Ik lees al dat je een beetje bekend bent rond Nijmegen/Kleve. Ik heb vaak zat volgas in de 1 of in de 2 jankend de hellingen in Berg en Dal/Groesbeek/Ubbergen op gereden, en ik heb nog nooit daar een warmloper gehad.
Kijk, wanneer zo'n cilinder kop wat extra koeling geeft, is het de moeite om die voor langere reizen er even op te zetten. Bedankt voor de link overigens.
Een 'nette' 60cc: geeft dat geen problemen met de mannen in't blauw?
Tombo schreef:Ik lees al dat je een beetje bekend bent rond Nijmegen/Kleve. Ik heb vaak zat volgas in de 1 of in de 2 jankend de hellingen in Berg en Dal/Groesbeek/Ubbergen op gereden, en ik heb nog nooit daar een warmloper gehad.
Ha, ha, die is leuk.
Ik ken die weg prima, en dan door naar Kranenburg voor een Bitburger.
Maar de bergwegen in Zwitserland houden net even wat langer aan vrees ik.
Het wordt hoe hoger je komt dan wel weer koeler natuurlijk
zijn 4 bouten, maar op een gewoon zadel kan je ook met 2 (of je moet kort sportzadel hebben)
alleen dan zit je wat krapper = niet zo fijn voor hele lange ritten
drummer schreef:EDIT: Warmte is bij een fs1 inderdaad wel een probleem vanwege de kleine koelribben. Als hij op warme dagen veel moeite moet doen (bijv. in de bergen) kan dat een probleem zijn..
Mijn cilinder was met de Veluwerit 145 graden
Dat kan toch al tellen! Heb je er vlees op geroosterd achteraf? Met een lekker biertje!
Waar een fs1 al niet toe in staat is!
drummer schreef:EDIT: Warmte is bij een fs1 inderdaad wel een probleem vanwege de kleine koelribben. Als hij op warme dagen veel moeite moet doen (bijv. in de bergen) kan dat een probleem zijn..
Mijn cilinder was met de Veluwerit 145 graden
Dat kan toch al tellen! Heb je er vlees op geroosterd achteraf? Met een lekker biertje! Waar een fs1 al niet toe in staat is!
Mijn cilinder is daar iedergeval niet beter op geworden