Fs1 Weekend 2015

Algemene vragen en antwoorden over de FS1
Laars
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3738
Lid geworden op: 11 jan 2008, 14:20
Locatie: Dordrecht

Re: Fs1 Weekend 2015

Bericht door Laars »

Jeti schreef:Proefweekendje op de camping van het voorjaar?
(of als alternatief voor de april-Maasbracht??)


Eerst maar eens het animo afwachten
Zojuist ook een post op het Engelse forum gedaan
1978 chroom 60 cc
ginofs1
Tombo is mijn testpiloot
Tombo is mijn testpiloot
Berichten: 14482
Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
Locatie: hilversum

Re: Fs1 Weekend 2015

Bericht door ginofs1 »

mooi dat er stappen worden ondernomen.
ik denk dat tom en pa tom wel een goede rit weten. anders wil ik wel met hun een rit uitzetten .
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Laars
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3738
Lid geworden op: 11 jan 2008, 14:20
Locatie: Dordrecht

Re: Fs1 Weekend 2015

Bericht door Laars »

Camping heeft positief gereageerd
We zijn van harte welkom
1978 chroom 60 cc
Gebruikersavatar
Jeti
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 19340
Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05

Re: Fs1 Weekend 2015

Bericht door Jeti »

Mooi zo
Gebruikersavatar
Tombo
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 18321
Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek

Re: Fs1 Weekend 2015

Bericht door Tombo »

Good busy Laars!
Dat specifieke stukje (ofja, ten zuiden van Groesbeek/Milsbeek) ken ik niet zo goed, maar ik wil zeker wel meehelpen begeleiden, en mss wel een rit uitzetten. De omgeving rond Groesbeek en Nijmegen ken ik goed, als b.v. wat Engelsen (niet iedereen zal daar mogelijk interesse in hebben) naar het War Cemetery in Groesbeek willen, en wat WW2 gerelateerde dingen rondom Nijmegen (Waalburg, de plek van 'de oversteek', wat monumenten) willen zien, wil ik die best op sleeptouw nemen daar naartoe
ginofs1
Tombo is mijn testpiloot
Tombo is mijn testpiloot
Berichten: 14482
Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
Locatie: hilversum

Re: Fs1 Weekend 2015

Bericht door ginofs1 »

Tombo schreef:Good busy Laars!
Dat specifieke stukje (ofja, ten zuiden van Groesbeek/Milsbeek) ken ik niet zo goed, maar ik wil zeker wel meehelpen begeleiden, en mss wel een rit uitzetten. De omgeving rond Groesbeek en Nijmegen ken ik goed, als b.v. wat Engelsen (niet iedereen zal daar mogelijk interesse in hebben) naar het War Cemetery in Groesbeek willen, en wat WW2 gerelateerde dingen rondom Nijmegen (Waalburg, de plek van 'de oversteek', wat monumenten) willen zien, wil ik die best op sleeptouw nemen daar naartoe



we kunnen met mijn auto een rit uit zetten als je dat leuk vind
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Jeti
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 19340
Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05

Re: Fs1 Weekend 2015

Bericht door Jeti »

Auto!? :shock:
fs1man
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3862
Lid geworden op: 16 okt 2008, 23:31

Re: Fs1 Weekend 2015

Bericht door fs1man »

Aah ik had niet meer op dit topic geklikt omdat ik dacht dat het toch weer maasbracht was weet niet hoe ik erbij kom
ik zal wel weer wat door elkaar gehaald hebben :oops:
Ik wilden in het voorjaar met de TZR een route gaan rijden die ik had bedacht met 2 stops een in Nijmegen en een in Gogh (Duitsland)
Dat kan ik als nog wel doen maar dat zal pas in het voorjaar zijn.
Persoonlijk ben ik meer voor april mei voor zo een grote meeting ook omdat de meeste Nederlanders wel op vakantie gaan in de periode
van eind mei tot september.
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
Gebruikersavatar
Tombo
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 18321
Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek

Re: Fs1 Weekend 2015

Bericht door Tombo »

In het voorjaar is voor die Engelsen vrij lastig, heel veel van die gasten moeten heel vroeg vrij vragen vertelden ze altijd. Verder hebben ze daar ook een hoop meetings e.d.
Gebruikersavatar
marco
Sheriff of the Posbank
Sheriff of the Posbank
Berichten: 23398
Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam

Re: Fs1 Weekend 2015

Bericht door marco »

We hebben die Engelsen toch niet nodig voor een meeting in het voorjaar ?
Yamaha Sheriff 1981
pee67
5000km gereden
5000km gereden
Berichten: 5444
Lid geworden op: 06 jun 2007, 11:19
Locatie: Mieldere

Re: Fs1 Weekend 2015

Bericht door pee67 »

Tombo schreef:In het voorjaar is voor die Engelsen vrij lastig, heel veel van die gasten moeten heel vroeg vrij vragen vertelden ze altijd. Verder hebben ze daar ook een hoop meetings e.d.


