Brommer vakantie naar de Noordkaap

Algemene vragen en antwoorden over de FS1
Plaats reactie
Kim_27
Aan het inrijden
Aan het inrijden
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 feb 2014, 14:21

Brommer vakantie naar de Noordkaap

Bericht door Kim_27 »

Wie gaat er mee op de brommer naar de Noordkaap? 3500 KM voor het goede doel in 22 dagen.
Start is in Amsterdam deze zomer en eindigt in Hammerfest, zie www.polarrally.com
Tussendoor ook nog mooie feestjes, kampvuur & bier. Ik hoor graag wie het leuk vinden om mee te gaan :)
bajaboy
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 4203
Lid geworden op: 17 mar 2011, 22:37
Locatie: almere(vh hilversum)
Contacteer:

Re: Brommer vakantie naar de Noordkaap

Bericht door bajaboy »

hhahah waar haal je de tijd vandaan ??
ginofs1
Tombo is mijn testpiloot
Tombo is mijn testpiloot
Berichten: 14482
Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
Locatie: hilversum

Re: Brommer vakantie naar de Noordkaap

Bericht door ginofs1 »

ik wil graag mee maar het is daar te koud voor mij :oops:
Gebruikersavatar
jimf98
500km gereden
500km gereden
Berichten: 896
Lid geworden op: 10 jan 2014, 12:23
Locatie: Amsterdam

Re: Brommer vakantie naar de Noordkaap

Bericht door jimf98 »

Wow lijkt me geweldig...
Gebruikersavatar
Wiking
500km gereden
500km gereden
Berichten: 597
Lid geworden op: 26 jul 2013, 00:51
Locatie: Oudenbosch

Re: Brommer vakantie naar de Noordkaap

Bericht door Wiking »

lijkt me ook wel erg gaaf.. misschien volgend jaar :)
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 14285
Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: Brommer vakantie naar de Noordkaap

Bericht door mpro09 »

vet! 8)
Jens36
5000km gereden
5000km gereden
Berichten: 6140
Lid geworden op: 11 apr 2010, 20:14
Locatie: Mechelen

Re: Brommer vakantie naar de Noordkaap

Bericht door Jens36 »

Nen droom isdat!! 8)
RLD
100km gereden
100km gereden
Berichten: 175
Lid geworden op: 14 sep 2013, 20:46
Locatie: Houten

Re: Brommer vakantie naar de Noordkaap

Bericht door RLD »

Sorry, ik moet de kar trekken hier, mn meissie is werkloos, veilige kmtrs!!! Post wat fotos!
fs1man
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3862
Lid geworden op: 16 okt 2008, 23:31

Re: Brommer vakantie naar de Noordkaap

Bericht door fs1man »

En wat is het goede doel dan?
Kim_27
Aan het inrijden
Aan het inrijden
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 feb 2014, 14:21

Re: Brommer vakantie naar de Noordkaap

Bericht door Kim_27 »

Hier wat extra info, is voor de Ciske de Rat Foundation!

De Polar Rally: een brommertocht van Amsterdam naar het meest noordelijke stadje in Europa, Hammerfest (Noorwegen). Ruim 3.500 kilometer op een old skool brommer. Een Puch Maxi, DJ Kimko of Peugeot Fox bijvoorbeeld. Mooi speelgoed dat op een goede dag net 50 kilometer per uur aantikt. Samen met honderd andere avonturiers. Iedereen met een eigen route en zonder backup. Crashen tussen de rendieren, bier drinken op de Reeperbahn of ijszwemmen in Finland. De Polar Rally is voor de echte avonturiers.

Op de brommer voor straatkinderen..
Als avonturier haal je minimaal 700 euro op voor de Ciske de Rat Foundation (www.crf.nl). Een uithoek van Europa ontdekken en daarmee ook nog eens geld ophalen voor straatkinderprojecten over de hele wereld. What’s more fulfilling?

Wanted: Adventurers!!
Een reiziger met een beetje gevoel voor avontuur moet deze tocht een keer gereden hebben. Met een oude brommer into the wild met je vrienden. Niet weten waar je vanavond je tent opzet en hoe lang je bandjes het nog volhouden.

Ben jij gek op avontuur, krijg je al kriebels in je buik bij het bovenstaande verhaal en wil jij straatkinderen ook een betere toekomst bieden? Schrijf je nu in op www.polarrally.com en doe mee!!!
Kim_27
Aan het inrijden
Aan het inrijden
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 feb 2014, 14:21

Re: Brommer vakantie naar de Noordkaap

Bericht door Kim_27 »

Hallo!

Op woensdag 9 april is er een bijeenkomst over de Polar Rally in Utrecht. Misschien vinden jullie het leuk om langs te komen.
Je kunt je hier aanmelden voor de bijeenkomst:
https://www.facebook.com/events/1428745774039005/

Misschien tot dan!

Groet, Kim
Kim_27
Aan het inrijden
Aan het inrijden
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 feb 2014, 14:21

Re: Brommer vakantie naar de Noordkaap

Bericht door Kim_27 »

Hoi allemaal,

Zouden jullie misschien een enquete kunnen invullen over de brommerroadtrip?
Ik ben erg benieuwd wat jullie mening is over het maken van een roadtrip naar Scandinavie op de brommer.
Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp!

https://nl.surveymonkey.com/s/8RC88JB
fs1man
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3862
Lid geworden op: 16 okt 2008, 23:31

Re: Brommer vakantie naar de Noordkaap

Bericht door fs1man »

Ik denk dat er weinig bereid zijn hun oldtimer op het spel te gaan zetten voor wat voor een doel dan ook.
de afstand is gewoon te groot voor de meeste daarnaast kost het zoveel tijd georganiseeer en geld dat het in mijn ogen niet haalbaar is
op een oldtimer brommer.
daarnaast is het stranden met je oldtimer een wel heel kostbaar grapje denk aan het terug halen van je oldtimer en je eigen terug reis, daarnaast ook nog eens inschrijfgeld betalen en uiteraard je eigen overnachtingen en eten.
mee doen gaat echt duizenden euros kosten het idee is leuk maar niet echt realistisch lijkt mij.
Gebruikersavatar
NIX
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 10771
Lid geworden op: 25 nov 2009, 15:46
Locatie: Milsbeek

Re: Brommer vakantie naar de Noordkaap

Bericht door NIX »

Da's een kwestie van reisverzekering en voorbereiding, Jos. Ik denk dat je dit makkelijk onder de 1000,- kunt houden. Ik ken zat lui die dit soort geintjes met hun Honda's hebben uitgehaald en nog steeds doen, heb net van het voorjaar een C frame flink daarvoor verstevigd. Het probleem ligt meer in tijd en eigenlijk juist in de organisatie die vrij weinig faciliteert. Beter hou je de groep bij elkaar en organiseer je een bezemwagen zodat pech niet meteen tot uitval hoeft te leiden. Ook het ideele aan deze trip zal niet altijd iedereen aanspreken, je moet naast de normale voorbereiding ook nog sponsoren zoeken om 700,- extra bij te kunnen dragen, meen ik me te herinneren. Mensen die dit soort ritten maken, zullen dan gewoon los van dit initiatief hun ritten zelf organiseren en rijden.

Ik denk dat als er meer georganiseerd wordt en de organisatie meer een 'wij' gevoel kan aanbieden aan de deelnemers en ze begeleiden in het werven van donorgeld, ze meer kans op succes hebben. Dus geen 3 routes, maar alleen de kortste en zoveel mogelijk bij elkaar houden en samen overnachten e.d.

Hou als voorbeeld de garbage run aan, die is wel succesvol.
Plaats reactie