Fut is er uit.

Algemene vragen en antwoorden over de FS1
Gebruikersavatar
hans.m
1500km gereden
1500km gereden
Berichten: 1684
Lid geworden op: 29 mei 2011, 21:41
Locatie: Nijlen, België

Re: Fut is er uit.

Bericht door hans.m »

jammer want ik apprecieerde je restauraties enorm :)
doedewind
50km gereden
50km gereden
Berichten: 56
Lid geworden op: 08 okt 2008, 22:05

Re: Fut is er uit.

Bericht door doedewind »

Ik ben het met jullie eens tijdje geleden heb ik in rubriek mijn fs1 stukje geschreven over mijn 3 yamaha ""s fs1 met foto heb maar een paar reacties gehad daar is ook een fs1 p bij die ik nu in de kleuren heb en aan het in elkaar zetten ben,dan zet je niet weer zo snel een verhaaltje over je fs1 p restauratie op het forum mvg Doede Wind
Mihramoon
500km gereden
500km gereden
Berichten: 792
Lid geworden op: 29 aug 2013, 15:59
Locatie: Kruibeke

Re: Fut is er uit.

Bericht door Mihramoon »

Iemand trouwens nog iets gehoord van Saerens? Hij wou 1 maand geleden een tankje van me kopen en ik heb er sindsdien niets meer van gehoord.
the_destroyers
5000km gereden
5000km gereden
Berichten: 6744
Lid geworden op: 14 jan 2010, 20:35
Locatie: gent

Re: Fut is er uit.

Bericht door the_destroyers »

Tom is druk bezig met van alles en nog wat! ;)
pee67
5000km gereden
5000km gereden
Berichten: 5444
Lid geworden op: 06 jun 2007, 11:19
Locatie: Mieldere

Re: Fut is er uit.

Bericht door pee67 »

Idd de fut is er aardig uit ja, maar dat is al wat langer gaande dit proces.
Zelf heb ik werk zat de komende maanden met de verbouwing, maar los daarvan
valt het mij enorm op dat de nieuwkomers het allemaal erg goed weten hoe
een en ander werkt, maar er vervolgens helemaal niks van bakt en na het vragen van advies
ook nog eens ontzettend eigenwijs gaan doen en het advies ter discussie gaat stellen
omdat een neef van een oudtante iemand kent die weer gehoord heeft van de bakker dat een
postbode die destijds .......afijn jullie snappen wel waar dit heen gaat.

Ik zie dat er tegenwoordig alleen maar vragen gesteld worden hier op het forum zonder dat men zelf eens iets
uitgezocht/opgezocht heeft, het moet allemaal maar meteen en snel opgelost worden en
geduld is er niet meer bij. Mensen leven zich niet meer in, oldtimers gaat om beleving ....
Natuurlijk overdrijf ik ietwat, maar het gaat om de essentie van het verhaal.

Natuurlijk mis ik de ritjes.....gelukkig gaat het met het vrouwke wat beter, ze zal wel nooit uit de rolstoel komen, maar toch
is het wel allemaal stabiel waardoor ik ook weer eens een dag een ritje zou kunnen doen.
Dus na de verbouwing ga ik weer mee doen aan een rit.
Gebruikersavatar
Wiking
500km gereden
500km gereden
Berichten: 597
Lid geworden op: 26 jul 2013, 00:51
Locatie: Oudenbosch

Re: Fut is er uit.

Bericht door Wiking »

pee67 schreef:
Ik zie dat er tegenwoordig alleen maar vragen gesteld worden hier op het forum zonder dat men zelf eens iets
uitgezocht/opgezocht heeft, het moet allemaal maar meteen en snel opgelost worden en
geduld is er niet meer bij. Mensen leven zich niet meer in, oldtimers gaat om beleving ....
Natuurlijk overdrijf ik ietwat, maar het gaat om de essentie van het verhaal.

Natuurlijk mis ik de ritjes.....gelukkig gaat het met het vrouwke wat beter, ze zal wel nooit uit de rolstoel komen, maar toch
is het wel allemaal stabiel waardoor ik ook weer eens een dag een ritje zou kunnen doen.
Dus na de verbouwing ga ik weer mee doen aan een rit.


Dit geld niet voor iedereen maar je hebt wel gelijk en zoeken blijkt moeilijk te zijn.