Niet voor het een of ander, maar een Holland/België meeting in het voorjaar moet toch kunnen?
Ik zou mij voor kunnen stellen dat een aantal forumleden dat zeer kunnen waarderen om en meeting onder ons
te hebben zonder de Engelse FS1 liefhebbers. Dan is iedereen ook vrij om deel te nemen aan en meeting later
in het jaar waar de Engelse FS1 liefhebbers bij zijn.
Wellicht een idee om daar een poll over te houden ...?
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
Gebruikersavatar
Tombo
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 18321
Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek

Re: Fs1 Weekend 2015

Bericht door Tombo »

Volgens mij ging het Laars er om dat hij juist een meeting voor de Engelsen wilt organiseren. Dat bedoel ik meer :shock:
Tuurlijk kan je in het voorjaar een meeting/rit organiseren, waarom niet, ik hou je niet tegen :P
Laars
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3738
Lid geworden op: 11 jan 2008, 14:20
Locatie: Dordrecht

Re: Fs1 Weekend 2015

Bericht door Laars »

Ik heb contact gehad met de Engelsen maar de voorgestelde datum is best nog wel lastig.
Tuurlijk kunnen we in het voorjaar een meeting houden maar dan verwachten we wel een betere opkomst als de laatste keren.
Het is dus ook aan jullie, ik vindt het best
1978 chroom 60 cc
Gebruikersavatar
Jeti
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 19340
Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05

Re: Fs1 Weekend 2015

Bericht door Jeti »

Aan verwachtingen heb je niets, aan aanmeldingen ook niet, is gebleken. Helaas.
Ik weet ook niet meer hoe je dit forum bij elkaar krijgt. Een ritje is niet goed genoeg blijkbaar. Iedereen vindt alles leuk, maar ieder heeft zijn reden om niet te gaan; er is altijd wat ('gegrond' en wat minder 'gegrond', naar mijn idee). En als de een niet komt, volgt de ander etc., zo blijven er steeds minder over. Na 5 ritten/meetings stop ik er geen energie meer in. Afgelopen keer heeft 1 rijder via het forum opgeleverd, en 8 mensen die niet zij komen opdagen of op het laatste moment hebben afgezegd. Daar doe ik het niet voor, dan kan ik net zo goed (beter..) gewoon met vrienden een ritje gaan rijden, waar dan ook. En dat doen we dan ook.

De facebook rit meeting bij Jens was super met een super opkomst. Rond de 10 FS1rijders/forumleden. Met vooral Belgen en 4 Nederlandse FS1-rijders.

Wellicht dat iets centraler in NL iets helpt (ipv Limburg), vooral voor de mensen die gewoon alleen de rit mee willen rijden + evt bbq. Zulke gasten waren er ook altijd veel in Milsbeek.

Maar goed, er wordt hier al jarenlang geëvalueerd en vanalles besproken (sinds milsbeek stop), maar het lijkt niet te herleven.

Ik waardeer het erg dat er nu weer pogingen worden gedaan en hoop oprecht dat het weer gaat herleven! Maar zou er geen verwachtingen op plakken.
bajaboy
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 4203
Lid geworden op: 17 mar 2011, 22:37
Locatie: almere(vh hilversum)
Contacteer:

Re: Fs1 Weekend 2015

Bericht door bajaboy »

:oops: :cry:

volgen mij staat en hangt een forum aan elkaar door leden .we zijn geen club en als je niets onderneemt kan er nooit iets ontstaan en is het niet zo dat 9 van de 10 x de zelfde mensen zich geroepen voelen naar een meeting te gaan?
petje af dat laars het toch maar weer probeert en is het niet zo dat als me ouders het niet geprobeerd hadden ik er niet was??
PETJE AF nogmaals voor het weer opzetten laars.
Laatst gewijzigd door bajaboy op 10 dec 2014, 21:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie