 18321
Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek

Bericht door Tombo »

Paddockstands zijn goedkoop te krijgen op datona.nl, mijn oude GSX400X was vrij klein (voor een motor dan) en dat ging net met mijn oude paddockstand.
Voor de voorkant zou ik er 1 kopen die met een pin onderin de pen van het kroonstuk wordt geschoven, dat staat het stevigst. Je moet alleen even kijken of jou pen wel hol is, bij nagenoeg alle motoren is dat wel zo.
Gebruikersavatar
Triforce
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 4927
Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle

Bericht door Triforce »

Gebruik zelf altijd een Regina op mijn crosser, maar zowel Regina en D.I.D. zijn goede ketting merken!
peterrovers
50km gereden
50km gereden
Berichten: 77
Lid geworden op: 19 nov 2011, 18:36

regina

Bericht door peterrovers »

zeer goed ook de tandwielen gebruik aluminium tandwielen op mijn 1000rr .
ongelofelijk hoe lang deze mee gaan .
Plaats reactie