Ik ben blij dat het wat beter gaat met je vrouw houden zo :)
Mihramoon
500km gereden
500km gereden
Berichten: 792
Lid geworden op: 29 aug 2013, 15:59
Locatie: Kruibeke

Re: Fut is er uit.

Bericht door Mihramoon »

pee67 schreef:Natuurlijk mis ik de ritjes.....gelukkig gaat het met het vrouwke wat beter, ze zal wel nooit uit de rolstoel komen, maar toch
is het wel allemaal stabiel waardoor ik ook weer eens een dag een ritje zou kunnen doen.
Dus na de verbouwing ga ik weer mee doen aan een rit.


Was die vrouw die in de zetel zat toen ik de brommer kocht jouw vrouw?
pee67
5000km gereden
5000km gereden
Berichten: 5444
Lid geworden op: 06 jun 2007, 11:19
Locatie: Mieldere

Re: Fut is er uit.

Bericht door pee67 »

Mihramoon schreef:
pee67 schreef:Natuurlijk mis ik de ritjes.....gelukkig gaat het met het vrouwke wat beter, ze zal wel nooit uit de rolstoel komen, maar toch
is het wel allemaal stabiel waardoor ik ook weer eens een dag een ritje zou kunnen doen.
Dus na de verbouwing ga ik weer mee doen aan een rit.


Was die vrouw die in de zetel zat toen ik de brommer kocht jouw vrouw?


Yep, das mijn vrouwke ja :-)
Mihramoon
500km gereden
500km gereden
Berichten: 792
Lid geworden op: 29 aug 2013, 15:59
Locatie: Kruibeke

Re: Fut is er uit.

Bericht door Mihramoon »

pee67 schreef:
Mihramoon schreef:
pee67 schreef:Natuurlijk mis ik de ritjes.....gelukkig gaat het met het vrouwke wat beter, ze zal wel nooit uit de rolstoel komen, maar toch
is het wel allemaal stabiel waardoor ik ook weer eens een dag een ritje zou kunnen doen.
Dus na de verbouwing ga ik weer mee doen aan een rit.


Was die vrouw die in de zetel zat toen ik de brommer kocht jouw vrouw?


Yep, das mijn vrouwke ja :-)


Complimenten dan, ik dacht dat ze maximum 25 jaar oud was... (en jouw dochter was :oops: ) maar jij bent 46 dus ofwel ziet jouw vrouw er ontzettend goed uit ofwel heb jij een jonge geest, en daardoor een jonge vrouw. :D Of ik ben enorm slecht in leeftijden inschatten. Hoe dan ook het zijn complimenten. ^^
Gebruikersavatar
Jeti
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 19340
Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05

Re: Fut is er uit.

Bericht door Jeti »

Of jij schat Peter gewoon heel oud in :lol: ;-)

Peter, tuurlijk heb jij je eigen gegronde redenen. Gezin/thuis blijft uiteraard het belangrijkste, zeker in jouw geval. Je sloperijen zien er in ieder geval goed uit ;-)

En wat betreft die jongeren / nieuwkomers : je merkt ook wel dat ze na verloop van tijd de adviezen toch wel serieus oppakken en er meer voor open staan.
Het is voor hen soms ook lastig omdat de adviezen van hun omgeving/vader/oom/etc (van de mensen die vroeger brommer reden) de adviezen van hier ook vaak tegenspreken. Daar moeten ze ook een weg in vinden. En helemaal van nul kennis hun kennis opbouwen.

En ik geef Doede ook gelijk dat hij het idee heeft dat opknapverhalen niet echt gelezen worden, laat staan dat erop gereageerd wordt. Beetje meer enthousiasme / waardering is wel op zn plaats soms (in het algemeen).
Mihramoon
500km gereden
500km gereden
Berichten: 792
Lid geworden op: 29 aug 2013, 15:59
Locatie: Kruibeke

Re: Fut is er uit.

Bericht door Mihramoon »

Jeti schreef:Of jij schat Peter gewoon heel oud in :lol: ;-)

Peter, tuurlijk heb jij je eigen gegronde redenen. Gezin/thuis blijft uiteraard het belangrijkste, zeker in jouw geval. Je sloperijen zien er in ieder geval goed uit ;-)

En wat betreft die jongeren / nieuwkomers : je merkt ook wel dat ze na verloop van tijd de adviezen toch wel serieus oppakken en er meer voor open staan.
Het is voor hen soms ook lastig omdat de adviezen van hun omgeving/vader/oom/etc (van de mensen die vroeger brommer reden) de adviezen van hier ook vaak tegenspreken. Daar moeten ze ook een weg in vinden. En helemaal van nul kennis hun kennis opbouwen.

