Pagina 3 van 23

Geplaatst: 10 jul 2006, 15:55
door edje
was dat een fs1? :shock:

Geplaatst: 10 jul 2006, 16:16
door Tombo
Niels schreef:
Tombo schreef:ja wss rijd ik 'm er al uit :P met zo'n hoge uitlaat haal je geen monsterlijke snelheden :P


Let jij maar eens op, als je een originele hebt... :wink:

een goeie expansiepijp rijd toch echt wel harder als een hoge uitlaat hoor, daar durf ik om te wedden :)

Geplaatst: 10 jul 2006, 16:18
door Tombo
Niels schreef:Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

:roll:

alleen jammer van het zadel, voor de rest is die waterkoeling wel vet, dit is tenminste échte waterkoeling!

Geplaatst: 10 jul 2006, 17:51
door edje
wat zou dat voor cylinder zijn??

Geplaatst: 10 jul 2006, 17:58
door Niels
Jah, dat vraag ik me nou ook af :P Het is trouwens wel de enigste FS1 met motorkenteken die ik ooit heb gezien :shock:

Geplaatst: 10 jul 2006, 18:12
door Tombo
eigenlijk best jammer, want je bent meteen van al het politiegezeik af :D
ik denk dat 'ie gewoon een standaard cilinder heeft gebruikt, daar alle ribben vanaf heeft geslagen/geslepen en er gewoon zo'n mantel omheen heeft gelast, zo heel moeilijk is het volgens mij niet om te maken :P

Geplaatst: 10 jul 2006, 20:02
door Dorfie
Niels schreef:Jah dat vraag ik me ook wel af ja :shock:

Trouwens, ik dacht dat jij die kerel van die SS50 kende? Zeg hem eens dat zijn voorspatbord verkeerd om zit... :lol:


Mja das de mil. Zit trouwens een 50cc zoncheng onder.

Mja die oranje racer vind ik echt lelijk... Motorisch is hij goed maar optisch :?

Geplaatst: 10 jul 2006, 20:26
door fs-ael
die lc fs1 staat een tz 50 cilinder op heb ik welleens gezien op een of andere site is ook een 5bak

Geplaatst: 10 jul 2006, 21:03
door Jasperb
Niels schreef:Jah, dat vraag ik me nou ook af :P Het is trouwens wel de enigste FS1 met motorkenteken die ik ooit heb gezien :shock:

Andy heeft er ook heen 8)

Geplaatst: 10 jul 2006, 23:13
door fs-ael
dit stond bij die fs1 lc met dat rare zitje

Dit zijn een paar foto´s van mijn FS1 uit 1977. Hij is weer helemaal gerestaureerd tot in de staat waarin hij in 1987 was toen ik i.v.m. versnellingsbakproblemen besloot hem te demonteren en in dozen te stoppen voor "later".
In 1983 heb ik hem laten keuren als motorfiets want als opgevoerde bromfiets begon hij ongewenste aandacht te trekken van de politie. Dit gaf meteen wat vrijheid om wat verder te gaan met ombouwen: 5 versnellingsbak, watergekoelde cilinder en kop (eigenbouw), elektronische ontsteking, koppeling vergroot, rechte vertanding primaire overbrenging (aangepast racesetje TZ 125), inwendige veren voor de voorvork, voorvorkbeugel (eigenbouw), polyester voorspatbord, kuipje en zitje (alle drie eigenbouw) en nog wat kleinere zaken. Ik hoop het komende seizoen bij enkele ritten aanwezig te kunnen zijn.
Tot dan, Hans Peutz

dit is te vinden op www.yamahaclub.nl

hier nog iets is denk ik een rd blok

http://82.161.167.141/mywhoosh/nvc/yamaha_eigenb_.gif

Geplaatst: 11 jul 2006, 13:48
door master lemmy
Afbeelding

Geplaatst: 11 jul 2006, 13:49
door Dorfie
Serieus gat tussen tank en zadel :?

Geplaatst: 11 jul 2006, 13:57
door master lemmy
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

hoppa, gewoon even weten waar je moet zoeken :wink:

Geplaatst: 11 jul 2006, 14:49
door Dorfie
Waar in godsnaam koop je die Micron uitlaten?!

Geplaatst: 13 aug 2006, 11:26
door Hans W
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Stond laatst op marktplaats :)