Overweeg.

Algemene vragen en antwoorden over de FS1
fs1man
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3862
Lid geworden op: 16 okt 2008, 23:31

Overweeg.

Bericht door fs1man »

Ik ben aan het overwegen te stoppen met de fs1 hobby en alles te koop aan te bieden in een koop.
De vraag is alleen wat is het allemaal waard het zijn een 69er fs1 een 70er fs1 en een 72er fs1 en een 74er 378
ze zijn vrijwel allemaal compleet maar slechts een heeft er een kenteken.
ze staan momenteel niet allemaal in elkaar maar dat is ook niet erg omdat het nog een overweging is.
Misschien dat ik er eentje hou omdat ik vrijwel zeker spijt van ga krijgen, maar gezien de ontwikkelingen van mijn gezondheid
kan ik ze niet allemaal rijdend houden een dag sleutelen betekent de rest van de week rustig aan doen.
elke fs1 is oud en er regelmatig aan sleutelen daar ontkom je niet aan vandaar dat ik deze verkoop toch aan het overwegen ben.
Ik weet natuurlijk wat het me allemaal ongeveer gekost heeft en ook dat ik dat niet ga terug beuren als ik verkoop wil ik alles in een koop kwijt.
De meeste weten wel wat ik ongeveer heb anders even de topic mijn p,tjes door kijken.
maar laat maar eens horen wat oude fs1,tjes momenteel doen in euro,s :wink:
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
Gebruikersavatar
Patrick
100km gereden
100km gereden
Berichten: 193
Lid geworden op: 12 jul 2014, 12:01
Locatie: Onder de rook van Rotterdam
Contacteer:

Re: Overweeg.

Bericht door Patrick »

Jammer over de hobby , maar ik zie het als een taxatie je wilt even weten wat alles op kan brengen nou vraag ik aan u zet eens richt prijzen neer mogelijk gaat dit sneller.
Ben wel erg benieuwd in je spullen en mogelijk zeg ik gelijk deal.
Kom maar op met foto's en prijzen.
Greets
Patrick
cq. net aan het inrijden ..lol
Orange / witje
Street 5bak
2F2
2RU
Gebruikersavatar
Jeti
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 19340
Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05

Re: Overweeg.

Bericht door Jeti »

Alweer? ;)

Maar ik begrijp de ontwikkelingen hoor.

Mijn advies blijft:
eentje goed in orde maken, rijden en onderhouden.
En de rest achterin onderop in de schuur of op zolder. Jij hebt er momenteel nog veel te veel plezier/interesse van om onderdelen te sprokkelen (ook in eigen voorraad) en toch dingen heel of half in elkaar te zetten.
Jouw voorraad/brommers in onderdelen is en blijft onvervangbaar. Zeker omdat je het naar eigen stijl bij elkaar hebt gesprokkeld.

Wegdoen kan altijd nog. Of desnoods eerst beginnen met eentje (in onderdelen) wegdoen en dan kun je altijd nog verder kijken.
Het hoeft niet zo rigoureus meteen. Dan weet je zeker dat je spijt krijgt.

En als het om zoveel mogelijk geld gaat, moet je de onderdelen los op marktplaats zetten en naar Engeland en Denemarken versturen ;)
Kost wel wat meer tijd om het los te verkopen, maar gaat je wel heel veel meer opleveren (dubbele zou me niets verbazen).
Pa_Tombo
1250km gereden
1250km gereden
Berichten: 1278
Lid geworden op: 12 jun 2006, 12:00
Locatie: Nijmegen tegenover de buurman

Re: Overweeg.

Bericht door Pa_Tombo »

Jos.
Ik val gelijk met de deur in huis.
Je bent wel wispelturig.
Veranderd regelmatig. :D
Ik bedoel dit zeer zeker niet verkeerd.
Anders verkoop de zooi ,en maak een goede.
Gebruikersavatar
jimf98
500km gereden
500km gereden
Berichten: 896
Lid geworden op: 10 jan 2014, 12:23
Locatie: Amsterdam

Re: Overweeg.

