Fut is er uit.

Algemene vragen en antwoorden over de FS1
Mihramoon
500km gereden
500km gereden
Berichten: 792
Lid geworden op: 29 aug 2013, 15:59
Locatie: Kruibeke

Re: Fut is er uit.

Bericht door Mihramoon »

En anders, maak ik 5juli wat foto's van Jet om het pitspoezen-topic op te vullen :wink:
Misschien helpt dat wat?! :p
fs1man
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3862
Lid geworden op: 16 okt 2008, 23:31

Re: Fut is er uit.

Bericht door fs1man »

Bestaat dat topic nog dan?
Ik kijk er vrijwel nooit.
Gebruikersavatar
Jeti
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 19340
Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05

Re: Fut is er uit.

Bericht door Jeti »

Mihramoon schreef:En anders, maak ik 5juli wat foto's van Jet om het pitspoezen-topic op te vullen :wink:

Echt niet! ;-)
Mihramoon
500km gereden
500km gereden
Berichten: 792
Lid geworden op: 29 aug 2013, 15:59
Locatie: Kruibeke

Re: Fut is er uit.

Bericht door Mihramoon »

Jeti schreef:
Mihramoon schreef:En anders, maak ik 5juli wat foto's van Jet om het pitspoezen-topic op te vullen :wink:

Echt niet! ;-)


Ik zou wel durven hoor :p
Gebruikersavatar
Jeti
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 19340
Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05

Re: Fut is er uit.

Bericht door Jeti »

Sta meestal aan de andere kant van het fototoestel
Mihramoon
500km gereden
500km gereden
Berichten: 792
Lid geworden op: 29 aug 2013, 15:59
Locatie: Kruibeke

Re: Fut is er uit.

Bericht door Mihramoon »

Jeti schreef:Sta meestal aan de andere kant van het fototoestel


Ik verdwijn altijd als ik iemand met een fototoestel zie :wink:
Gebruikersavatar
NIX
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 10770
Lid geworden op: 25 nov 2009, 15:46
Locatie: Milsbeek

Re: Fut is er uit.

Bericht door NIX »

Ik kan ook niet 5 dagen voor m'n werk op pad zijn of iedereen denkt dat het forum dood is.
pee67
5000km gereden
5000km gereden
Berichten: 5444
Lid geworden op: 06 jun 2007, 11:19
Locatie: Mieldere

Re: Fut is er uit.

Bericht door pee67 »

Mihramoon schreef:
pee67 schreef:
Mihramoon schreef:
pee67 schreef:Natuurlijk mis ik de ritjes.....gelukkig gaat het met het vrouwke wat beter, ze zal wel nooit uit de rolstoel komen, maar toch
is het wel allemaal stabiel waardoor ik ook weer eens een dag een ritje zou kunnen doen.
Dus na de verbouwing ga ik weer mee doen aan een rit.


Was die vrouw die in de zetel zat toen ik de brommer kocht jouw vrouw?


Yep, das mijn vrouwke ja :-)


Complimenten dan, ik dacht dat ze maximum 25 jaar oud was... (en jouw dochter was :oops: ) maar jij bent 46 dus ofwel ziet jouw vrouw er ontzettend goed uit ofwel heb jij een jonge geest, en daardoor een jonge vrouw. :D Of ik ben enorm slecht in leeftijden inschatten. Hoe dan ook het zijn complimenten. ^^


Judith is 10 jaar jonger als mij en ziet er idd goed uit en daarnaast ben ik jong van geest :) :wink:
fs1man
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3862
Lid geworden op: 16 okt 2008, 23:31

Re: Fut is er uit.

Bericht door fs1man »

