Fs1 Weekend 2015

Algemene vragen en antwoorden over de FS1
Laars
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3738
Lid geworden op: 11 jan 2008, 14:20
Locatie: Dordrecht

Re: Fs1 Weekend 2015

Bericht door Laars »

Mooie rake woorden Jet
Maar...we geven de moed (nog) niet op
1978 chroom 60 cc
ginofs1
Tombo is mijn testpiloot
Tombo is mijn testpiloot
Berichten: 14482
Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
Locatie: hilversum

Re: Fs1 Weekend 2015

Bericht door ginofs1 »

Laars schreef:Ik heb contact gehad met de Engelsen maar de voorgestelde datum is best nog wel lastig.
Tuurlijk kunnen we in het voorjaar een meeting houden maar dan verwachten we wel een betere opkomst als de laatste keren.
Het is dus ook aan jullie, ik vindt het best


is er al wel een datum wat de engelsen schikt ?
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Laars
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3738
Lid geworden op: 11 jan 2008, 14:20
Locatie: Dordrecht

Re: Fs1 Weekend 2015

Bericht door Laars »

ginofs1 schreef:
Laars schreef:Ik heb contact gehad met de Engelsen maar de voorgestelde datum is best nog wel lastig.
Tuurlijk kunnen we in het voorjaar een meeting houden maar dan verwachten we wel een betere opkomst als de laatste keren.
Het is dus ook aan jullie, ik vindt het best


is er al wel een datum wat de engelsen schikt ?


Komt nog
1978 chroom 60 cc
Laars
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3738
Lid geworden op: 11 jan 2008, 14:20
Locatie: Dordrecht

Re: Fs1 Weekend 2015

Bericht door Laars »

bajaboy schreef::oops: :cry:

volgen mij staat en hangt een forum aan elkaar door leden .we zijn geen club en als je niets onderneemt kan er nooit iets ontstaan en is het niet zo dat 9 van de 10 x de zelfde mensen zich geroepen voelen naar een meeting te gaan?
petje af dat laars het toch maar weer probeert en is het niet zo dat als me ouders het niet geprobeerd hadden ik er niet was??
PETJE AF nogmaals voor het weer opzetten laars.


Thnxz Edje
Ik probeer ook maar wat
1978 chroom 60 cc
Gebruikersavatar
Jeti
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 19340
Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05

Re: Fs1 Weekend 2015

Bericht door Jeti »

Laars schreef:Mooie rake woorden Jet
Maar...we geven de moed (nog) niet op

:baas:
Niels
Site Admin
Site Admin
Berichten: 11133
Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
Locatie: Den Haag

Re: Fs1 Weekend 2015

Bericht door Niels »

Jeti schreef:Aan verwachtingen heb je niets, aan aanmeldingen ook niet, is gebleken. Helaas.
Ik weet ook niet meer hoe je dit forum bij elkaar krijgt. Een ritje is niet goed genoeg blijkbaar. Iedereen vindt alles leuk, maar ieder heeft zijn reden om niet te gaan; er is altijd wat ('gegrond' en wat minder 'gegrond', naar mijn idee). En als de een niet komt, volgt de ander etc., zo blijven er steeds minder over. Na 5 ritten/meetings stop ik er geen energie meer in. Afgelopen keer heeft 1 rijder via het forum opgeleverd, en 8 mensen die niet zij komen opdagen of op het laatste moment hebben afgezegd. Daar doe ik het niet voor, dan kan ik net zo goed (beter..) gewoon met vrienden een ritje gaan rijden, waar dan ook. En dat doen we dan ook.

De facebook rit meeting bij Jens was super met een super opkomst. Rond de 10 FS1rijders/forumleden. Met vooral Belgen en 4 Nederlandse FS1-rijders.

Wellicht dat iets centraler in NL iets helpt (ipv Limburg), vooral voor de mensen die gewoon alleen de rit mee willen rijden + evt bbq. Zulke gasten waren er ook altijd veel in Milsbeek.

Maar goed, er wordt hier al jarenlang geëvalueerd en vanalles besproken (sinds milsbeek stop), maar het lijkt niet te herleven.

Ik waardeer het erg dat er nu weer pogingen worden gedaan en hoop oprecht dat het weer gaat herleven! Maar zou er geen verwachtingen op plakken.


Ik kan die ervaring delen.
Ook met Milsbeek waren er afmeldingen en mensen die niet kwamen opdagen.
Het verschil daar was ook wel dat mensen als Tom en ikzelf toen nog niet werkten en veel tijd hadden voor de organisatie van de rit/meeting.

Afgezien van dat we niet meer op de camping in Milsbeek kunnen komen en dat ik begin volgend jaar weer naar Nederland verhuis met alles wat daarbij komt kijken heb ik in de organisatie ook niet veel zin meer.
Een meeting organiseren is leuk om te doen en vooral het bij elkaar brengen van mensen is een mooi doel, maar de tijd en moeite die je erin steekt ziet niemand.
De dingen waarover wat te zeuren valt, krijg je daarentegen direct over je heen (is ook zo met het forum).
Laars
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3738
Lid geworden op: 11 jan 2008, 14:20
Locatie: Dordrecht

Re: Fs1 Weekend 2015

Bericht door Laars »

woers schreef:
Laars schreef:Dit moet weer HET treffen worden van dit forum!