Bericht door jimf98 »

Jeti schreef:Mijn advies blijft:
eentje goed in orde maken, rijden en onderhouden.
En de rest achterin onderop in de schuur of op zolder. Jij hebt er momenteel nog veel te veel plezier/interesse van om onderdelen te sprokkelen (ook in eigen voorraad) en toch dingen heel of half in elkaar te zetten.
Jouw voorraad/brommers in onderdelen is en blijft onvervangbaar. Zeker omdat je het naar eigen stijl bij elkaar hebt gesprokkeld.

Wegdoen kan altijd nog. Of desnoods eerst beginnen met eentje (in onderdelen) wegdoen en dan kun je altijd nog verder kijken.
Het hoeft niet zo rigoureus meteen. Dan weet je zeker dat je spijt krijgt.

Ben ik het ook mee eens. Sowieso een houden en top rijklaar maken en misschien nog een voor onderdelen.
Je kan als je het echt wil denk ik beter met 1 verkopen beginnen, alles wegdoen is meteen zo heftig!
fs1man
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3862
Lid geworden op: 16 okt 2008, 23:31

Re: Overweeg.

Bericht door fs1man »

Nou alles verkopen ben ik nog niet eerder van plan geweest , wel een paar keer plannen bij moeten stellen over de uitvoeringen.
Ik bouw graag en ja het verzamelen was ook leuk, maar er komt een moment dat je er een keer klaar mee wil zijn en alleen maar
willen rijden.
Maar of ik er nu een heb of 3 het is er altijd maar een geweest die liep , afgelopen seizoen was er zelfs niet een die het fatsoenlijk deed.
Maar alles weg doen is wat te extreem denk ik dus ik houd er een, met wat reserve onderdelen die moeilijker te krijgen zijn zoals een 3.00 achterband bijvoorbeeld.
De rest mag weg in een partij dan kan de koper kijken of hij/zij de boel gaat opbouwen of de onderdelen los gaat verkopen.
Het zal voor die mij kennen niet moeilijk zijn te raden welke fs1 blijft juist ja de chromen :mrgreen:
die moet dan wel probleemloos gaan lopen de rest mag dan weg voor 3500 euro ik leg er dan nog wel op toe maar ja hobby,s kosten nu eenmaal geld.
In onderdelen zal waarschijnlijk meer op brengen maar ook langer duren en de meer gangbare delen blijf je dan meestal mee zitten vandaar een koop.
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
ginofs1
Tombo is mijn testpiloot
Tombo is mijn testpiloot
Berichten: 14482
Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
Locatie: hilversum

Re: Overweeg.

Bericht door ginofs1 »

jos er in maar een fs1 met een kenteken of heb ik dat mis
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
fs1man
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3862
Lid geworden op: 16 okt 2008, 23:31

Re: Overweeg.

Bericht door fs1man »

ginofs1 schreef:jos er in maar een fs1 met een kenteken of heb ik dat mis

Dat klopt Gino.
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
fs1man
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3862
Lid geworden op: 16 okt 2008, 23:31

Re: Overweeg.

Bericht door fs1man »

fs1man schreef:Nou alles verkopen ben ik nog niet eerder van plan geweest , wel een paar keer plannen bij moeten stellen over de uitvoeringen.
Ik bouw graag en ja het verzamelen was ook leuk, maar er komt een moment dat je er een keer klaar mee wil zijn en alleen maar
willen rijden.
Maar of ik er nu een heb of 3 het is er altijd maar een geweest die liep , afgelopen seizoen was er zelfs niet een die het fatsoenlijk deed.
Maar alles weg doen is wat te extreem denk ik dus ik houd er een, met wat reserve onderdelen die moeilijker te krijgen zijn zoals een 3.00 achterband bijvoorbeeld.
De rest mag weg in een partij dan kan de koper kijken of hij/zij de boel gaat opbouwen of de onderdelen los gaat verkopen.
Het zal voor die mij kennen niet moeilijk zijn te raden welke fs1 blijft juist ja de chromen :mrgreen:
die moet dan wel probleemloos gaan lopen de rest mag dan weg voor 3500 euro ik leg er dan nog wel op toe maar ja hobby,s kosten nu eenmaal geld.
In onderdelen zal waarschijnlijk meer op brengen maar ook langer duren en de meer gangbare delen blijf je dan meestal mee zitten vandaar een koop.


