Foto,s gevraagt.

Voor alles wat niet FS1-gerelateerd is
Plaats reactie
fs1man
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3862
Lid geworden op: 16 okt 2008, 23:31

Foto,s gevraagt.

Bericht door fs1man »

ik ben zoals sommige weten al een jaar of 2 bezig met mijn eigen Yamaha 50 cc forum waar uiteraard de fs1 niet mag ontbreken nu ben ik bezig met de verschillende modellen bouwjaren zeg maar , ik loop echter tegen een probleem aan ik wil eigenlijk alleen foto,s van de in Nederland geleverde brommers, ik zit eigenlijk alweer weken te zoeken naar afbeeldingen van nederlanders dus met trappers, momenteel ben ik bezig met 1977 en zoek dus foto,s van de orange 1j5 de blauwe en de grijze in zowel de trommel als in de dx uitvoering het liefst zo origineel mogelijk.
heb je foto,s en mag ik ze gebruiken op mijn forum stuur ze dan naar FS1-50cc@hotmail.com
even voor de duidelijkheid ik ga niets jatten van dit of andere forums en het fs1 deel van het forum zal de enige gelijke intresse met dit forum zijn
en zal daarom goed naast dit forum kunnen bestaan.
mochten er onverhoopt toch foto,s van jou op dat forum staan en je wil dat niet doe dan een mailtje naar hetzelfde email adres en ik vervang de bewuste foto.
Gebruikersavatar
Jeti
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 19340
Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05

Re: Foto,s gevraagt.

Bericht door Jeti »

Van mij mag je alles gebruiken hoor.
378 is een NL model, maar redelijk aangepast toen ik hem kocht (kleur, zadel, monza tank). Foto's staan op het forum, pak maar als je wilt.
En verder heb ik geen NL Yammies. Alleen maar Duitse grote en kleine RD en Duitse FS1.
fs1man
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3862
Lid geworden op: 16 okt 2008, 23:31

Re: Foto,s gevraagt.

Bericht door fs1man »

Dank je jet er komt ook een deel met eigenbouw en andere intressante modellen daar kunnen die van jou wel bij denk ik.
ik heb al wat leuke plaatjes van brommers met puch tankjes in chroom en in jps uitvoering maar dat komt later.
Ik ben nu begonnen met 77 omdat in dat jaar de meeste wijzigingen zijn geweest.
Plaats reactie