Agenten

Voor alles wat niet FS1-gerelateerd is
Jess

Agenten

Bericht door Jess »

Jawel, de politie is uw beste vriend.

Na mn hele leven een hoop gezeur over agenten gehoord te hebben wil ik toch even kwijt dat ze ook heel aardig kunnen zijn.

Ik ben vijf keer aangehouden met mijn brommertje die ik nu 3 jaar heb, maar heb nog nooit een boete gehad! En vanmiddag stonden er een hoop agenten in gele hesjes bij de hoofdstraat. Ik dacht dat er iets aan de hand was en ben gewoon zachtjes doorgereden. Opeens schreeuwt een van die agenten 'Hey! een Yamaha!' , ze zwaaiden en staken hun duim op.

Toen ik op de terugweg er wéér langs moest, hielden ze met een soort verrekijker twee meisjes op een scooter aan. (pas TOEN had ik door dat ze controleerden) ik reed er weer langs en had direct een motoragent achter me aan..ik vreesde dat ik een stopteken had gemist en bij de stoplichten kwam ie naast me staan. Hij knikte heel vriendelijk en zei 'leuk'...alvorens ie links afsloeg en mij liet staan.

Straks weer langsrijden :P
Gebruikersavatar
Tombo
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 18321
Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek

Bericht door Tombo »

Haha, netjes. Ik ben gelukkig nog nooit aangehouden door een politie-agent, en ik rijd al bijna 5 jaar brommer. Wel bijna 1x :P samen met Niels, Niels reed niets vermoedend door terwijl ik een zijstraatje insloeg :lol:
Martijn

Bericht door Martijn »

Ik ben ook een keer aangehouden, moest mee komen richting rollenbank (voor mitchel: Die bij de knorr). Dus ik sta daar tussen alle sc**tertjappies, ben ik aan de beurt, zegt de agent: Heeeeee das een mooie (Mijn 2ru ... Mooi ?). Dus ik jahaa, helemaal ori ! Zo, die vind je niet vaak !

Toen kon ik doorrijden, hij vond het zonde om m er op te zetten, je had die sc**tertjappies moeten zien kijken, daarvoor had ik namelijk de 2 achter mij er uit gereden op de loosdrechtseweg ....
RDFS1
500km gereden
500km gereden
Berichten: 505
Lid geworden op: 02 mar 2007, 19:52
Locatie: limboland

Bericht door RDFS1 »

Door enkele gebeurtenissen blijf ik die agenten kl.... vinden :evil:
Niels
Site Admin
Site Admin
Berichten: 11133
Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
Locatie: Den Haag

Bericht door Niels »

Tombo schreef:Haha, netjes. Ik ben gelukkig nog nooit aangehouden door een politie-agent, en ik rijd al bijna 5 jaar brommer. Wel bijna 1x :P samen met Niels, Niels reed niets vermoedend door terwijl ik een zijstraatje insloeg :lol:


Jah, l*lhannes :evil:

Kijk ik achter me: Tom weg :?
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 14285
Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

nou ik moest wel gewoon op de rollen hoor (bij het gemeentehuis/melkpad :wink: ) das nu 5 maanden geleden nog steeds geen acceptgiro binnen :lol:

en door wat ze een vriend van m geflikt hebben blijven het echt mijn hersen loze aartsvijanden :evil:
Jess

Bericht door Jess »

Als je niets doms doet of hebt gedaan, heb je geen last.
RDFS1
500km gereden
500km gereden
Berichten: 505
Lid geworden op: 02 mar 2007, 19:52
Locatie: limboland

Bericht door RDFS1 »

Jess schreef:Als je niets doms doet of hebt gedaan, heb je geen last.


