FS1 1969 ; welke uitlaat en welk achterlicht

Algemene vragen en antwoorden over de FS1
Gebruikersavatar
eriks
2000km gereden
2000km gereden
Berichten: 2212
Lid geworden op: 08 jan 2012, 21:38

Re: FS1 1969 ; welke uitlaat en welk achterlicht

Bericht door eriks »

TMI maakte voor vele merken uitlaten .... vooral Nederlandse merken die vind je nog wel

Degene die erop zat bij vondst werden ze ook mee gemonteerd ! Heb er ook zo 2 gehad met exact dezelfde uitlaat
Carl
50km gereden
50km gereden
Berichten: 51
Lid geworden op: 15 sep 2016, 02:48

Re: FS1 1969 ; welke uitlaat en welk achterlicht

Bericht door Carl »

eriks schreef:TMI maakte voor vele merken uitlaten .... vooral Nederlandse merken die vind je nog wel

Degene die erop zat bij vondst werden ze ook mee gemonteerd ! Heb er ook zo 2 gehad met exact dezelfde uitlaat

Bedankt voor de Informatie! Weet je misschien ook of er verschillende versies spanninga achterlichten zijn gemonteerd? Ik kwam namelijk laatst een Spanninga achterlicht op een origineel achterspatbord tegen, die je veel op Puch tegenkomt. Gelet op de afdruk op het spatbord leek het erop dat die er vanaf het begin had opgezeten

Verstuurd vanaf mijn SM-T810 met Tapatalk
Gebruikersavatar
eriks
2000km gereden
2000km gereden
Berichten: 2212
Lid geworden op: 08 jan 2012, 21:38

Re: FS1 1969 ; welke uitlaat en welk achterlicht

Bericht door eriks »

De spanninga van FS1 is anders als die van Puch bij mij weten maar 1 spanninga voor FS1 is ook maar een klein jaartje geweest trouwens
Gebruikersavatar
Cheesehead
100km gereden
100km gereden
Berichten: 117
Lid geworden op: 13 feb 2008, 23:04
Locatie: Amsterdam

Re: FS1 1969 ; welke uitlaat en welk achterlicht

Bericht door Cheesehead »

Hallo Carl.
Echt een mooi project,heb er zelf een toen gekocht in 1970. (Blauw Ptje)
Er zat bij aflevering een stokstuur op maar vond dit niet prettig rijden en had al gauw een stuur met spijl opgezet.(http://www.fs1shop.nl/stuur-spijl-p-434.html" onclick="window.open(this.href);return false;)
Ook werd de brommer geleverd met het volgende achterlicht : http://www.fs1shop.nl/achterlicht-p-875.html" onclick="window.open(this.href);return false;
De uitlaat was onderlangs gemonteerd en 28mm.
In combinatie met een 10mm carburateur reed de brommer 40 a 45 km per uur maar had weinig fut.
Het voortandwiel was 10 tands achter weet ik niet meer.
Hoop dat je ons met (veel) foto's op de hoogte houd van je project.

Groetjes,
Frans :D
Carl
50km gereden
50km gereden
Berichten: 51
Lid geworden op: 15 sep 2016, 02:48

Re: FS1 1969 ; welke uitlaat en welk achterlicht

Bericht door Carl »

Bedankt voor de info. Ik verwacht eind deze maand mijn spullen terug van de spuiter, verchromer en verzinker. Ik zal dan de nieuwe foto's plaatsen.
Plaats reactie