takke herrie

Algemene vragen en antwoorden over de FS1
Plaats reactie
fs1man
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3862
Lid geworden op: 16 okt 2008, 23:31

takke herrie

Bericht door fs1man »

Ik heb sinds enige tijd de hoge uitlaat van claud op de 70er zitten.
staat goed past goed en ook niet onbelangrijk rijd goed henk jan heeft deze in het verleden bewerkt andere wartel er op
en waarschijnlijk nog wel wat meer maar dat weet ik niet.
geen probleem zou je zeggen nou wel het geluid er zit wat ik begrepen heb een originele demper in maar die zit erg ruim
en hij maakt een herrie alsof je zonder demper rijd wat ik al zei hij rijd er goed mee trekt goed in alle versnellingen daar is niks mis mee.
zoals bekent rij ik met 10 mm en 378 cilinder maar het geluid doet anders vermoeden.
Nu rijden er hier meer met de immi hoge uitlaat zijn deze ook zo luidruchtig?
ik vraag dit omdat ik er over aan het denken ben om op de 72er ook zo een uitlaat aan te schaffen maar die gaat volgens mij met een ajh
rijden ik ben bang dat indien al die uitlaten zo luidruchtig zijn ik teveel aandacht vraag van die witte gestreepte golf rijders.
Gebruikersavatar
Tombo
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 18321
Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek

Re: takke herrie

Bericht door Tombo »

HJ heeft mijn oude hoge pijp, die heeft hem toen aangepast, dat ding is behoorlijk stil. Ofja, niet extreem luid :P De demper sluit niet goed af, hij had volgens mij de demper iets opgelast en weer afgevijld zodat deze goed strak afsluit
Er is zelfs een FAQ over
viewtopic.php?f=6&t=6509
fs1man
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3862
Lid geworden op: 16 okt 2008, 23:31

Re: takke herrie

Bericht door fs1man »

aah ok daar dacht ik ook aan hij valt er namelijk zo in en heeft wel ruimte.
maar ik wacht op zijn telefoontje voor mijn blokjes misschien herinnert hij zich de uitlaat nog en weet een oplossing.
Plaats reactie