uhm die 3500 moet natuurlijk 2500 zijn zonder die chromen iets te vlot getypt :mrgreen:
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
Gebruikersavatar
HotWheels
500km gereden
500km gereden
Berichten: 869
Lid geworden op: 31 okt 2008, 19:31
Locatie: Lochristi (België)

Re: Overweeg.

Bericht door HotWheels »

voor 2 niet lopende en zonder kenteken bedoel je 1500 niet jos ? :mrgreen:
Gebruikersavatar
Dr. Bob
500km gereden
500km gereden
Berichten: 880
Lid geworden op: 23 dec 2010, 20:26
Locatie: Achterhoek

Re: Overweeg.

Bericht door Dr. Bob »

fs1man schreef:Ik ben aan het overwegen te stoppen met de fs1 hobby en alles te koop aan te bieden in een koop.
De vraag is alleen wat is het allemaal waard het zijn een 69er fs1 een 70er fs1 en een 72er fs1 en een 74er 378

ze zijn vrijwel allemaal compleet maar slechts een heeft er een kenteken.
ze staan momenteel niet allemaal in elkaar maar dat is ook niet erg omdat het nog een overweging is.
Misschien dat ik er eentje hou omdat ik vrijwel zeker spijt van ga krijgen, maar gezien de ontwikkelingen van mijn gezondheid
kan ik ze niet allemaal rijdend houden een dag sleutelen betekent de rest van de week rustig aan doen.
elke fs1 is oud en er regelmatig aan sleutelen daar ontkom je niet aan vandaar dat ik deze verkoop toch aan het overwegen ben.
Ik weet natuurlijk wat het me allemaal ongeveer gekost heeft en ook dat ik dat niet ga terug beuren als ik verkoop wil ik alles in een koop kwijt.
De meeste weten wel wat ik ongeveer heb anders even de topic mijn p,tjes door kijken.
maar laat maar eens horen wat oude fs1,tjes momenteel doen in euro,s :wink: [/b]


Volgens mij heb je het over 3 niet lopende Fs1's zonder kenteken, 2 behoren wel tot de meest gezochte bouwjaren!
Matching nummers Jos?

Ik heb er helaas geen plek meer voor :cry:
Niet lullen maar poetsen!
pee67
5000km gereden
5000km gereden
Berichten: 5444
Lid geworden op: 06 jun 2007, 11:19
Locatie: Mieldere

Re: Overweeg.

Bericht door pee67 »

Tijd om bij te gaan bouwen Bob ....
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
ginofs1
Tombo is mijn testpiloot
Tombo is mijn testpiloot
Berichten: 14482
Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
Locatie: hilversum

Re: Overweeg.

Bericht door ginofs1 »

pee67 schreef:Tijd om bij te gaan bouwen Bob ....


de boel onderkelderen, ik wil wel een mooie prijs maken :wink:
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Dr. Bob
500km gereden
500km gereden
Berichten: 880
Lid geworden op: 23 dec 2010, 20:26
Locatie: Achterhoek

Re: Overweeg.

Bericht door Dr. Bob »

Een kelder onder een kelder wordt dat dan :D

Volgens mij heeft Jos ze al verkocht, de advertentie is al van MP af :o
Niet lullen maar poetsen!
Gebruikersavatar
HotWheels
500km gereden
500km gereden
Berichten: 869
Lid geworden op: 31 okt 2008, 19:31
Locatie: Lochristi (België)

Re: Overweeg.

Bericht door HotWheels »

Of heeft ie zich opnieuw bedacht :roll:
Plaats reactie