Overweeg.

Algemene vragen en antwoorden over de FS1
Pa_Tombo
1250km gereden
1250km gereden
Berichten: 1278
Lid geworden op: 12 jun 2006, 12:00
Locatie: Nijmegen tegenover de buurman

Re: Overweeg.

Bericht door Pa_Tombo »

HotWheels schreef:Of heeft ie zich opnieuw bedacht :roll:

:D :D
fs1man
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3862
Lid geworden op: 16 okt 2008, 23:31

Re: Overweeg.

Bericht door fs1man »

nee advertentie is verwijderd , ze willen dat ik de advertentie bij complete brommers plaats.
maar dat lijkt me niet juist omdat ze niet lopen momenteel en toch grotendeels in onderdelen zijn.
ik heb hem herplaatst met een gewijzigde tekst en wat andere foto,s misschien blijft hij nu langer staan :lol:
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
fs1man
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3862
Lid geworden op: 16 okt 2008, 23:31

Re: Overweeg.

Bericht door fs1man »

En weer is de advertentie weg , blijkbaar moet ik ze uit elkaar halen en op een tafel leggen en dan fotos maken
Misschien doe ik dat wel hahaha.
ze staan nu op speurders.
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
Gebruikersavatar
NIX
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 10771
Lid geworden op: 25 nov 2009, 15:46
Locatie: Milsbeek

Re: Overweeg.

Bericht door NIX »

Ik ben ook al een tijdje klaar met MP.
Kijk eerst even in de FAQ.
Gebruikersavatar
Jeti
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 19340
Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05

Re: Overweeg.

Bericht door Jeti »

Beginnen met een foto van een onderdeel helpt ook wel eens

En duidelijke titel dat het om onderdelen gaat. Weet niet wat je had staan?
fs1man
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3862
Lid geworden op: 16 okt 2008, 23:31

Re: Overweeg.

Bericht door fs1man »

Ik had verschillende foto,s van losse onderdelen er bij staan en ook als titel Yamaha FS1 P onderdelen
en in de tekst kwam het ook nog eens terug.
Maar ik kreeg vanmorgen al een uur na de plaatsing een bod van 99990000 je kent het wel gewoon van een kwalletje
die noemde zich al verkeerd geplaatst die heeft natuurlijk zitten mekkeren naar marktplaats.
Marktplaats is alleen maar op winst uit en wil het liefst van de gratis advertenties af op deze manier treiteren ze dan.
De advertentie staat nu dus op speurders dat is zowieso gratis.
ik blijf het wel vreemd vinden dat speurders zoveel minder gekeken word dan marktplaats.
ik wacht wel af worden ze verkocht is dat mooi verkoop ik ze niet wel jammer dan maar nog geen man verloren.
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
Gebruikersavatar
Jeti
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 19340
Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05

Re: Overweeg.

Bericht door Jeti »

Nou ja. Op speurders staat minder dus kijken er minder mensen waardoor er weer minder geadverteerd wordt. Speurders was gewoon net te laat.
En ze hebben geen app, die is van marktplaats best goed. Dat is je ondergang in deze tijd.
Gebruikersavatar
HotWheels
500km gereden
500km gereden
Berichten: 869
Lid geworden op: 31 okt 2008, 19:31
Locatie: Lochristi (België)

Re: Overweeg.

Bericht door HotWheels »

Als ze toch grotendeels al uit elkaar liggen, dan is het toch een kleine moeite om foto's te plaatsen van de reeds losse onderdelen?
Als dat de MP policy is om gratis te kunnen adverteren .. geen probleem toch in dit geval?
Volledig in losse onderdelen die men als complete bromfiets(en) aanbiedt, (groten)deels los of aan elkaar, of complete bromfietsen die men in losse onderdelen aanbiedt, het doet me denken aan een halfvol of halfleeg glas, is allemaal niet meer of minder, maar MP blijft (en terecht) de spelregels bepalen :|
Is op dit forum niet anders toch :wink:
bajaboy
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 4203
Lid geworden op: 17 mar 2011, 22:37
Locatie: almere(vh hilversum)
Contacteer:

Re: Overweeg.

Bericht door bajaboy »

WAT JE VERKOOPT BEN JE KWIJT. WAT JE OVER HOUD IS SPIJT. :D :D :D
fs1man
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3862
Lid geworden op: 16 okt 2008, 23:31

Re: Overweeg.

