snelle (immitatie) 50cc cilinder
-
- 1000km gereden
- Berichten: 1079
- Lid geworden op: 22 jun 2007, 12:53
snelle (immitatie) 50cc cilinder
Zoals in een ander topic gepost heb ik een andere cilinder gemonteerd die niet nieuw is..
Krijg hem niet echt lekker afgesteld.. en denk dat dat komt door het feit dat er mischien mee gekloot is (veilen etc)
Nu zat ik dus eens te kijken naar een nieuwe cilinder maar weet dus niet waar en welke ik zou moeten kopen
Iemand tips oid?
Zag zelf deze op 50cc.nl maar vraag me af of deze een beetje snel is
Snelle cilinder? Staat te koop als een 50cc speedline
Krijg hem niet echt lekker afgesteld.. en denk dat dat komt door het feit dat er mischien mee gekloot is (veilen etc)
Nu zat ik dus eens te kijken naar een nieuwe cilinder maar weet dus niet waar en welke ik zou moeten kopen
Iemand tips oid?
Zag zelf deze op 50cc.nl maar vraag me af of deze een beetje snel is
Snelle cilinder? Staat te koop als een 50cc speedline
- Tombo
- 17500km gereden
- Berichten: 18323
- Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
- Locatie: Achterhoek
Past, maar je hebt dan geen inlaat meer Een RD/DT hebben een half zuigergestuurd/half membraangestuurde inlaat. Dus uiteindelijk, nee
Ik zou eerst nog een beetje spelen met de afstelling van je huidige cilinder. Als je een nieuwe cilidner wilt, zou ik voor de 70cc airsal gaan, die is 27 euro duurder, maar is wel van aluminium en heeft een nicasil wand. Dit is stukken slijtvaster als een gietijzeren import cilinder. Naar alle waarschijnlijkheid ook beter en mooier afgewerkt.
Ik zou eerst nog een beetje spelen met de afstelling van je huidige cilinder. Als je een nieuwe cilidner wilt, zou ik voor de 70cc airsal gaan, die is 27 euro duurder, maar is wel van aluminium en heeft een nicasil wand. Dit is stukken slijtvaster als een gietijzeren import cilinder. Naar alle waarschijnlijkheid ook beter en mooier afgewerkt.
-
- 1500km gereden
- Berichten: 1983
- Lid geworden op: 27 mei 2007, 11:34
- Locatie: Tuitjenhorn
- Contacteer:
-
- 1000km gereden
- Berichten: 1079
- Lid geworden op: 22 jun 2007, 12:53
maten van de poort gaat luken maar hoe ik de afstand tot bdp kan meten weet ik niet
en de cilinder die ik er nu op heb loopt opzich wel aardig, klein beetje spelen en het komt nog wel goed denk ik
Edit: plaatje is geupdate, maten staan er bij.
Ik ben alleen niet van plan in deze cilinder te gaan veilen want dit is een goede cilinder alleen iets wat tam voor het geval ik weer terug naar standaart (lees 60km/h max) wil
De cilinder die d'r nu op zit gaat +/- 70 in z;n max. Alleen nog afstellen in de lage toeren. maar heb ook een hoogtoerige pijp
en de cilinder die ik er nu op heb loopt opzich wel aardig, klein beetje spelen en het komt nog wel goed denk ik
Edit: plaatje is geupdate, maten staan er bij.
Ik ben alleen niet van plan in deze cilinder te gaan veilen want dit is een goede cilinder alleen iets wat tam voor het geval ik weer terug naar standaart (lees 60km/h max) wil
De cilinder die d'r nu op zit gaat +/- 70 in z;n max. Alleen nog afstellen in de lage toeren. maar heb ook een hoogtoerige pijp