Moet je kijken wat ik gekocht heb V9
- Wiking
- 500km gereden
- Berichten: 597
- Lid geworden op: 26 jul 2013, 00:51
- Locatie: Oudenbosch
Ik heb die 2L4 cilinder en kop nu onder m'n 4 bak RD liggen en hij heeft vele malen meer compressie dan de 353 met de 2L6 kop mar is ongeveer 10km/u langzamer trekt nu wel heerlijk door zelfs in z'n 4.
Ik vraag me af of het aan de kop ligt de rand op de 2L4 is ongeveer 1 tot 2mm kleiner daardoor meer compressie maar hoe zou hij zijn op de 353 cilinder.
Ik vraag me af of het aan de kop ligt de rand op de 2L4 is ongeveer 1 tot 2mm kleiner daardoor meer compressie maar hoe zou hij zijn op de 353 cilinder.
-
- 500km gereden
- Berichten: 857
- Lid geworden op: 01 dec 2006, 15:26
- Locatie: Groesbeek, waar anders?
Wiking schreef:Wiking schreef:net binnen een RD blokkie 2E0 met cilinder + kop 2L4 en ori TK Y 14 P carb (NL is 12) voor 50 pleuro ik mis alleen linker carter deksel en ontsteking.. nog ff zoeken dus
Net terug van m'n kleine werkplaats en wat blijkt!... een 5 bakkie en komt dus onder m'n super serieus mega geheim projekkie.
Eerst even alles opengooien lagers en keringen vernieuwen enzo
Idd 5 bak. Heb hetzelfde blok. Is 'Duits'.
- Saerens
- 250km gereden
- Berichten: 334
- Lid geworden op: 08 jul 2012, 22:22
Wiking schreef:Wiking schreef:net binnen een RD blokkie 2E0 met cilinder + kop 2L4 en ori TK Y 14 P carb (NL is 12) voor 50 pleuro ik mis alleen linker carter deksel en ontsteking.. nog ff zoeken dus
Net terug van m'n kleine werkplaats en wat blijkt!... een 5 bakkie en komt dus onder m'n super serieus mega geheim projekkie.
Eerst even alles opengooien lagers en keringen vernieuwen enzo
5bak bij rd is toch veel voorkomend? heb onlangs nog een blokje gratis weggegeven. .
- Jeti
- 17500km gereden
- Berichten: 19340
- Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05
Jens36 schreef:De Nederlandse RD had een 4-bakje dacht ik
Klopt.
5b is niet uitermate zeldzaam ofzo hoor. Maar wat lastiger te vinden in NL, omdat ze hier niet geleverd zijn.
Maar wel volop uit DL gehaald, want iedereen rijdt met een 5b (2EO meestal)
Tenzij het nummer begint met 353, dat is wel bijzonder en met andere cilinder enzo. Maar die vind je bijna niet. Is al genoeg over geschreven hier.
- Nickvdb
- 250km gereden
- Berichten: 351
- Lid geworden op: 22 jul 2012, 21:04
- Locatie: Antwerpen
EINDELIJK genoeg geld bijeengeraapt om bestellinkje te kunnen maken, zodat de 1J6 de baan weer op kan!
Ori condensator+viltje (was losgetrild, en compleet verhakkeld)
2 koppelingskabels (1x verlengd, 1x DX, jazeker, ik reed nog steeds rond met die verbeunde kabel van Wellen)
nieuwe koplampset (was ingedeukt door ongeval en pastte niet meer, voorlopig imi, tot ik ori kan betalen)
Nieuwe RVS Remkabel (doorgeknakt bij ongeval)
2 voetpakkingen (AJH tikt)
Ori condensator+viltje (was losgetrild, en compleet verhakkeld)
2 koppelingskabels (1x verlengd, 1x DX, jazeker, ik reed nog steeds rond met die verbeunde kabel van Wellen)
nieuwe koplampset (was ingedeukt door ongeval en pastte niet meer, voorlopig imi, tot ik ori kan betalen)
Nieuwe RVS Remkabel (doorgeknakt bij ongeval)
2 voetpakkingen (AJH tikt)
Yamaha FS1 1976 "Black Bomber" Café Racer
Suzuki TR500 replica project
Honda XL500s 1980
Suzuki TR500 replica project
Honda XL500s 1980
- hans.m
- 1500km gereden
- Berichten: 1684
- Lid geworden op: 29 mei 2011, 21:41
- Locatie: Nijlen, België
-
- Tombo is mijn testpiloot
- Berichten: 14483
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
- Locatie: hilversum
Wiking schreef:net binnen origineel 1973 43mm cilinderkop, kettingrand en achterspatatbord zonder mayo wel een beetje roest
een origineel kopje 43mm bestaat niet, alleen 40mm
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;