prijs zuigerkit

Algemene vragen en antwoorden over de FS1
Dorfie

Bericht door Dorfie »

Nee das absoluut waar. Maaar, de afwerking is meestal niet alles. Leg maar eens een immitatie fs1 cilinder naast een ori. Je ziet het verschil direct!

Maarja, idd, Athena of Zeta, zijn ook immitatie merken maar daarom niet direct slecht. Uit eigen ervaring kan ik jullie meedelen dat deze cilinders zelfs goed zijn. Maar bij de gewone immi F5B's en FS1's is de afwerking ronduit slecht.
YamaSam
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 12187
Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
Contacteer:

Bericht door YamaSam »

Dorfie schreef:... Maar bij de gewone immi F5B's en FS1's is de afwerking ronduit slecht...


kan kloppen, maar voor het prijsverschil wil ik best een kwartiertje vijlen ze..
Dorfie

Bericht door Dorfie »

Mja, mss wel. maar soms zijn ze gewoon slecht gegoten. en dan mag je nog zoveel vijlen als je wilt, goed zal hij nooit rijden.

En plus, de duurzaamheid van een ori ligt dikwijls om niet te zeggen 9.9 van de 10 hoger dan de immi's.
YamaSam
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 12187
Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
Contacteer:

Bericht door YamaSam »

je moet ze inderdaad wel in't oog houden :D
Gebruikersavatar
Tombo
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 18321
Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek

Bericht door Tombo »

Niet alle imitaties zijn brak afgewerkt. De imitatie cilinders die ik thuis heb liggen, de gietijzeren dan, zijn oudere van "vroegah", die zien er stukken beter uit als de huidige imitatie cilinders (nieuwe). Spoelkanalen zijn gewoon symetrisch, niet lelijk met kartels enzo. Die aluminiums zijn echt stukken minder afgewerkt als die oude imitatie's die ik allemaal ehb liggen.
Maar idd, je betaald er ook vaak voor, maar een beetje handige jongen werkt dat bij. En een imitatie kan net zo hard, of harder zelfs, lopen als een originele hoor, ook een brakke. 't is maar net hoeveel tijd je er in (wilt) steken
Gebruikersavatar
Handyman
500km gereden
500km gereden
Berichten: 985
Lid geworden op: 15 jun 2006, 20:42
Locatie: Graft

Bericht door Handyman »

Of moet steken. Breek me de bek niet open....
Gebruikersavatar
Tombo
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 18321
Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek

Bericht door Tombo »

je bedoelt, of hoeveel zuigers je er in moet steken!
dewaal
1000km gereden
1000km gereden
Berichten: 1111
Lid geworden op: 14 jun 2006, 21:01

Bericht door dewaal »

een z1 is net zo goed als een originele fs1
Gebruikersavatar
Tombo
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 18321
Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek

Bericht door Tombo »

kwa poortmaten is het anders niet bijsterveel bijzonders (er staat ergens een poortmap op t forum van een Z1), en op een paar ritten hier in de buurt waren er fs1's met z1's, en die reed ik goed zoek, nog niet eens met een homoet :lol:
edje

Bericht door edje »

ja maar jij hebt wel 10cc meer.....
Gebruikersavatar
Tombo
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 18321
Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek

Bericht door Tombo »

10cc is overdreven, mijn boring is 42,5 dat is ongeveer 55/56cc ofzo
YamaSam
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 12187
Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
Contacteer:

Bericht door YamaSam »

dat zou 53.40cc zijn dan? bizarre maat..

in je topic staat dat er een imi fs1 60 ondersteekt, waarsch daarmee,
is dat die alu biturbo dan?
Gebruikersavatar
Tombo
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 18321
Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek

Bericht door Tombo »

Over het algemeen word meer als 50cc bij een fs1 meteen als 60cc aangeduid :)
BTW, bij mij is het dan nog steeds 56,29cc hoor :P
Plaats reactie