Aantal FS1's op kenteken

Algemene vragen en antwoorden over de FS1
pee67
5000km gereden
5000km gereden
Berichten: 5444
Lid geworden op: 06 jun 2007, 11:19
Locatie: Mieldere

Re: Aantal FS1's op kenteken

Bericht door pee67 »

Gebruikersavatar
Jeti
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 19340
Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05

Re: Aantal FS1's op kenteken

Bericht door Jeti »

pee67 schreef:http://nl.wikipedia.org/wiki/S5

Dacht dat het een of andere afkeur-code was, maar daar kom ik uit op de afdeling Planning?
pee67
5000km gereden
5000km gereden
Berichten: 5444
Lid geworden op: 06 jun 2007, 11:19
Locatie: Mieldere

Re: Aantal FS1's op kenteken

Bericht door pee67 »

Gebruikersavatar
NIX
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 10771
Lid geworden op: 25 nov 2009, 15:46
Locatie: Milsbeek

Re: Aantal FS1's op kenteken

Bericht door NIX »

Stabiliteit 5. Geestelijke stabiliteit, dus. Op een schaal van 1-5 waarbij 1 het beste is. Ik had voor alles een 1 bij m'n dienstkeuring. Veel jongens komen er bij hun dienstkeuring pas achter dat ze bijvoorbeeld kleurenblind zijn of echt een lui oog hebben, of een scoliose hebben.
ginofs1
Tombo is mijn testpiloot
Tombo is mijn testpiloot
Berichten: 14482
Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
Locatie: hilversum

Re: Aantal FS1's op kenteken

Bericht door ginofs1 »

NIX schreef:Stabiliteit 5. Geestelijke stabiliteit, dus. Op een schaal van 1-5 waarbij 1 het beste is. Ik had voor alles een 1 bij m'n dienstkeuring. Veel jongens komen er bij hun dienstkeuring pas achter dat ze bijvoorbeeld kleurenblind zijn of echt een lui oog hebben, of een scoliose hebben.


dienst hum was er niet blij mee maar wel een paar goede maten aan over gehouden... en een kleine tik in mijn ziel
Gebruikersavatar
NIX
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 10771
Lid geworden op: 25 nov 2009, 15:46
Locatie: Milsbeek

Re: Aantal FS1's op kenteken

Bericht door NIX »

Ik heb een jaar met tanks de hei aan gort mogen rijden en rij er nog steeds met paarden. Prima naar m'n zin (gehad) en zelfs een beetje afzien zo nu en dan is leuk.
ginofs1
Tombo is mijn testpiloot
Tombo is mijn testpiloot
Berichten: 14482
Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
Locatie: hilversum

Re: Aantal FS1's op kenteken

Bericht door ginofs1 »

NIX schreef:Ik heb een jaar met tanks de hei aan gort mogen rijden en rij er nog steeds met paarden. Prima naar m'n zin (gehad) en zelfs een beetje afzien zo nu en dan is leuk.



ik laat me er niet over uit.
maar eerst opleiding gardejager, scherpschutter, punt 50 schutter, yp onderhoud monteur, en de laatste maanden in rosendaal, groot verlofpas gekregen met mijn 30 ste
Gebruikersavatar
Niek de Rijcke
500km gereden
500km gereden
Berichten: 648
Lid geworden op: 22 apr 2012, 18:41
Locatie: Teneuzen
Contacteer:

Re: Aantal FS1's op kenteken

Bericht door Niek de Rijcke »

Haha, ik heb ongeveer een week geleden een brief gekregen waarin stond dat ook ik voor militaire dienstplicht ben ingeschreven. Het enige wat ik daar interessant zou vinden is het halen van zo veel mogelijk rijbewijzen!!!
fs1willem
2000km gereden
2000km gereden
Berichten: 2208
Lid geworden op: 31 mei 2011, 16:57

Re: Aantal FS1's op kenteken

Bericht door fs1willem »

Niek de Rijcke schreef:Haha, ik heb ongeveer een week geleden een brief gekregen waarin stond dat ook ik voor militaire dienstplicht ben ingeschreven. Het enige wat ik daar interessant zou vinden is het halen van zo veel mogelijk rijbewijzen!!!


Dan is het jammer dat de dienstplicht is opgeschort :roll: :wink: .
Gebruikersavatar
fizzie
500km gereden
500km gereden
Berichten: 819
Lid geworden op: 14 sep 2011, 15:37

Re: Aantal FS1's op kenteken

Bericht door fizzie »

ginofs1 schreef:
NIX schreef:Ik heb een jaar met tanks de hei aan gort mogen rijden en rij er nog steeds met paarden. Prima naar m'n zin (gehad) en zelfs een beetje afzien zo nu en dan is leuk.



ik laat me er niet over uit.
maar eerst opleiding gardejager, scherpschutter, punt 50 schutter, yp onderhoud monteur, en de laatste maanden in rosendaal, groot verlofpas gekregen met mijn 30 ste


Groot verlofpas gekregen op het moment dat ik de kazerne uit liep.. DUS GEEN HERHALINGEN MEER. :D
Wel RESERVE sergeant maar wat dat inhield weet ik ook niet. ik heb toch GROOT verlof waarom dan reserve ?
Mss omdat ik bij nationaal logistiek commando zat. Dus nooit paraat geweest en, na de opleiding, in die kolere tentjes gesnurkt.
Plaats reactie