Was dat maar waar. :roll:
Niels
Site Admin
Site Admin
Berichten: 11133
Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
Locatie: Den Haag

Bericht door Niels »

Gewoon niet zoveel opvallen :P Denk dat je dat toch wel doet met een chromen FS1 René :P :lol:
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 14285
Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

nou hier in de buurt naaien ze je echt voor alles vat ze kunnen verzinnen
Martijn

Bericht door Martijn »

Je moet ze paaien, aardig doen en doen alsof hij niet te hard rijdt ;)
Jelle

Bericht door Jelle »

een keer tegen gehouden, ze reden achter me toen ik 75 reed, had ze niet gezien...

waarschuwing gekregen en moest hem afstellen en op de rollen gaan zetten, alles was ok reed 39

ik kwam thuis , spiegel op brommer en rondel uit uitlaat :

80kmh terug :lol:
jeroenvans
1500km gereden
1500km gereden
Berichten: 1907
Lid geworden op: 02 apr 2007, 15:11
Locatie: Beuncity

Bericht door jeroenvans »

Ik had laatst een mooie.
een vriend van mij had een speedfight gekocht voor 1 euro van een vriend... maar die had al 3 jaar niks gedaan... dus wij dat ding slepen, van arnhem zuid naar westervoort(15 km) in het donker om 1 uur 's nachts :wink: . ik sleepte en edwin en nog een vriend reden ook mee. we dachten laten we over een fietsdijk gaan, want dan is er niet zoveel kans op een wout.... staat er opeens een auto om de hoek en 2 mannen met zaklampen.. politie :shock:... waarom??? geen idee. maar toch. wij stoppen, de wouten kijken met zaklamp. ze vragen waar we de tuperware (zei zeiden:"dat ding") vandaan hadden. wij netjes antwoorden. zegt de ene wout tegen de ander: "heb je dat gehoord? zegt de andere wout: "ja". zegt de ene weer: "loop je ff mee?" dus de wouten stonden ff te smoezen komen terug en zeiden:"rij rustig verder he?" en reder er vandoor. :shock:

was toch best fijn... we hadden een 2ru die 80 liep een 2ru die 60 liep goed trok(sleper) en een mtx die70 liep(die ook geen licht had.. verder had de tupperware geen kenteken en waren we aant slepen, de gesleepte had geen certificaat of rijbewijs en geen licht...
die 2 hadden hun boetequota toch flink omhoog kunnen krijgen :D
rise and shine
7500km gereden
7500km gereden
Berichten: 9573
Lid geworden op: 24 jan 2007, 16:00
Locatie: Bolt'n City
Contacteer:

Bericht door rise and shine »

jeroenvans schreef:Ik had laatst een mooie.
een vriend van mij had een speedfight gekocht voor 1 euro van een vriend... maar die had al 3 jaar niks gedaan... dus wij dat ding slepen, van arnhem zuid naar westervoort(15 km) in het donker om 1 uur 's nachts :wink: . ik sleepte en edwin en nog een vriend reden ook mee. we dachten laten we over een fietsdijk gaan, want dan is er niet zoveel kans op een wout.... staat er opeens een auto om de hoek en 2 mannen met zaklampen.. politie :shock:... waarom??? geen idee. maar toch. wij stoppen, de wouten kijken met zaklamp. ze vragen waar we de tuperware (zei zeiden:"dat ding") vandaan hadden. wij netjes antwoorden. zegt de ene wout tegen de ander: "heb je dat gehoord? zegt de andere wout: "ja". zegt de ene weer: "loop je ff mee?" dus de wouten stonden ff te smoezen komen terug en zeiden:"rij rustig verder he?" en reder er vandoor. :shock:

was toch best fijn... we hadden een 2ru die 80 liep een 2ru die 60 liep goed trok(sleper) en een mtx die70 liep(die ook geen licht had.. verder had de tupperware geen kenteken en waren we aant slepen, de gesleepte had geen certificaat of rijbewijs en geen licht...
die 2 hadden hun boetequota toch flink omhoog kunnen krijgen :D


Hm wat toevallig dat ik net die zelfde dag een boette heb gekregen van 40 euries omdat ik die zelfde gozer ( toen met een fox voor 1 euro) ging slepen...... :evil:
jeroenvans
1500km gereden
1500km gereden
Berichten: 1907
Lid geworden op: 02 apr 2007, 15:11
Locatie: Beuncity

Bericht door jeroenvans »

ja dat was wel egt een lul... die agent
Plaats reactie