Bericht door fs1man »

HotWheels schreef:Als ze toch grotendeels al uit elkaar liggen, dan is het toch een kleine moeite om foto's te plaatsen van de reeds losse onderdelen?
Als dat de MP policy is om gratis te kunnen adverteren .. geen probleem toch in dit geval?
Volledig in losse onderdelen die men als complete bromfiets(en) aanbiedt, (groten)deels los of aan elkaar, of complete bromfietsen die men in losse onderdelen aanbiedt, het doet me denken aan een halfvol of halfleeg glas, is allemaal niet meer of minder, maar MP blijft (en terecht) de spelregels bepalen :|
Is op dit forum niet anders toch :wink:


Ik had foto,s die nu op andere advertentie sites staan geplaatst maar ook de losse onderdeel foto,s het stond ook duidelijk in de tekst en de advertentie titel.
wat jou eerste regel betreft heb ik daar dus aan voldaan zou je denken.
Ik ben het met je eens dat een complete brommer in onderdelen aanbieden vraag tekens op roept maar het blijven wel losse onderdelen.
Dat er regeltjes zijn is ook geen probleem alleen moet je er dan wel mensen op zetten die verstand van zaken hebben.
een ander voorbeeld wielen zijn toch echt een onderdeel van een auto, nu kun je elk onderdeel gratis aan bieden maar wielen moet je betalen.
Een ander voorbeeld ik bied een onderdeel aan voor 15 euro nu kan ik er een blik vanger van maken alleen betaal je daar in auto onderdelen 58 euro voor
deze keuze is dan wel vrij maar doe je het niet dan sta je gelijk al ergens na pagina 15.
kies je hiervoor dan kost je onderdeel van 15 euro ineens al 75 euro tel daar eventueel verzenden bij op dan zit het al snel op 82 euro.
Geloof mij maar Marktplaats wil gewoon af van gratis adverteren.
Maar goed wat is tegenwoordig nog wel gratis :mrgreen:

Baja: Wat je zegt klopt helemaal dit is de eerste keer dat ik probeer wat van het stil staande spul te verkopen in de prijs zit wel wat ruimte maar beur ik niet wat ik
voor ogen heb, dan gaat het waarschijnlijk in kratten of dozen naar zolder.
Daar ligt het droog en verwarmd, ongebruikt in de schuur staan worden ze zeker niet beter van.
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
fs1man
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3862
Lid geworden op: 16 okt 2008, 23:31

Re: Overweeg.

Bericht door fs1man »

Bij speurders hebben ze wel verstand van zaken, daar had ik de advertentie door dat marktplaats gedoe maar wel bij brommers gezet.
Zojuist krijg ik een mail van speurders dat ze het verplaatst hebben naar onderdelen brommers.
Wie is er nu gek mp of speurders :mrgreen:
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
woers
1000km gereden
1000km gereden
Berichten: 1025
Lid geworden op: 17 mei 2012, 21:57
Locatie: Belgie Zaventem

Re: Overweeg.

Bericht door woers »

En als je het op markplaats en kapaza ook zet? Er zijn Belgen genoeg die zo zot zijn om heel Nederland door te rijden! :lol:
Yamaha Sheriff '81
Yamaha F5B '69
Yamaha RD50mx Project '82
Yamaha Chappy '84
Mihramoon
500km gereden
500km gereden
Berichten: 792
Lid geworden op: 29 aug 2013, 15:59
Locatie: Kruibeke

Re: Overweeg.

Bericht door Mihramoon »

woers schreef:En als je het op markplaats en kapaza ook zet? Er zijn Belgen genoeg die zo zot zijn om heel Nederland door te rijden! :lol:


Danku... :roll:
Gebruikersavatar
gklijnhout
250km gereden
250km gereden
Berichten: 305
Lid geworden op: 03 jul 2011, 18:58
Locatie: Duiven

Re: Overweeg.

Bericht door gklijnhout »

fs1man schreef:Ik had verschillende foto,s van losse onderdelen er bij staan en ook als titel Yamaha FS1 P onderdelen
en in de tekst kwam het ook nog eens terug.
Maar ik kreeg vanmorgen al een uur na de plaatsing een bod van 99990000 je kent het wel gewoon van een kwalletje
die noemde zich al verkeerd geplaatst die heeft natuurlijk zitten mekkeren naar marktplaats.
Marktplaats is alleen maar op winst uit en wil het liefst van de gratis advertenties af op deze manier treiteren ze dan.
De advertentie staat nu dus op speurders dat is zowieso gratis.
ik blijf het wel vreemd vinden dat speurders zoveel minder gekeken word dan marktplaats.
ik wacht wel af worden ze verkocht is dat mooi verkoop ik ze niet wel jammer dan maar nog geen man verloren.



Je noemt deze persoon een kwalletje dat wat ik nog heilig vindt uitgedrukt, er is binnen onze natie inderdaad een persoon aanwezig welke kennelijk niets te doen heeft daarbij op al de met name Yamaha advertentie`s waar hij of zij het niet mee eens is van deze misselijk makende biedingen doet daarbij uiteenlopende namen als verkeerd geplaatst of rotzooi gebruikt.
Wat de beweegreden is snap ik niet helemaal maar zorgt er wel voor dat mensen die normaal willen bieden dat niet kunnen en voor de verkoper een vaak lastige situatie maakt verwijderen van zijn bod heeft namelijk geen zin hij of zij zet er binnen een paar minuten weer een nieuw bod bij.
Laatste keer heb ik een mail naar Marktplaats gestuurd welke binnen 1 uur was beantwoord en deze bieder was geblokkeerd.

Kom je dit dus tegen laat het Marktplaats weten bij voldoende klachten kunnen zij buiten de zoals zij noemen gepaste maatregelen zijn ip blokkeren.

Gert.
Plaats reactie