Mijn eerste fs1

Algemene vragen en antwoorden over de FS1
Plaats reactie
Glesse
Aan het inrijden
Aan het inrijden
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 mar 2019, 13:38

Mijn eerste fs1

Bericht door Glesse »

Beste leden,

Ik heb een tijdje geleden mijn eerste fs1 aangeschaft. Ik dacht dat het om een 2rt ging aangezien dit soort tank en zijkappen opzat. Nu aan De hand van mijn chasis nummer, die dezelfde is als op mijn papieren en motorblok. Heb ik mij laten vertellen dat het om een Kenny Roberts van 1976 zou gaan. Ik ben hier een complete leek in maar zou mijn fs1 terug zo origineel mogelijk willen krijgen. Maar wat is er nu zo anders aan de Kenny Roberts uitvoering dan een ander type fs1? Kan iemand mij hier wat slimmer in maken?

Met vriendelijke groet,

Glen
Gebruikersavatar
Kees
250km gereden
250km gereden
Berichten: 479
Lid geworden op: 22 feb 2015, 11:53
Locatie: Doezum

Re: Mijn eerste fs1

Bericht door Kees »

Ha Glen,

Mooi dat je een Fs1 hebt aangeschaft. Om het type te beoordelen zou het helpen dat je je framenummer kenbaar maakt en een foto.

Informatie over framenummers en jaar van productie vind je in de FAQ. Info over de verschillende types fs1 vind je in het portal.

Groet,
Kees.
Groet uut Doezum,
Kees.
Glesse
Aan het inrijden
Aan het inrijden
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 mar 2019, 13:38

Re: Mijn eerste fs1

Bericht door Glesse »

Hey Kees,

Bedankt voor je antwoord. Was al een tijdje opzoek maar eindelijk eentje gevonden :D
Het framenummer is 1J6-104166.
Hier ook een link met wat foto's hoe ik em aankocht. Door de tank dacht ik dat het om het model 2RT ging.

https://imgur.com/gallery/ckJPdJ1

Met vriendelijke groet,
Glen
Gebruikersavatar
NIX
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 10770
Lid geworden op: 25 nov 2009, 15:46
Locatie: Milsbeek

Re: Mijn eerste fs1

Bericht door NIX »