Dan moeten de Belgen ook vertegenwoordigd zijn!


Woers

Bij deze ben jij gebombardeerd als intermediair voor onze Belgische vrienden :wink:
Zorg dat jullie in grote getalen aanwezig zijn.
1978 chroom 60 cc
Laars
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3738
Lid geworden op: 11 jan 2008, 14:20
Locatie: Dordrecht

Re: Fs1 Weekend 2015

Bericht door Laars »

ginofs1 schreef:
Laars schreef:Ik heb contact gehad met de Engelsen maar de voorgestelde datum is best nog wel lastig.
Tuurlijk kunnen we in het voorjaar een meeting houden maar dan verwachten we wel een betere opkomst als de laatste keren.
Het is dus ook aan jullie, ik vindt het best


is er al wel een datum wat de engelsen schikt ?


Heb de meeting kalender van de Engelsen bestudeerd. (daar kunnen wij best jaloers op zijn!)
Gezien onze vakantie periode (juli-augustus) blijft er over:
Eind september en heel misschien in eind juni.
We wachten even definitieve data 's af.
Mogelijk dat we met onze eigen club eerder kunnen gaan. Dat hangt ook van jullie af.
1978 chroom 60 cc
Gebruikersavatar
gklijnhout
250km gereden
250km gereden
Berichten: 305
Lid geworden op: 03 jul 2011, 18:58
Locatie: Duiven

Re: Fs1 Weekend 2015

Bericht door gklijnhout »

Ik vindt het top dat er een aantal leden zijn die tijd en energie stoppen in het organiseren van dit soort evenementen mocht het zo zijn dat jullie centraler in Nederland iets zoeken dan kan ik Arnhem adviseren noordelijk van Arnhem heb je een aantal grote en ook kleine campings daarbij kan je heel makkelijk op de bv de veluwe komen of dat wat ik zelf altijd een leuke rit vindt de Postbank hier heb je heel veel bochten en behoorlijke klim en afdalingen voor een FS1 een leuke uitdaging.
Wat een Camping betreft daar kan ik jullie bij helpen ik heb daar redelijk wat contacten die mogelijk open staan voor dit soort evenementen.

Gert
Laars
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3738
Lid geworden op: 11 jan 2008, 14:20
Locatie: Dordrecht

Re: Fs1 Weekend 2015

Bericht door Laars »

gklijnhout schreef:Ik vindt het top dat er een aantal leden zijn die tijd en energie stoppen in het organiseren van dit soort evenementen mocht het zo zijn dat jullie centraler in Nederland iets zoeken dan kan ik Arnhem adviseren noordelijk van Arnhem heb je een aantal grote en ook kleine campings daarbij kan je heel makkelijk op de bv de veluwe komen of dat wat ik zelf altijd een leuke rit vindt de Postbank hier heb je heel veel bochten en behoorlijke klim en afdalingen voor een FS1 een leuke uitdaging.
Wat een Camping betreft daar kan ik jullie bij helpen ik heb daar redelijk wat contacten die mogelijk open staan voor dit soort evenementen.

Gert


Top!
We houden contact
1978 chroom 60 cc
woers
1000km gereden
1000km gereden
Berichten: 1025
Lid geworden op: 17 mei 2012, 21:57
Locatie: Belgie Zaventem

Re: Fs1 Weekend 2015

Bericht door woers »

Laars schreef:
woers schreef:
Laars schreef:Dit moet weer HET treffen worden van dit forum!


Dan moeten de Belgen ook vertegenwoordigd zijn!


Woers

Bij deze ben jij gebombardeerd als intermediair voor onze Belgische vrienden :wink:
Zorg dat jullie in grote getalen aanwezig zijn.



Laars, ik wil dit gerust proberen en ik zal zeker mijn best doen! Alleen nog eens nadenken over hoe we dat gaan aanpakken ... :D Houd mij zeker op de hoogte over de data's enzoverder! :wink:
Yamaha Sheriff '81
Yamaha F5B '69
Yamaha RD50mx Project '82
Yamaha Chappy '84
Laars
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3738
Lid geworden op: 11 jan 2008, 14:20
Locatie: Dordrecht

Re: Fs1 Weekend 2015

Bericht door Laars »

Kemphanen, topic niet vern..ken aub :wink:
1978 chroom 60 cc
ginofs1
Tombo is mijn testpiloot
Tombo is mijn testpiloot
Berichten: 14482
Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
Locatie: hilversum

Re: Fs1 Weekend 2015

Bericht door ginofs1 »

Laars schreef:Kemphanen, topic niet vern..ken aub :wink:



even opgeruimd :wink:
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie