Fut is er uit.

Algemene vragen en antwoorden over de FS1
Pa_Tombo
1250km gereden
1250km gereden
Berichten: 1278
Lid geworden op: 12 jun 2006, 12:00
Locatie: Nijmegen tegenover de buurman

Fut is er uit.

Bericht door Pa_Tombo »

Ik heb het idee dat de vut een beetje uit het forum is. :cry:
Of zie ik het verkeerd? :?
Alles is al gezegd ,er komt niet veel andere beleving in.
Maakt niet uit.
Maar altijd dezelfde mensen. :D
Ik hoop dat jullie dit niet als negatief beschouwen. Sorry dan.
Dit forum heeft zoveel leden .
Daar zijn andere fora jaloers op. :lol:
Gebruikersavatar
hans.m
1500km gereden
1500km gereden
Berichten: 1684
Lid geworden op: 29 mei 2011, 21:41
Locatie: Nijlen, België

Re: Fut is er uit.

Bericht door hans.m »

ben het met je eens. Ook nog weinig interessante projecten om te volgen. Verder niet zo veel activiteit in het algemeen..
Gebruikersavatar
Niek de Rijcke
500km gereden
500km gereden
Berichten: 648
Lid geworden op: 22 apr 2012, 18:41
Locatie: Teneuzen
Contacteer:

Re: Fut is er uit.

Bericht door Niek de Rijcke »

Gaat met pieken en dalen, heb ik wel al gemerkt... Zal wel goed komen ;)
Gebruikersavatar
marco
Sheriff of the Posbank
Sheriff of the Posbank
Berichten: 23398
Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam

Re: Fut is er uit.

Bericht door marco »

Klopt er gebeurd weinig meer
Gebruikersavatar
Jeti
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 19340
Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05

Re: Fut is er uit.

Bericht door Jeti »

weinig projecten, weinig foto's, weinig reacties op posts/projecten
zelfs op een ritje wordt nauwelijks gereageerd, dus de fut is er niet alleen digitaal uit, en verder zijn er geen meetings meer (dus ook geen foto's om te bekijken waar mensen voor terugkomen, of een "nabespreking" van een rit)
op facebook is het fs1 gedeelte in oldtimer brommers zelfs levendiger, ook met mensen die niet op dit forum zitten. dat is sneller en makkelijker voor mensen, denk ik.

en de faq's zijn inmiddels inderdaad redelijk verzadigd en compleet, weinig nieuws meer aan te vullen qua techniek en afstelling

het terugplaatsen van de folders/part lists zal wel weer wat mensen lokken

is ook allemaal niet negatief bedoeld, gewoon een constatering en aanvulling op bovenstaande ;)

maar nu wordt het weer mooi weer, dus wellicht gaan mensen er weer op uit, maken ze leuke foto's, en kunnen ze weer vragen stellen waarom de fs1 het ineens niet meer doet :P
ginofs1
Tombo is mijn testpiloot
Tombo is mijn testpiloot
Berichten: 14482
Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
Locatie: hilversum

Re: Fut is er uit.

Bericht door ginofs1 »

lekker rustig haha, is wel eerder voorgekomen en komt van zelf weer goed.
en door het brom rijbewijs is er nauwelijks jong aanwas
Gebruikersavatar
Wiking
500km gereden
500km gereden
Berichten: 597
Lid geworden op: 26 jul 2013, 00:51
Locatie: Oudenbosch

Re: Fut is er uit.

Bericht door Wiking »

het weer word ook mooier en mensen gaan ook ander dingen doen dan achter de computer zitten ;)
Gebruikersavatar
fizzie
500km gereden
500km gereden
Berichten: 819
Lid geworden op: 14 sep 2011, 15:37

Re: Fut is er uit.

Bericht door fizzie »

Ik ben druk met veel fs1 acties bezig. Zo druk dat ik niet eens tijd maak om een foto repotage te maken .
En als ik die al had kan ik ze nergens kwijt om om op het forum te zetten. :oops:
De brommers zijn hobby. De computer noodzakelijk kwaad waar ik vaak ruzie mee heb.
Maar het valt wel op dat het minder wordt op het forum.
fs1man
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3862
Lid geworden op: 16 okt 2008, 23:31

Re: Fut is er uit.

Bericht door fs1man »

is niet alleen hier hoor ook op andere forums is het rustig het is inderdaad de verzadiging denk ik.
Ik was de afgelopen tijd ook wel eens op forums gerelateerd aan de tzr maar daar schijnt het al jaren rustig te zijn.
en of het nog aan trekt alleen de tijd kan het zeggen.
bij mijn brommers loopt het ook terug er zijn nog maar 2 p,tjes over en een tzr.
Laars
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3738
Lid geworden op: 11 jan 2008, 14:20
Locatie: Dordrecht

Re: Fut is er uit.

Bericht door Laars »

Ik heb het al eerder aangegeven dat, ondanks de vele leden, er zo weinig wordt gereageerd op meetings etc.
Het zijn altijd dezelfde paar die je tegenkomt.
Waar is de tijd van Milsbeek gebleven??

