Kreidler van Veen Killer

Algemene vragen en antwoorden over de FS1
Gebruikersavatar
Tombo
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 18321
Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek

Kreidler van Veen Killer

Bericht door Tombo »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

50cc fabrieksracer van Yamaha, helaas nooit mee gereden :(

http://www.lump-proof.com/CLASSIC/RACER ... index.html
Dikke Dennes
50km gereden
50km gereden
Berichten: 91
Lid geworden op: 17 jun 2006, 10:59
Locatie: Tussen hemel en hel

Bericht door Dikke Dennes »

PK?
Topsnelheid?

... Van Veen Killer? IS GEENEENS MEE GERACED!

Iets meer restecpa voor Meneer Van Veen wil je!
Gebruikersavatar
Tombo
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 18321
Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek

Bericht door Tombo »

nee eigenlijk niet, want door dat soort lui werden de regels strakker aangetrokken, innovatie werd uitgesloten (denk aan de 2 cilinder 2x25cc racers van suzuki enzo) :P
Dikke Dennes
50km gereden
50km gereden
Berichten: 91
Lid geworden op: 17 jun 2006, 10:59
Locatie: Tussen hemel en hel

Bericht door Dikke Dennes »

Je kan 't gewoon niet hebben :wink:

8)
Gebruikersavatar
Tombo
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 18321
Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek

Bericht door Tombo »

kan wat niet hebben :P
iedereen weet gewoon dat yamaha superieur is :D
Dikke Dennes
50km gereden
50km gereden
Berichten: 91
Lid geworden op: 17 jun 2006, 10:59
Locatie: Tussen hemel en hel

Bericht door Dikke Dennes »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Infirieur ja :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Tombo
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 18321
Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek

Bericht door Tombo »

volgens mij hebben de meeste duitsers een minderwaardigheidscomplex... of ze zijn getraumatiseert van het feit dat hun "oh zo goede superieure brommermerken" allemaal failliet zijn (met dank aan, jaja, de japanners 8))
Dikke Dennes
50km gereden
50km gereden
Berichten: 91
Lid geworden op: 17 jun 2006, 10:59
Locatie: Tussen hemel en hel

Bericht door Dikke Dennes »

:lol:

True :lol:

Gewoon een KTM kopen, als ze kan vinden :lol:
dewaal
1000km gereden
1000km gereden
Berichten: 1111
Lid geworden op: 14 jun 2006, 21:01

Bericht door dewaal »

Tombo schreef:volgens mij hebben de meeste duitsers een minderwaardigheidscomplex... of ze zijn getraumatiseert van het feit dat hun "oh zo goede superieure brommermerken" allemaal failliet zijn (met dank aan, jaja, de japanners 8))


klopt maar de duitse brommers en auto's zijn
gewoon veel beter dan dat japanse koektrommel spul
Dikke Dennes
50km gereden
50km gereden
Berichten: 91
Lid geworden op: 17 jun 2006, 10:59
Locatie: Tussen hemel en hel

Bericht door Dikke Dennes »

Nou ... Nou ... Dat wil ik van Kreidler niet beweren :P

Zundapp wel, maar Kreidler... :P
Niels
Site Admin
Site Admin
Berichten: 11133
Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
Locatie: Den Haag

Bericht door Niels »

dewaal schreef:
Tombo schreef:volgens mij hebben de meeste duitsers een minderwaardigheidscomplex... of ze zijn getraumatiseert van het feit dat hun "oh zo goede superieure brommermerken" allemaal failliet zijn (met dank aan, jaja, de japanners 8))


klopt maar de duitse brommers en auto's zijn
gewoon veel beter dan dat japanse koektrommel spul


Dan wil je die street vast ook niet meer hebben :P Dan geef je hem toch aan mij? :D

En je vergelijkt nu eigenlijk brommers en auto's, maar het land van de motortechniek is toch echt Japan...
Qua auto's is het inderdaad meer Duitsland, maar je kan niet bepaald zeggen dat merken als Yamaha en Honda onder doen aan bijvoorbeeld BMW motoren :P

En als Yamaha echt zo slecht was, dan zou Volvo geen motor van Yamaha in hun auto plaatsen :lol:
edje

Bericht door edje »

feit is dat yamaha nog steeds een wereldbedrijf is en kreidler en zundapp beide niet meer produceren, afgezien van die veels te dure nieuwe kreidlers van die peer die de hele fabriek had opgekocht.........
Dorfie

Bericht door Dorfie »

mmmh moeilijk onderwerp vind'k zelf.

Persoonlijk vind ik de Duitse auto's superieur. Wrm? Ze hebben de beste combinaties van rijcomfort, prestaties en design. Kijk maar naar BMW, Audi en Mercedes. Er is altijd wel een van die 3 dingen waarbij de Japanners het laten afweten of moeten onderdoen.

Bij motoren en brommers vind ik het anders. Daar vind ik de strijd zowat gelijk opgaan. Want je zou nog eens goed kunnen verschieten van wat BMW allemaal heeft qua motoren. vb? De BMW K1300R

Afbeelding

Vergeet het maar met je Yamaha R1 of zelfs R1 SP, die BMW rijd je zo naar huis.

Bij brommers ligt anders vind'k. Elke merk heeft zo wel zijn voordelen. Kijk maar de Italiaanse design, de onverwoestbare camino'tjes en de rauwe power van de kreilders.

Owkee, een Kreidler gaat over het algemeen sneller en de cilinders zijn beter maar ze kosten dan ook duurder en het schakelbakje van een fs1 blijft onoverwinnelijk vind'k persoonlijk.

Ik beweer niet dat een van de 2 beter als de andere maar ze zijn elkaar zeker en vast waardig.
master lemmy
100km gereden
100km gereden
Berichten: 168
Lid geworden op: 12 jun 2006, 15:48
Locatie: enschede

Bericht door master lemmy »

je VIND kreidlers sneller? :lol:

maargoed, qua auto markt beunen ze het ook goed bij, de toyota avensis is betiteld tot beste auto van het jaar...

en qua motor markt doen ze ook zeker niet onder, in de top 3 beste motoren ooit ( van discovery ) stonden 2 jappen, beide honda 8)

maargoed is gewoon net wat jij belangrijk vind wat uit eindelijk iets tot een beter vervoers middel vindt.

persoonlijk houd ik van sleutel avontuur, onbetrouwbaarheid, en brakke wegliggingdie ware stuurmans kunst vereist

daarom ga ik tomos 4l rijden :wink:
Dorfie

Bericht door Dorfie »

Lol, jij zou beter een amerikaanse muscle car kopen. Ongelofelijk veel pk's en zo goed als onmogelijk om aan de grond te houden. En die oldtimers gaan nog snel kapot ook :D

En van die auto van het jaar... das relatief, wie vind die wagen eigenlijk mooi?

Dat is op wereld niveau beslist maarja, ik neem aan dat we het hier over de Europese markt hebben. Die trouwens het belangrijkste en moeilijkste is ter wereld. Wist je dat vele asiatische merken een speciale lijn hebben voor de Europese markt? Die speciale lijn is dan ook vele beter en mooier. vb? Toyota Carina... E! Waarvoor zou die E toch staan ?? :roll:

Ja onze auto markt, toch iets waar we trots op mogen zijn. Ook al maakt Nederland en België geen auto's van eigen merk ze spelen toch een belangrijke rol. In België toch zeker, over Nederland durf ik mij niet zo snel uitspreken maar ik neem aan van wel.
Plaats reactie