afvoeren voor de keuring
-
- Aan het inrijden
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 23 mei 2013, 18:24
- Locatie: bocholtz
afvoeren voor de keuring
hallo fs1 fans ik heb een vraagje ik ben nu al 2 keer op de keuring geweest met mijn fs1 ss 50 telkens loopt ie te hard 66km per uur om precies te zijn nu had ik een ringetje voor tussen de cilinder en uitlaat ontvangen om hem af tevoeren maar de snelheid BLIJFT hetzelfde en ik wil hem natuurlijk heel graag door de keuring krijgen heeft iemand van jullie meschien een goed idee want begin een beetje wanhopig te worden MVG Kenny Langohr
- NIX
- 10000km gereden
- Berichten: 10774
- Lid geworden op: 25 nov 2009, 15:46
- Locatie: Milsbeek
-
- 2500km gereden
- Berichten: 4203
- Lid geworden op: 17 mar 2011, 22:37
- Locatie: almere(vh hilversum)
- Contacteer:
-
- Tombo is mijn testpiloot
- Berichten: 14483
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
- Locatie: hilversum
knip zelf een voetpakking en laat de topspoelers dicht
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- 1000km gereden
- Berichten: 1025
- Lid geworden op: 17 mei 2012, 21:57
- Locatie: Belgie Zaventem
- Niek de Rijcke
- 500km gereden
- Berichten: 648
- Lid geworden op: 22 apr 2012, 18:41
- Locatie: Teneuzen
- Contacteer:
- hans.m
- 1500km gereden
- Berichten: 1684
- Lid geworden op: 29 mei 2011, 21:41
- Locatie: Nijlen, België
kennyfs1 schreef:een carosorie ring had ik dus geprobeerd maar dat helpte niet ik dacht zelf aan een groter tandwiel achter?
Als je een gedetailleerde beschrijving geeft van je huidige setup kunnen we je meer gericht helpen.
1) welke cilinder heb je (kan je hier zien: http://www.fs1forum.com/viewtopic.php?t=5150)
2) hoe groot is je carburator? 10mm/16mm?
3) tandwielverhouding
4) type uitlaat, is het een originele of is het een imi?
5) origineel kopje of is het afgevlakt?
als je nieuwe cilinder zo'n imi fs1 cilinder is lijkt me het moeilijk om die traag te laten lopen. Best kan je dan een traag type cilinder van iemand lenen.
-
- 5000km gereden
- Berichten: 5444
- Lid geworden op: 06 jun 2007, 11:19
- Locatie: Mieldere
kennyfs1 schreef:een carosorie ring had ik dus geprobeerd maar dat helpte niet ik dacht zelf aan een groter tandwiel achter?
Mij maakt het niet uit hoor, maar je gaat nu honderd dingen tegelijk doen
misschien een idee om antwoord te geven op gestelde vragen van forumleden....
wellicht hebben die een beetje kennis om jou te helpen
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
- marco
- Sheriff of the Posbank
- Berichten: 23399
- Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
- Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam
NIX schreef:10mm carb, 3 koppakkingen, onsteking op 0,5mm voor BDP, een begrensde uitlaat en een 378 cilinder erop zetten.
Het zou handig zijn als je gewoon even aangaf wat er nu op zit. We zijn hier wel slim maar niet telepathisch.
En een slecht geknipte voetpakking remt ook lekker af
Yamaha Sheriff 1981