En ik geef Doede ook gelijk dat hij het idee heeft dat opknapverhalen niet echt gelezen worden, laat staan dat erop gereageerd wordt. Beetje meer enthousiasme / waardering is wel op zn plaats soms (in het algemeen).


Peter zijn leeftijd staat op het forum :wink:

Ik hoor toch niet bij die jongeren die geen raad opvolgen he, want sorry dan

Ik zou de opknapverhalen graag lezen, maar dat is voor over 2 weken. (schoolwerk) ik zou nu eigenlijk ook moeten studeren maar m'n hersenen laten me weer eens in de steek. :p
Laars
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3738
Lid geworden op: 11 jan 2008, 14:20
Locatie: Dordrecht

Re: Fut is er uit.

Bericht door Laars »

pee67 schreef:Idd de fut is er aardig uit ja, maar dat is al wat langer gaande dit proces.
Zelf heb ik werk zat de komende maanden met de verbouwing, maar los daarvan
valt het mij enorm op dat de nieuwkomers het allemaal erg goed weten hoe
een en ander werkt, maar er vervolgens helemaal niks van bakt en na het vragen van advies
ook nog eens ontzettend eigenwijs gaan doen en het advies ter discussie gaat stellen
omdat een neef van een oudtante iemand kent die weer gehoord heeft van de bakker dat een
postbode die destijds .......afijn jullie snappen wel waar dit heen gaat.

Ik zie dat er tegenwoordig alleen maar vragen gesteld worden hier op het forum zonder dat men zelf eens iets
uitgezocht/opgezocht heeft, het moet allemaal maar meteen en snel opgelost worden en
geduld is er niet meer bij. Mensen leven zich niet meer in, oldtimers gaat om beleving ....
Natuurlijk overdrijf ik ietwat, maar het gaat om de essentie van het verhaal.

Natuurlijk mis ik de ritjes.....gelukkig gaat het met het vrouwke wat beter, ze zal wel nooit uit de rolstoel komen, maar toch
is het wel allemaal stabiel waardoor ik ook weer eens een dag een ritje zou kunnen doen.
Dus na de verbouwing ga ik weer mee doen aan een rit.



Goed om te horen dat het met de vrouw iets beter gaat :D

Gelukkig heb je nog steeds last van het FS1 virus
Hoop je snel weer eens te ontmoeten op een rit :wink:

@Doedewind: juist aanwezig zijn bij een meeting / rit geeft meer waardering voor je brom dan enkel foto's plaatsen
Probeer het een keer uit zou ik zeggen :wink:
Gebruikersavatar
eriks
2000km gereden
2000km gereden
Berichten: 2212
Lid geworden op: 08 jan 2012, 21:38

Re: Fut is er uit.

Bericht door eriks »

Peter succes met je vrouw gezin is altijd nummer 1 !!
Jens36
5000km gereden
5000km gereden
Berichten: 6140
Lid geworden op: 11 apr 2010, 20:14
Locatie: Mechelen

Re: Fut is er uit.

Bericht door Jens36 »

Mij was de stilte ook al opgevallen...
Af en toe probeer ik nog eens iets te posten maar veel reactie komt daar niet meer op. Verder sluit ik me aan bij wat er al allemaal is gezegd.
Sommige van de nieuwkomers weten het zogezegd allemaal al maar bakken er niets van, er wordt ook niet echt moeite gedaan om problemen te staven met foto's oid.
De manier waarop daar (meestal nogal kort en betweterig) op wordt gereageerd vind ik een beetje jammer. Maar ik snap wel dat sommigen hun geduld verliezen nadat een vraag 5 keer op dezelfde nonchalante manier wordt gesteld ,zonder daarna actie te ondernemen.
En tot slot de toestroom van nieuwe actieve leden, die is helemaal weg lijkt me zo.

Nu zien dat er nog wat ritjes komen, en dan tegen de winter komen er wel weer nieuwe projecten. Ik denk dat het wel weer goed komt :wink:
fs1man
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3862
Lid geworden op: 16 okt 2008, 23:31

Re: Fut is er uit.

Bericht door fs1man »

Nah vandaag is er tenminste weer wat meer gepost dat geeft hoop toch?
Plaats reactie