Zijn er ideeen die bijdragen aan een opleving van het forum??
Gebruikersavatar
Jeti
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 19340
Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05

Re: Fut is er uit.

Bericht door Jeti »

Ja, een centrale meeting zal denk ik wel bijdragen ;-)

Bijv marco en bonne hebben paar jaar geleden ook alles uitgezocht voor een meeting (met overnachting) bij hen in de buurt, maar daar reageerde toen ook niemand op. Dat stimuleert ook niet echt in het organiseren.
Voor vele minder actieve forumleden bleef Milsbeek het enige waarbij ze actief met het forum waren (en dat is ook prima!). We zijn nu 2 jaar later, geen idee of die nog terug te krijgen zijn bij een nieuwe meeting.
Hoewel ik het idee had dat Milsbeek ook elk jaar minder deelnemers kreeg?

Maar je zou het de mensen moeten vragen die niet meer (elke dag) het forum bezoeken.

We hebben ook veel studenten die op de middelbare school hun fs1 kregen en actief waren, en nu tijdens het studentenleven het ding achterin de schuur (bij hun ouders) hebben gemikt. En idd weinig nieuwe scholieren erbij door rijbewijs.
En de ex-studenten hebben een woning en gezin en ander leven wellicht.
Dus we moeten het geven van de 45+ers die hun hobby van vroeger weer oppakken :-P
fs1man
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3862
Lid geworden op: 16 okt 2008, 23:31

Re: Fut is er uit.

Bericht door fs1man »

Ik denk dat alles gedaan is aan de fs1 en ook alles wel zo een beetje gezegd.
er valt niets meer te ontdekken en ja Milsbeek komt niet meer terug erg jammer dat het daar verpest is.
en het is inderdaad een steeds kleiner wordend groepje dat actief is op het forum duizend leden zegt helemaal niets
als er daar negenhonderd vijfentachtig niets bijdragen.
ik denk ook dat de vernieuwing van het forum naar het zwart wit zoals het nu is en het verdwijnen van de onderschriften
het forum te zakelijk heeft gemaakt en teveel 2014.
De fs1 is een jaren 70 icoon de jaren 70 staan voor rebels en kleur maar goed alles heeft een eind en een begin behalve een cirkel
laten we hopen dat het forum toch stiekem een cirkel is.
Laars
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3738
Lid geworden op: 11 jan 2008, 14:20
Locatie: Dordrecht

Re: Fut is er uit.

Bericht door Laars »

fs1man schreef:Ik denk dat alles gedaan is aan de fs1 en ook alles wel zo een beetje gezegd.
er valt niets meer te ontdekken en ja Milsbeek komt niet meer terug erg jammer dat het daar verpest is.
en het is inderdaad een steeds kleiner wordend groepje dat actief is op het forum duizend leden zegt helemaal niets
als er daar negenhonderd vijfentachtig niets bijdragen.
ik denk ook dat de vernieuwing van het forum naar het zwart wit zoals het nu is en het verdwijnen van de onderschriften
het forum te zakelijk heeft gemaakt en teveel 2014.
De fs1 is een jaren 70 icoon de jaren 70 staan voor rebels en kleur maar goed alles heeft een eind en een begin behalve een cirkel
laten we hopen dat het forum toch stiekem een cirkel is.


Wijze woorden Jos :wink:
Gebruikersavatar
Rikkert
100km gereden
100km gereden
Berichten: 113
Lid geworden op: 03 jan 2013, 21:57
Locatie: Nijverdal

Re: Fut is er uit.

Bericht door Rikkert »

Jeti schreef:Ja, een centrale meeting zal denk ik wel bijdragen ;-)
We hebben ook veel studenten die op de middelbare school hun fs1 kregen en actief waren, en nu tijdens het studentenleven het ding achterin de schuur (bij hun ouders) hebben gemikt. En idd weinig nieuwe scholieren erbij door rijbewijs.
En de ex-studenten hebben een woning en gezin en ander leven wellicht.
Dus we moeten het geven van de 45+ers die hun hobby van vroeger weer oppakken :-P

Ik ben zo'n student, maar ik heb het ding niet achterin de schuur gemikt. Ik rijd er nog erg vaak met veel liefde op, zo ook vanavond: heerlijk. Ik heb weliswaar weinig input in het forum, maar ik lees wel erg graag mee. Ik denk dat ik daarin niet de enige ben. :wink:
Gebruikersavatar
eriks
2000km gereden
2000km gereden
Berichten: 2212
Lid geworden op: 08 jan 2012, 21:38

Re: Fut is er uit.

Bericht door eriks »

Denk dat dit komt omdat er altijd wel weer wat beterweters zijn die hebben er tenslotte al 1 gerestaureerd of hebben er wel eens 1 live gezien !

Mij zie je hier ook niet zoveel meer puur omdat ik er niet van hou hoe sommige leden mensen afblaffen hier

Voor de rest ja weinig nieuws
Plaats reactie