zover ik weet in NL alleen 2RU autolube....................alle andere autolube modellen waren buitenlanders......mischien sheriff een uitzondering, dat weet ik niet.
Swizzer schreef:Een andere, offtopic vraag: Hoe rijdt dat zo'n Sheriff
Zelfde als een fs1 alleen je zit iets rechterop en het zadel is wat breder.
koppel schreef:zover ik weet in NL alleen 2RU autolube....................alle andere autolube modellen waren buitenlanders......mischien sheriff een uitzondering, dat weet ik niet.
mpro09 schreef:met een verrotte 50cc fs1 immi cilinder op een scheef gemonteerde 4bak gaat het ook, en dan kan je nog een eitje op het blok bakken ook
Hoe ging dat jou destijds? Last gehad? Of heb je veel moeten stoppen?
perfect, geen echte problemen gehad, cilinder werd wel heet maar is niks mee gebeurd(wel zo nu endan op hellingen aflaten koelen)
ik had er toen wel een grotere cilinderkop op zitten, maar als je zuigerspeling "voldoende" is en je goed afsteld en goeie olie gebruikt kunnen ze alles aan
mpro09 schreef:ik had er toen wel een grotere cilinderkop op zitten, maar als je zuigerspeling "voldoende" is en je goed afsteld en goeie olie gebruikt kunnen ze alles aan
Dus wel een grotere cilinder, of bedoel je hier tevens meer 'cc' mee?
Het rechtop zitten van zo'n Sheriff, is dat wellicht op de lange afstand beter vol te houden?
mpro09 schreef:ik had er toen wel een grotere cilinderkop op zitten, maar als je zuigerspeling "voldoende" is en je goed afsteld en goeie olie gebruikt kunnen ze alles aan
Dus wel een grotere cilinder, of bedoel je hier tevens meer 'cc' mee?
Het rechtop zitten van zo'n Sheriff, is dat wellicht op de lange afstand beter vol te houden?
Ik wordt inmiddels al een stuk wijzer trouwens
Heb je deze vraag ook gesteld op het Kreidler forum?