Ik heb maar eens een ouder topic uit de mottenballen gehaald omdat het lijkt of dat het forum toch steeds vaker stil lijkt te vallen.
Het is natuurlijk al vaker gebeurd maar dan kwam er weer even een opleving maar daarna kakten het weer in.
Over de oorzaken verschillen de meningen, dat varieert van elk probleem en onderdeel is al besproken tot de saaie forum layout.
Nu is dit forum niet het enige forum waar het allemaal een beetje terug loopt dat gebeurd ook op andere forums , daarnaast mogen zestien en half jarige nu ook al met het rijbewijs beginnen dus velen slaan de brommer ervaring over waardoor er dus ook vrijwel geen nieuwe aanwas is , de leeftijd van de eerste fs1 rijders word steeds hoger , de 16 jarige die in 1969 zijn eerste fs1 beklom is nu 61.
Ook zie je vrijwel geen projecten meer voorbij komen en op marktplaats staan de laatste tijd nog maar weinig interessante onderdelen of projecten te koop.
Ik heb ook geen idee hoe ik het forum weer druk zou kunnen krijgen en het lijkt een beetje een klaagzang wat ik hier neer schrijf, maar dat is niet de bedoeling.
Ik vind het gewoon jammer dat de fut er nu echt uit lijkt te gaan, ik zelf heb geen ruimte meer voor nieuwe projecten financieel niet maar ook niet de ruimte in de schuur, het ziet er zelfs naar uit dat mijn vijfde fs1 gestaakt gaat worden.
Maar mijn huidige brommertjes verbeteren en veranderen kan natuurlijk nog wel.
Ik hoop dat ik aankomende winter toch weer wat leuke projecten hier op het forum voorbij mag zien komen die je graag wil volgen.
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
koppel
1500km gereden
1500km gereden
Berichten: 1781
Lid geworden op: 12 nov 2006, 16:22

Re: Fut is er uit.

Bericht door koppel »

ik heb nog voor 10 jaar werk staan, kom er alleen niet aan toe.

3 fs1 zijn netjes, 7 moeten nog opgebouwd worden.
Pa_Tombo
1250km gereden
1250km gereden
Berichten: 1278
Lid geworden op: 12 jun 2006, 12:00
Locatie: Nijmegen tegenover de buurman

Re: Fut is er uit.

Bericht door Pa_Tombo »

Ben ik de oudste nozem? :D
Gebruikersavatar
Dr. Bob
500km gereden
500km gereden
Berichten: 880
Lid geworden op: 23 dec 2010, 20:26
Locatie: Achterhoek

Re: Fut is er uit.

Bericht door Dr. Bob »

Over 3 weken word ik 59..... :(
Niet lullen maar poetsen!
Gebruikersavatar
dickfs1
100km gereden
100km gereden
Berichten: 234
Lid geworden op: 28 feb 2014, 22:25
Locatie: westland

Re: Fut is er uit.

Bericht door dickfs1 »

Ik ben 55 en nog bezig met mijn Kenny Roberto project bijna klaar zou wel foto's willen plaatsen maar dat lukt nog steeds niet :cry:
Qua patet orbis
Gebruikersavatar
Sjonnies
250km gereden
250km gereden
Berichten: 452
Lid geworden op: 20 dec 2009, 16:33
Locatie: Noord Holland

Re: Fut is er uit.

Bericht door Sjonnies »

dickfs1 schreef:Ik ben 55 en nog bezig met mijn Kenny Roberto project bijna klaar zou wel foto's willen plaatsen maar dat lukt nog steeds niet :cry:


Hier een kleine uitleg van plaatsen van foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding



Afbeelding

Afbeelding
carrejans
500km gereden
500km gereden
Berichten: 776
Lid geworden op: 14 sep 2007, 19:18
Locatie: Belgisch Limburg

Re: Fut is er uit.

Bericht door carrejans »

Ik denk dat jullie enkele jaren geleden gewoon veel geluk hadden dat er heel veel nieuwe fs1 liefhebbers tegelijkertijd met die hobby begonnen zijn.
Als ik bijvoorbeeld naar een Flandria forum kijk, daar is helemaal geen activiteit. In België is dat toch een populair merk.

Waarom er geen jongeren bijkomen is toch logisch: kijk naar de prijzen. Een nieuwe brommer is niet duurder.
Als je het als dagelijkse rijder wilt, dan kies je toch voor nieuw dan.

Ikzelf ben 31 en werk nu toch al een tijdje. Ik heb 1 RD en 1 FS1 en zou er graag nog een brommer bijhebben om aan te sleutelen. Maar die prijzen van fs1's zijn voor mij persoonlijk te hoog, om er zo nog eentje aan te schaffen.
En dan hoor ik toch vaak dat er "verzamelaars" zijn die nog zo'n 10 nog op te maken brommers hebben liggen. Die krijgen dat nooit meer opgemaakt, maar verkopen toch niet. Maar toch bieden zij nog steeds mee op de zoekertjes. Spijtig...
Plaats reactie