Waarde Fs1, Duits, 1975

Algemene vragen en antwoorden over de FS1
GoM!cky
1000km gereden
1000km gereden
Berichten: 1145
Lid geworden op: 18 jan 2007, 23:03
Locatie: Hoepertingen België

Bericht door GoM!cky »

Tombo schreef:Het is niet de bedoeling om persoonlijke vetes, ruzies, geschillen onderling op het forum op te lossen, dat kan ook via email en PM :P


Dat is waar, maar ik heb gezegd wat ik wou zeggen en ook hetgeen alle andere mensen van het forum mogen horen en weten...

Cheeeerss :wink:
Gebruikersavatar
geo
1500km gereden
1500km gereden
Berichten: 1520
Lid geworden op: 31 okt 2007, 20:43
Locatie: WESTERLO

Bericht door geo »

GoM!cky schreef:
benvi schreef:nee ik heb toen gezegd dat er al iemand anders kwam kijken. Ik heb nooit gezegd da alles buite den blok verkocht was


Dat heb je toen wel gezegd manneke dus nie groen doen nu, iets na dat telefoontje stond zelfs een advertentie op 2dehands.be dat je enkel de blok van deze FS1 te koop had staan.
Ge staat nie recht in uw schoenen en ge weet het goed genoeg! Had gewoon eerlijk gezegd da ge de complete FS1 nog in uw bezit had maar dat je andere plannen had i.p.v te liegen en mij wijs te maken dat de hele brommer buiten de blok al verkocht was, wat ik trouwens toen al héél raar vond ...

Eerlijkheid duurt het langst, maar dat is precies een les die jij nog moet leren :wink:

advertentie staat nog altijd op 2de hands.
grt
geo
benvi
Aan het inrijden
Aan het inrijden
Berichten: 8
Lid geworden op: 11 dec 2007, 19:48
Locatie: antwerpen

Bericht door benvi »

geo schreef:
GoM!cky schreef:
benvi schreef:nee ik heb toen gezegd dat er al iemand anders kwam kijken. Ik heb nooit gezegd da alles buite den blok verkocht was


Dat heb je toen wel gezegd manneke dus nie groen doen nu, iets na dat telefoontje stond zelfs een advertentie op 2dehands.be dat je enkel de blok van deze FS1 te koop had staan.
Ge staat nie recht in uw schoenen en ge weet het goed genoeg! Had gewoon eerlijk gezegd da ge de complete FS1 nog in uw bezit had maar dat je andere plannen had i.p.v te liegen en mij wijs te maken dat de hele brommer buiten de blok al verkocht was, wat ik trouwens toen al héél raar vond ...

Eerlijkheid duurt het langst, maar dat is precies een les die jij nog moet leren :wink:

advertentie staat nog altijd op 2de hands.
grt
geo


vergete te verwijdere
Plaats reactie